home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1102 1103 [1104] 1105 1106 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1413096 gange)
ksaper_and
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #16545: 19 Jan 2014, 22:49 »

Kan du så ikke lige forklare mig, hvordan truppen kan være 95% identisk med den, der vandt Premier League med afstand til de øvrige tophold i fjor? Det hænger da ikke helt sammen, hvis spillerne skulle være så forfærdelige.

Forskellen er manageren. Man må bare sige at Sir Alex i den grad har lavet noget unikt med det United hold i sidste sæson. Når du kigger på papiret er det jo ikke hold der bør kunne vinde PL eller CL for den sags skyld. På papiret er det et niveau eller to under de bedste.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16546: 19 Jan 2014, 23:24 »

Havde Rooney og RVP være lige så meget ude af truppen sidste sæson, som de har været i indeværende, havde det nok også været en del sværer. RVP var fuldstændig fabelagtig sidste år, og i år har han knap nok været fit i 2 kampe i træk. Det gør selvfølgelig også en del. Rooney var ikke så god sidste år, som han har været i år, men han har alligevel allerede siddet ude en del kampe i år.

Vi kan ikke komme udenom, at de 2 er vanvittige dygtige spillere, og med dem 2 på holdkortet er vi et helt andet hold. Når de ikke er med, falder vi alvorligt i niveau, hvilket selvfølgelig ikke er acceptabelt, hvorfor vi forhåbentlig tilføjer nogle virkelig kvalitetsspillere til truppen til sommer. Jeg tror ikke på, at vi kan hente nogen ind i januar.

PhilipFlink
Manager

« Svar #16547: 19 Jan 2014, 23:36 »

Havde Rooney og RVP være lige så meget ude af truppen sidste sæson, som de har været i indeværende, havde det nok også været en del sværer. RVP var fuldstændig fabelagtig sidste år, og i år har han knap nok været fit i 2 kampe i træk. Det gør selvfølgelig også en del. Rooney var ikke så god sidste år, som han har været i år, men han har alligevel allerede siddet ude en del kampe i år.

Vi kan ikke komme udenom, at de 2 er vanvittige dygtige spillere, og med dem 2 på holdkortet er vi et helt andet hold. Når de ikke er med, falder vi alvorligt i niveau, hvilket selvfølgelig ikke er acceptabelt, hvorfor vi forhåbentlig tilføjer nogle virkelig kvalitetsspillere til truppen til sommer. Jeg tror ikke på, at vi kan hente nogen ind i januar.

Det er jo kun offensivt? Ja fint at Rooney også laver sit arbejde tilbage i banen, men at de 2 mangler fra truppen, forklare jo ikke hvorfor jeres forsvar sejler. Fint at det kunne ha' været en helt anden kamp idag (f.eks.) hvis det havde været RVP i stedet for Welbeck, men at de 2 spillere er på holdkortet, gør jo ikke jeres forsvar 20 gange bedre - Og jeg synes det er en "mærkelig" måde at stille det op på.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #16548: 19 Jan 2014, 23:44 »

Det er jo kun offensivt? Ja fint at Rooney også laver sit arbejde tilbage i banen, men at de 2 mangler fra truppen, forklare jo ikke hvorfor jeres forsvar sejler. Fint at det kunne ha' været en helt anden kamp idag (f.eks.) hvis det havde været RVP i stedet for Welbeck, men at de 2 spillere er på holdkortet, gør jo ikke jeres forsvar 20 gange bedre - Og jeg synes det er en "mærkelig" måde at stille det op på.

Den bedste defensiv, er ens offensiv..

Med RVP og Rooney på banen, så vil de fleste hold være nød til at koncentrer sig langt mere om de defensive pligter, hvilket giver langt bedre arbejdsvilkår for Uniteds defensiv - Så du skal bestemt ikke undervurdere vigtigheden af det offensive pres - Bare se på Barcelona, som er et skoleeksempel på dette...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16549: 20 Jan 2014, 09:17 »

Forskellen er manageren. Man må bare sige at Sir Alex i den grad har lavet noget unikt med det United hold i sidste sæson. Når du kigger på papiret er det jo ikke hold der bør kunne vinde PL eller CL for den sags skyld. På papiret er det et niveau eller to under de bedste.
Selvfølgelig havde Sir Alex noget helt unikt at tilbyde, men jeg kan slet ikke tage det seriøst, at man kan mene, at vi ikke underpræsterer i øjeblikket, fordi spillerne tilsyneladende skulle være så elendige. Den køber jeg slet ikke. Vi har haft en næsten tilsvarende trup de sidste mange år.

verdenskrig
Manager

« Svar #16550: 20 Jan 2014, 10:56 »

Det er en kombination af at Ferguson fik 130 % ud af spillere, som jeg personligt ikke synes bør være gode nok til at spille med om mesterskabet, og så samtidigt at Moyes har det mest forkullede taktiske syn på fodbold..

Jeres trup er bred, men mangler kvalitet som skinner igennem for alvor.. Van Persie var for jer sidste år hvad Suarez er for os i år. Ferguson var bare så rutineret i gamet at han kunne få det til at gå op i en højere enhed. Jeg vil vove den påstand at ingen træner i verden kunne få United til at vinde guld sidste år.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Erzael
Manager

« Svar #16551: 20 Jan 2014, 11:49 »

Selvfølgelig havde Sir Alex noget helt unikt at tilbyde, men jeg kan slet ikke tage det seriøst, at man kan mene, at vi ikke underpræsterer i øjeblikket, fordi spillerne tilsyneladende skulle være så elendige. Den køber jeg slet ikke. Vi har haft en næsten tilsvarende trup de sidste mange år.

