home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587097 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5040: 04 Jan 2009, 13:00 »

Nu må vi sgu håbe at vi får gang i vores spil mod Southampton i FA Cuppen senere i dag.
Og så håber jeg personligt at vi får brugt nogle af vores talenter. Til info, bliver kampen vist klokken 16:55 på kanal 5.
Southampton tror virkelig på, at de kan vinde kampen, og er ikke ret bange for United. Andrew Surman udtaler at United er verdens bedste klubhold men at de ikke er bange for os, og alt kan ske i FA Cuppen.
http://www.saintsfc.co.uk/articles/article.php?page_id=11172

Det er da lige godt fandens med Tevez. Han kræver nu mere i løn end Cristiano Ronaldo.
Helt sindssygt at kræve så mange penge i løn, når han er 2. eller 3. valg oppe foran.
http://www.bold.dk/nyt/Tevez-krav-frustrerer-United
« Seneste Redigering: 04 Jan 2009, 13:05 af DavidMadsen » Logged

SirToby
Manager

« Svar #5041: 04 Jan 2009, 13:15 »

http://www.youtube.com/v/bNbZA01XSoU

Lige et sjovt lille klip der viser Gary Nevilles passion for klubben Smiley Rio Ferdinand scorede til 1-0 mod Liverpool i det 90. minut og sådan reagerede Neville.

V-E-R-D-E-N-S-K-L-A-S-S-E klip.  Thumbs Up

Det virker mærkeligt, at Tevez kræver så meget. Hvis han vil spille for klubben, vil han spille for klubben. Også for under en million om ugen.

Vi skal vinde i dag, og det gør vi.

United-styrer
Gæst

« Svar #5042: 04 Jan 2009, 13:22 »

Jeg tvivler på historiens pålidelighed. Tevez virker ikke som en type, der går højt op i penge.

DavidMadsen
Manager

« Svar #5043: 04 Jan 2009, 13:30 »

Jeg tvivler på historiens pålidelighed. Tevez virker ikke som en type, der går højt op i penge.
Det virker mærkeligt, at Tevez kræver så meget. Hvis han vil spille for klubben, vil han spille for klubben. Også for under en million om ugen.
Jeg synes også det lyder underligt. Men hvis Ferguson har været ude og udtale det der står i linket, kunne det godt være sandt.

Vi skal vinde i dag, og det gør vi.
Vi vinder hvertfald, hvis vi får gang i vores spil. Jeg satser på 4-1 til United.

United-styrer
Gæst

« Svar #5044: 04 Jan 2009, 14:59 »

DavidMadsen
Manager

« Svar #5045: 04 Jan 2009, 15:09 »

Det ser sådan ud US.

Forresten kommer vi ikke til at se Tevez eller Ferdinand i aktion idag. Ferdinand kæmper stadig med en skade, men forventes klar til kampen mod Chelsea. Tevez når ikke hjem fra Argentina i tide til kampen. Og Ferguson har ikke besluttet om han vil bruge Ronaldo endnu, da vi har en hård januar måned. Og Evra har karantæne idag.
Men Southampton har også en del småskader, på nogle startende spillere.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5046: 04 Jan 2009, 16:20 »

Van der Sar

Neville-Evans-Vidic-O'Shea

Nani-Carrick-Anderson-Giggs

Berbatov-Welbeck

Bænken: Kuszczak, Rafael, Gibson, Fletcher, Possebon, Park, Rooney.

Sådan spiller vi mod Southampton. Welbeck håber jeg laver en kasse eller to og så må Anderson for fandne score et mål Opstemt

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5047: 04 Jan 2009, 16:27 »

Hvorfor spiller I ikke med en anden målmand i en kamp som i dag? Det er da nu at de skal stå deres prøve... Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5048: 04 Jan 2009, 16:28 »

Bliver alt for godt at se Welbeck igen. Tror også han scorer. Ja det vil være godt endelig at få Anderson i gang. Det kan ikke passe med de kvaliteter han har!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5049: 04 Jan 2009, 16:33 »

Hvorfor spiller I ikke med en anden målmand i en kamp som i dag? Det er da nu at de skal stå deres prøve... Smiley

FA Cupen tror jeg er vigtig for United i denne sæson. Og eftersom vi spiller mod Chelsea den 11., så får nøglespillerne et hvil når der spilles Carling Cup imod Derby istedet. Så spiller for eksempel Vidic ikke i en uge( Rullende Øjne), og så er han fit for fight imod Chelsea.

19-18!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #5050: 04 Jan 2009, 16:33 »

Enig... Men hva laver Neville oss på det hold, altså.. Må være en af reserverne.. Opstemt Go Go Man U.. Har sat mine penge på jer ! Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5051: 04 Jan 2009, 16:36 »

FA Cupen tror jeg er vigtig for United i denne sæson. Og eftersom vi spiller mod Chelsea den 11., så får nøglespillerne et hvil når der spilles Carling Cup imod Derby istedet. Så spiller for eksempel Vidic ikke i en uge( Rullende Øjne), og så er han fit for fight imod Chelsea.

Altså, Ronaldo er ikke med, Rooney og Park er på bænken, Scholes er ikke med. Det er jo ikke jeres stærkeste opstilling, og umiddelbart vil jeg da nok bruge reservemålmanden i netop denne kamp, da det er lettere at bruge nogle af de unge spillere i de almindelige kampe hvor man kan skifte dem ind.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #5052: 04 Jan 2009, 16:48 »

Altså, Ronaldo er ikke med, Rooney og Park er på bænken, Scholes er ikke med. Det er jo ikke jeres stærkeste opstilling, og umiddelbart vil jeg da nok bruge reservemålmanden i netop denne kamp, da det er lettere at bruge nogle af de unge spillere i de almindelige kampe hvor man kan skifte dem ind.

Foster er dog skadet, og i mine øjne er det omsonst at give PiG kampe, da han ikke har kvaliteterne til nogensinde at blive førstemålmand i United.

Spændende startopstilling, rigtig lækkert at se Welbeck fra start, og så er jeg glad for, at Ando er tilbage. Mon han endelig scorer? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5053: 04 Jan 2009, 16:49 »

Okay, jeg var ikke klar over at Foster var skadet, for han skulle jo være et kæmpe talent, så det ville være en rigtig god mulighed at bruge ham i dag. Hvorfor kalder du egentlig Kuszszack for PiG?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5054: 04 Jan 2009, 16:51 »

PiG: Pole In Goal Wink

19-18!

Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010