home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590794 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1950: 20 Feb 2008, 11:51 »

Er ldit enig der Hawkinz. At kalde Anderson for en af de bedste midtbanespillere i denne sæson er voldsomt som statement. Til gengæld vil jeg mene, og her bør du vel give mig ret - i de to opgør med Arsenal har Anderson overstrålet ham, som jeg betegner som en af de bedste midtbanespillere, nemlig Fabregas. Smiley

Anderson mangler stadig en del, og det er jeg sikker på at både han og Ferguson er opmærksomme på. Smiley

Det vil jeg hurtigt give dig ret Smiley Fabregas har faktisk skuffet mig en smule i denne sæson, men jeg tror at han skal have tid til at tilpasse sig sin rolle på holdet, efter Henrys exit, og efter at han nu spiller med Flamini i stedet for Gilberto.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #1951: 20 Feb 2008, 12:31 »

Er ldit enig der Hawkinz. At kalde Anderson for en af de bedste midtbanespillere i denne sæson er voldsomt som statement. Til gengæld vil jeg mene, og her bør du vel give mig ret - i de to opgør med Arsenal har Anderson overstrålet ham, som jeg betegner som en af de bedste midtbanespillere, nemlig Fabregas. Smiley

Anderson mangler stadig en del, og det er jeg sikker på at både han og Ferguson er opmærksomme på. Smiley

Nævn fem centrale midtbanespillere fra Premier League, der har været bedre end Anderson i denne sæson.

Hvor mange af Uniteds kampe har du set? :-)

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1952: 20 Feb 2008, 13:30 »

Nævn fem centrale midtbanespillere fra Premier League, der har været bedre end Anderson i denne sæson.

Hvor mange af Uniteds kampe har du set? :-)

Hmm...har ikke styr på hvor mange kampe jeg har set, men jeg følger United meget meget intensivt...og den med hvor intensivt, den kan jeg godt forsvare, hvis du har brug for det...derudover betaler jeg for adgang til Uniteds arkiv på nettet vedr. MUTV - så jeg ser højdepunkter fra alle kampene, og ser alle CL kampe, plus det løse.

Nå, men det var noget med 5 midtbanespillere som er bedre end Anderson.

1. Steven Gerrard
2. Frank Lampard
3. Fabregas
4. Gareth Barry
5. Anderson (så kun fire)

Jeg kunne nok godt lægge nogle flere navne til, men disse er dem, som har LEVERET varen sys jeg. Derudover, så kan jeg godt underbygge netop hvorfor disse er bedre - de har scoret mål med større frekvens end Anderson.

Dermed ikke sagt at jeg ikke er imponeret, og når han spiller som i Lørdags, så "æder" han enhver midtbanemand. Kæmpe kæmpe potentiale, og jeg tror næste år, at han er en af de bedste, hvis han fortsætter. Men tag nu til eksempel da han fik chancen mod Coventry i starten af året - der skal en mand til omkring 200 mio. altså slå til...men det gjorde han ikke. Han er siden da vokset helt enormt med ansvaret, og har holdt de andre spillere på bænken - det kan han være særdeles tilfreds med.

Det jeg synes er bare, at vi United-fans har en tendens til at mene at vores spillere er bedst på alle pladser, og at de er helt i top. Dertil mangler Anderson lidt.

United-styrer
Gæst

« Svar #1953: 20 Feb 2008, 16:21 »

Hmm...har ikke styr på hvor mange kampe jeg har set, men jeg følger United meget meget intensivt...og den med hvor intensivt, den kan jeg godt forsvare, hvis du har brug for det...derudover betaler jeg for adgang til Uniteds arkiv på nettet vedr. MUTV - så jeg ser højdepunkter fra alle kampene, og ser alle CL kampe, plus det løse.

Det var ikke et angreb. Jeg var bare nysgerrig, for alle, jeg kender, der har set Uniteds kampe, er dybt imponeret af Anderson, så det kunne være, at du ikke havde set alle hans kampe.

Nå, men det var noget med 5 midtbanespillere som er bedre end Anderson.

1. Steven Gerrard
2. Frank Lampard
3. Fabregas
4. Gareth Barry
5. Anderson (så kun fire)

Hvis han er i top fem, så er han vel netop også en af de bedste Premier League-spillere i denne sæson? :-)

Derudover, så kan jeg godt underbygge netop hvorfor disse er bedre - de har scoret mål med større frekvens end Anderson.

Det har de, ja, da Anderson slet ikke har scoret, og målene er også det eneste, vores brasilianske diamant mangler. Men en central midtbanespiller er ikke på banen for at score mål. Det er naturligvis en herlig gulerod, hvis han gør det, men hvad angår fordeling af spillet, kreativitet, defensivt arbejde, og nærmest alle andre arbejdsopgaver, som er vigtige for en central midtbanespiller, synes jeg, at Anderson har været bedre end de fire, du nævner. Fabregas var dog formidabel i starten af sæsonen, men siden er han dalet.

Kæmpe kæmpe potentiale, og jeg tror næste år, at han er en af de bedste, hvis han fortsætter. Men tag nu til eksempel da han fik chancen mod Coventry i starten af året - der skal en mand til omkring 200 mio. altså slå til...men det gjorde han ikke. Han er siden da vokset helt enormt med ansvaret, og har holdt de andre spillere på bænken - det kan han være særdeles tilfreds med.