Så hvilke af spillerne, der har spillet den sidste måneds tid, brænder igennem og ligner nogle, der gider at være på et mesterskabshold?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16552: 20 Jan 2014, 12:07 »

Så hvilke af spillerne, der har spillet den sidste måneds tid, brænder igennem og ligner nogle, der gider at være på et mesterskabshold?
Det der er jo noget helt andet, end det du først skrev. Du skrev, at kvaliteten i truppen var alt for lav, og man derfor ikke kunne klandre Moyes for noget.

Derudover vil jeg også gerne understrege, at det til enhver tid er managerens opgave at sætte sine spillere op.

DeBuur
Manager

« Svar #16553: 20 Jan 2014, 18:23 »

Når spillere som Rio Ferdinand, Rooney, RvP, Giggs, Scholes og Evra ikke yder deres optimale på grund af skader eller andet så falder et hold sammen - det kræver en manager med stor dygtighed at få Man Utd tilbage på sporet igen og jeg tror ikke det sker over en sæson og slet ikke uden væsentlige forstærkninger og der er her filmen er knækket - hvorfor i alverden var ledelsen i Man Utd ikke bedre forberedt til at angribe tranfer markedet ?

Moyes bliver manden der får skylden og hvis Man Utd ender uden for top 6 så vil det blive diskuteret om han er den rette at fortsætte med efter sommerferien.

YNWA

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #16554: 20 Jan 2014, 21:20 »

Kan du så ikke lige forklare mig, hvordan truppen kan være 95% identisk med den, der vandt Premier League med afstand til de øvrige tophold i fjor? Det hænger da ikke helt sammen, hvis spillerne skulle være så forfærdelige.
Grækenland vandt også EM i 2004, ligesom United havde Grækenland langt fra den bedste trup. Hvorfor hænder det ikke sammen?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16555: 21 Jan 2014, 01:10 »

Grækenland vandt også EM i 2004, ligesom United havde Grækenland langt fra den bedste trup. Hvorfor hænder det ikke sammen?
Det kulminerede for Grækenland under EM i 2004, fordi de havde den rette tilgang til fodboldspillet ud fra de forudsætninger, de har at arbejde med. Det var fantastisk trænerarbejde. Dertil havde de et fantastisk fodboldhold. Et godt hold består ikke nødvendigvis af individuelle fodboldspillere, der kan noget med bolden på egen hånd.

Desuden bidrager du jo slet ikke med noget til debatten, som går på, om Manchester Uniteds spillertrup er så dårlig, som de seneste seks måneder har givet udtryk for. Det mener jeg naturligvis ikke.

Legenden
Manager

« Svar #16556: 21 Jan 2014, 01:12 »

Daniel er en troll

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ptrN
Manager

« Svar #16557: 21 Jan 2014, 06:50 »

Det kulminerede for Grækenland under EM i 2004, fordi de havde den rette tilgang til fodboldspillet ud fra de forudsætninger, de har at arbejde med. Det var fantastisk trænerarbejde. Dertil havde de et fantastisk fodboldhold. Et godt hold består ikke nødvendigvis af individuelle fodboldspillere, der kan noget med bolden på egen hånd.

Desuden bidrager du jo slet ikke med noget til debatten, som går på, om Manchester Uniteds spillertrup er så dårlig, som de seneste seks måneder har givet udtryk for. Det mener jeg naturligvis ikke.
I min optik har United klart den dårligste trup af City, Chelsea, Arsenal, Spurs og dem selv. Den er på niveau med Liverpool og Everton's, men jeg vil gerne tilkendegive st United's angreb er i en klasse for sig, når Rooney og RvP er klar.

Samme var tilfældet sidste sæson, men forskellen er, at der havde i den bedste manager(nok overhovedet), og i min optik var mesterskabet en overpræstation som kan tilskrives SAF's managerevner.

Og så er det jo klart at korthuset vil falde når i skifter en sådan kaliber ud, med en manager der har niveau til at styre et midterhold i ligaen.

welbz is dat guy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16558: 21 Jan 2014, 08:53 »

I min optik har United klart den dårligste trup af City, Chelsea, Arsenal, Spurs og dem selv. Den er på niveau med Liverpool og Everton's, men jeg vil gerne tilkendegive st United's angreb er i en klasse for sig, når Rooney og RvP er klar.

Samme var tilfældet sidste sæson, men forskellen er, at der havde i den bedste manager(nok overhovedet), og i min optik var mesterskabet en overpræstation som kan tilskrives SAF's managerevner.

Og så er det jo klart at korthuset vil falde når i skifter en sådan kaliber ud, med en manager der har niveau til at styre et midterhold i ligaen.
Men hvad er det i Manchester Uniteds trup, der er blevet forringet? Vi kan alle blive enige om, at der mangler en bedre makker til Michael Carrick, og jeg tror, at sådan en ville kunne gøre underværker på vores hold. Derfor køber jeg ikke præmissen om, at vores trup skulle være så dårlig. Hvad har helt konkret ændret sig? Vi har mere eller mindre haft den samme trup de sidste mange år, hvor vi har været fremme i det forreste felt i samtlige turneringer.

Så kan vi passende også diskutere det glidende generationsskifte, der bør ske meget snart, i og med Ferdinand og Giggs ikke længere er klassespillere. Vi kan i samme ombæring tage en mand som Nemanja Vidic ind i den ligning. Spørgsmålet er, om han for alvor kommer tilbage og præsterer som den verdensklasse forsvarsspiller, han var engang. