home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 746 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1588430 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4170: 21 Sep 2008, 17:01 »

Endnu engang vil jeg opfordre til at bruge vores der til indrettede chatskakt, til de små ubetydelige kommentarer, som ikke kan bruges i et debatforum. Den er endda på forsiden, så den skulle ikke være så svær at finde!

Mht. kampen kan United vel være mest tilfredse med det ene point, set i lyset af anden halvleg. 1-1 virker retfærdigt, og efter Chelsea presset i anden halvleg, og en (efter min mening) håbløs udskiftning af Ferguson der tager en hårdt kæmpende Scholes ud, og putter den aldrig kæmpende Ronaldo ind, hvilket gav Chelsea mulighederne der til sidst førte til udligningsmålet. Jeg kan godt forstå at Rooney brokkede sig over det.

Ferdinand fik ikke rødt btw, der blev fløjtet af. Riley (som igen i dag beviste hvor ringe han er som dommer) hev aldrig kortet op af lommen, men valgte i stedet at fløjte af, så han slap for at give repressalier.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #4171: 21 Sep 2008, 17:04 »

1-1. Rigtig god kamp af gutterne i dag, de kæmpede hele vejen igennem.
Efter min mening var grunden til at vi ikke fik 3 point fordi at Ferguson simpelthen havde en dårlig taktik dag. Er Anderson skadet eller hvad var grunden til at han ikke spillede?

Manchester United
Odense Boldklub

ManUtd83
Manager

« Svar #4172: 21 Sep 2008, 17:07 »

Ville helt klart have solgt den for 1-1 inden start, så jeg er fint tilfreds. Ærgeligt at indkassere så sent, men det var jo ike ufortjent. Det vigtige var ikke at tabe.
Nu skal der tankes selvtillid i de 3 lette kampe der følger.

Newton Heath
Manager

« Svar #4173: 21 Sep 2008, 17:38 »

typisk chelsea. luckylucky (:

Det var nu os der var heldige. Ligesom ManUtd83 havde jeg også solgt den for 1-1, og er stadig tilfreds med det. Det var nu fortjent at Chelsea fik udlignet, men alligevel synes jeg vi kæmpede for sagerne.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #4174: 21 Sep 2008, 19:23 »

jeg synes vi havde fortjent de 3 point.

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

United-styrer
Gæst

« Svar #4175: 21 Sep 2008, 19:31 »

Jeg fatter ikke, at vi gang på gang overlader initiativet til modstanderne, når vi kommer foran. Vi udspiller dem i de første 20 minutter, og jeg er overbevist om, at vi havde lukket kampen, hvis vi var blevet ved med at spille på den måde. I stedet går vi altid over til en kontrolleret spillestil, som vi ikke har kontrol over.

Jeg er skuffet. Efter en dårlig sæsonstart havde vi en gylden mulighed for at indhente noget af det tabte, og det skulle vi have gjort. Slet og ret pinlig opdækning ved 1-1-målet, som oven i købet falder kort før tid. Bittert.

Men ret skal være ret: Chelsea fortjente udligningen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4176: 21 Sep 2008, 19:54 »

jeg synes vi havde fortjent de 3 point.

SirToby?

Ej, spøg til side.. Jeg kan ikke se hvordan Man Utd kunne fortjene de tre point, når 90% af anden halvleg gik med at forsvare føringen, hvilket åbenbart ikke lykkedes godt nok. Især ikke når de ser ud til at have styr på det, hvorefter Ferguson skifter Scholes ud med Ronaldo, og alting så bliver åbnet op. Chancerne var der til Chelsea, og det var helt fortjent at de fik udlignet. United skal dog nok komme igen i ligaen, det er der vist ingen tvivl om, på trods af en svingende sæsonstart.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #4177: 22 Sep 2008, 14:49 »

Nu har jeg ikke set kampen, men 7 gule kort til Man U lyder lige i overkanten, især da Chelsea kun fik et enkelt...

Var det ok, eller havde dommeren bare en mindre god dag??
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-15864771.html?forside

Og vil gerne høre nogle objektive meninger, ikke et eller andet med at det kun skete fordi det var Man U eller Chelsea ikke fik nogen fordi de havde købt dommeren osv Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4178: 23 Sep 2008, 13:21 »

Hehe.

Jeg synes at adskillige af kortene til United var lidt halvtynde, hvilket jo egentlig giver grundlag for en protest mod kortene. Når det så er sagt, så mener jeg så også at Riley dømte forkert begge veje - Nogle ting gik Chelsea's vej hvor der ikke var grundlag for det, mens andre ting gik United's vej. Berbatov's gule kort var ikke fortjent, men Ronaldo aldrig skulle have frispark da han divede og Neville skulle have haft sit andet gule kort. Og at han så prøver at undgå at lave en kontroversiel sitaution ved at fløjte kampen af da Ferdinand begik frispark er også skidt. Det virkede som om at han dømte frispark, og fandt så ud af at Ferdinand havde gult og besluttede sig så for at fløjten var fordi at kampen var ovre, for ellers skulle han have vist Ferdinand ud.

Alt i alt var det (igen) en ringe dommerpræstation af en af Englands ringeste dommere - og dem har de ellers mange af Opstemt

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #4179: 24 Sep 2008, 12:24 »

hva hed ham der højre backen de spillede med igår var det ikk rafael eller såen noget? han spillede i hvert fald mega sygt godt  Opstemt

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #4180: 24 Sep 2008, 12:55 »

Possebon Smiley?

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #4181: 24 Sep 2008, 13:11 »

Possebon Smiley?

nej hed han ikk rafael?  Smiley ham med det ''lange'' sorte hår  Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #4182: 24 Sep 2008, 13:41 »

eller

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4183: 24 Sep 2008, 14:23 »

Det er Rafael han mene, og han er sygt cool at have på holdet Opstemt

19-18!

DavidMadsen
Manager

« Svar #4184: 24 Sep 2008, 14:32 »

Rafael er højre back Smiley
Possebon blev skadet igår, mod middlesbrough i carling cuppen. Latterlig tackling af Pogatetz!
Btw, 3-1 mod middlesbrough i carling cuppen er pænt godt Smiley

Sider: 1 ... 277 278 [279] 280 281 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010