Alle spillere har dårlige kampe, men Anderson har kun haft to i hele sæsonen (den anden var mod Sunderland, men da spillede han hængende angriber, og vi har siden fundet ud af, at han er bedst på den centrale midtbane, så den tæller vel kun halvt). Han kunne bestemt have spillet bedre mod Coventry, men det er heller ikke nemt at slå til på et B-hold. Derudover var han en af vores bedste i den kamp, om end det ikke siger så meget.

Det jeg synes er bare, at vi United-fans har en tendens til at mene at vores spillere er bedst på alle pladser, og at de er helt i top. Dertil mangler Anderson lidt.

Når det er berettiget, så er der intet i vejen med det. Og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Anderson har været en af PL's allerbedste centrale midtbanespillere i år.

Men med den trup vi har, er det vel ikke så underligt, at mange United-fans anser vores spillere for at være blandt de bedste på deres position. Det er de fleste jo.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 16:39 af United-styrer » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1954: 20 Feb 2008, 16:24 »

Anderson er en af   :Pde bedste spillere i PL i denne sæsong. Så enkelt er det Smiley
EDIT: indlæg nr:500

19-18!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1955: 20 Feb 2008, 16:41 »

@united-styrer:

Jeg er slet ikke uenig med dig i at Anderson har spillet fantastisk - også til dels det jeg indså, da jeg lavede top5  lige før. Han har imponeret mig. Men jeg vil se det over en længere periode før jeg synger hans pris ud til hele verden. Mod Arsenal var han verdensklasse - det er stadig den kamp han har imponeret mig mest i.

Og jeg ved godt det ikke var noget personligt angreb...det samme sagde folk sidste år om Ronaldo, at han var VERDENS bedste osv...I år har han vist, at han ER verdens bedste - men som sagt kræves der meget for at man tilhører den ypperligste klasse i PL - deriblandt det at man kører en god stime af kampe over længere tid.

Men har alligevel lagt mærke til noget - er der noget han ikke kan finde ud af? Han viste styrke på alle punkter i sidste kamp jo... :S

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #1956: 20 Feb 2008, 19:33 »

Hehe, mindes for nogle år siden at det var Arsenal der hånede en Unitedspiller.

http://www.youtube.com/v/xksPHkYa5iY

SirToby
Manager

« Svar #1957: 20 Feb 2008, 19:35 »

Ja, Wenger fylder i hvert fald ikke sine egne drenge med respekt. Svinene på klippet fik dog heldigvis også karantæne.

ManUtd83
Manager

« Svar #1958: 20 Feb 2008, 19:42 »

Noget af det mest usportslige jeg nogensinde har set. Arsenal-spillerne og fansene bør skamme sig over den episode ! Det er fuldstændig uhørt det de gør.

Episoden med Nani er noget helt andet. Han havde bolden, og holder fast i den rigtig flot. Synes i det hele taget at Arsenal var dårlige sportsmænd i kampen mod United. Hoyte, Flamini og Gallas fik da i hvert fald fortalt Nani, hvad de synes om hans lille cirkus-nummer.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1959: 20 Feb 2008, 19:54 »

Føj for et klip.. Ja, er fuldt ud enig i at det med Nani ikke kan sammenlignes med det vi ser, som de her Arsenal spillere gør mod ham.

Glæder mig til i aften, håber vi hurtigt får nogle mål og så kan det ikke gå helt galt ;o)

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Chris
Gæst

« Svar #1960: 20 Feb 2008, 19:56 »

Husker hvordan jeg fløj op af stolen da jeg så det, og havde lyst til at hoppe ind på banen og tæve Martin Keown (den #¤%"#¤!)
 Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #1961: 20 Feb 2008, 19:56 »

Skyder på denne start 11'er

Van der Saar
Brown
Rio
Vidic
Evra
Ronaldo
Hargreaves
Scholes
Giggs
Tevez
Rooney

Og så håber jeg at United får en uafgjort med mål, eller en lille sejr. Det der ikke må ske er at de er for overlegne efter det gode resultat mod Arsenal, men jeg er sikker på at Fergie har styr på den slags.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1962: 20 Feb 2008, 20:03 »

Der var du tæt på. Anderson er dog inde i stedet for Tevez, som dog er at finde på bænken.

Aftenens opstilling:

Van der Sar

Brown-Ferdinand-Vidic-Evra

Ronaldo-Hargreaves-Scholes-Giggs

Anderson
Rooney

Bænken: Kuszczak, O'Shea, Fletcher, Carrick, Nani, Saha, Tevez.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Chris
Gæst

« Svar #1963: 20 Feb 2008, 20:09 »

Utrolig stærk opstilling. Lyon skal nok få noget at se til!

njandersen
Gæst

« Svar #1964: 20 Feb 2008, 20:17 »

Nu skal vi jo ikke være for hellige med hensyn til respekt Smiley

Psyko-Keane er jo altid god for et godt grin, men bryder mig ikke den sidste del af klippet. (gary neville)
http://www.youtube.com/v/NKj8msoEKEo&feature=related
« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 20:20 af Njandersen » Logged

Sider: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010