home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 332 333 [334] 335 336 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587414 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4995: 02 Jan 2009, 14:03 »

Er Nani godt nok så ringe som man giver udtryk for i denne tråd?? Jeg har ikke set så mange Man U kampe i denne sæson, men han har da heller ikke imponeret mig, men jeg er måske også lidt indhabil når det gælder om at rose jeres spillere Wink

Men det kan da undre at et så stort talent, for det har han da været eller stadig er, kan falde så meget igennem negativt...

Som han spiller lige nu er han i mine øjne direkte ubrugelig. Og når man er det som 22-årig, efter at have haft halvandet år til at vænne sig til britisk fodbold, ligner man ikke just arvtageren for en af historiens bedste venstrefløje, Ryan Giggs. Nani var ikke imponerende i sin første sæson. I år har han vitterlig været elendig. Det skulle helst ikke gå den vej.

Til gengæld gør Park et glimrende stykke arbejde.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 14:08 af United-styrer » Logged

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #4996: 02 Jan 2009, 14:07 »

Jeg kan, som dig JKJ, heller ikke genkende, at Nani skulle være så ringe...men det er efterhånden længe siden jeg har set Sir Alex vælge ham i en vigtig kamp.

Problemet med Nani er, som jeg ser det, at han tit vælger at skyde når han burde aflevere, og omvendt - altså at han træffer de forkerte beslutninger for ofte. Lærer han det og at holde niveauet konstant over længere perioder, så begynder det at være lovende...

Jeg synes dog det er skønt med de to serbere - tror helt sikkert de kan blive gode for os. Om de bliver stjerner eller faste ved man jo ikke, men de er da spændende i hvert fald!

DavidMadsen
Manager

« Svar #4997: 02 Jan 2009, 14:13 »

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-vil-blive-i-United
Det synes jeg er fornuftigt.

Også genialt med de nye køb Opstemt

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #4998: 02 Jan 2009, 14:58 »

Nani? Hmm, vi er for hurtige, manden er utrolig dygtig og utrolig talentfuld, han kan nå op på et højt niveau, ingen tvivl. Han har bare samme problem som en vis Cristiano Ronaldo havde da han kom til. I England kan du ikke på samme måde "lege" med dine modstandere, som man kan i Portugal. Alt ære og respekt for den portugisisiske Sagres ligaen, men Premier League er 2-3 klasser over.
Det er det Nani har svært ved at vænne sig til, da han er typen der skal sætte sin modstander af, hvorimod Anderson er en fremragende pasningsspiller og derfor slog han hurtigere igennem. Nani skal nok vise sit værd.
Tosic er utrolig dygtig, jeg har set 4 kampe for Partizan og 5 for Serbien og han bliver guld værd på lang sigt ligesom Ljajic som nok bliver den største af dem

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

JKJ
Gæst

« Svar #4999: 02 Jan 2009, 15:06 »

Jeg kan, som dig JKJ, heller ikke genkende, at Nani skulle være så ringe...men det er efterhånden længe siden jeg har set Sir Alex vælge ham i en vigtig kamp.

Problemet med Nani er, som jeg ser det, at han tit vælger at skyde når han burde aflevere, og omvendt - altså at han træffer de forkerte beslutninger for ofte. Lærer han det og at holde niveauet konstant over længere perioder, så begynder det at være lovende...

Jeg synes dog det er skønt med de to serbere - tror helt sikkert de kan blive gode for os. Om de bliver stjerner eller faste ved man jo ikke, men de er da spændende i hvert fald!

Det er ikke helt det jeg mener, men lad nu det ligge Wink Jeg har hørt meget godt om ham inden han kom til Man U, men de ting jeg har set har bestemt ikke imponeret mig... Så jo jeg mener han er ringe, han er i hvert fald ikke i nærheden af Ronaldos niveau som det blev nævnt da han blev hentet...

De ting jeg har set, er som du siger, at han alt alt for tit tager den forkerte beslutning plus jeg synes han også alt for tit ser opgivende ud når han taber bolden og ikke prøver at erobre den tilbage og dermed sætter hans holdkammerater på en ekstra opgave...

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5000: 02 Jan 2009, 15:14 »

Nani skal toppe om 2-4 år, han er 22 nu og han skal vise klassen om 3 år ca.

GLEM DEM!

SirToby
Manager

« Svar #5001: 02 Jan 2009, 15:17 »

Vi skal da ikke vente tre år på, at han viser klassen. Han skal vise den nu, og så kan han altid blive bedre.

Vi ved jo, hvor god han kan være. Han scorede et fantastisk mål imod Liverpool og også et imod Arsenal. Imod sidstnævnte spillede han en imponerende kamp. Men meget har vi ikke set til ham, må vi alligevel indrømme.

JKJ
Gæst

« Svar #5002: 02 Jan 2009, 15:29 »

Dvs han skal toppe når han har været i klubben i 4½ år?? Det er godt nok det længte tilvendigs periode jeg har hørt om...
Man snakker som regel max 6 mdr, måske lidt længere hvis det er unge spillere, men 4½ år er jo alt alt for længe, så er han simpelthen bare ikke god nok...

Hvis han ikke er i nærheden af en stamplads til sommer bør han nok indse at det ikke bliver hos jer han kan få indfriet hans talent... Og det bør og tror jeg også Sir A selv kan se...

Newton Heath
Manager

« Svar #5003: 02 Jan 2009, 15:29 »

Yes!!
Dejligt at de to serbere er hentet til klubben, og lad os da bare håbe at de bliver en lige så stor succes som deres landsmand. Nani har jeg aldrig været speciel imponeret af. Han er simpelthen for umoden, og hvis ikke han forbedrer koncentration og stopper med sine små lege, skal han sættes af holdet. Han har uden tvivl potientialet til noget stort, og det har vi også set i flere momenter, men han skal lære at det hele ikke handler om ham. At der på banen er ti medspillere, som alle kæmper sammen. Hvis han lærer det inden alt for længe, tror jeg sagtens at vi kan få noget stort ud af ham.

Indkøbene virker meget spændende. Jeg har altid haft det godt med serbiske spillere. De har en god mentalitet, og en fightervilje uden lige. Duran Tosic kender jeg ikke så meget til, men han skal da nok blive et spændende bekendskab. Llajic derimod glæder jeg mig meget til. Han skal nok blive en stor succes på holdet, og at han spiller 2009 til ende i Partizan er en glimrende idé, da han nok ikke skal regne med få særlig meget spilletid på holdet.

Det sidste jeg mangler for denne sæson er at vi sikre Carlos Tevez, og giver ham noget mere spilletid. Han er en fantastisk spiller, og jeg vil ærgre mig gul og grøn hvis vi bliver nødt til at slippe ham. Han er jo en kæmpe gevinst for hvilket som helst hold, og Sir Alex må få fingeren ud, og kontakte ham den irakiske ejermand.

Alt i alt er jeg sikker på at vi går et godt år i møde.

UNITED!

United-styrer
Gæst

« Svar #5004: 02 Jan 2009, 15:38 »

Det kan godt være, en fodboldspiller som regel topper i midten af tyverne, men det betyder ikke, at en 22-årig spiller, der er blevet udråbet som et kæmpetalent, kan spille så ringe og stadig beholde prædikatet "stortalent". Nani har været et kæmpeflop indtil nu, det synes jeg slet ikke står til diskussion. Han smider for mange bolde væk, har ikke synderlig stor succes med sine driblinger og er for egoistisk.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5005: 02 Jan 2009, 18:15 »

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-vil-blive-i-United
Det synes jeg er fornuftigt.

Også genialt med de nye køb Opstemt

Ja det ser jeg som fremragende. Som jeg tit har sagt er Tevez og Rooney min angrebs ynglinge. De arbejder knaldhårdt (nogle gange måske for meget). Deres attitude passer til engelsk fodbold, så for mig er det en rigtig god nyhed på en kold vinterdag!

Med hensyn til Nani, synes jeg også han har set alt alt for ringe ud. Han ser alt for meget op til Ronaldo og skal virke smart med hans driblinger, for at ligne Ronaldo. Men det lykkedes bestemt ikke og han må indse at Ronaldo bare er 4-5 gange så god som Nani.

Park er vores pt bedste kantspiller. Har en rigtig god attitude.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5006: 02 Jan 2009, 18:48 »

Jeg sagde ikke at han skulle spille dårligt indtil om 3 år:D
Sådan læste jeg det ihvertfald ikke selv, jeg mener bare han nok skal vise frem, dengang Ronaldo lige var kommet til der hørte jeg nøjagtig det samme, som idag og hvad skete der med Ronaldo?
De er utrolig ens, så jo han skal nok vise sig, det er jeg sikker på, men jo han skal da igang efterhånden:D men jeg tror han bliver en gevinst, det kendetegner egentlig også vores halvsæson i år, dårlige beslutning, uheld og mangel på koncentration fra en del nøglespillere.

GLEM DEM!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5007: 02 Jan 2009, 19:15 »

Fabian Delph til United?

Han er en super spiller for mit Leeds United hold i FM, men ellers kender jeg intet til ham.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1104626.ece

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5008: 02 Jan 2009, 19:17 »

Delph er utrolig dygtig, han kan tilmed noget som Scholes ikke kan, han kan sætte sin direkte mand af.

GLEM DEM!

JKJ
Gæst

« Svar #5009: 02 Jan 2009, 19:43 »

Fabian Delph til United?

Han er en super spiller for mit Leeds United hold i FM, men ellers kender jeg intet til ham.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1104626.ece

Lad os nu se, Sir A mener i hvert fald der er lukket for kassen i dette transfervindue...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/united-smaekker-transfervinduet-i

Sider: 1 ... 332 333 [334] 335 336 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010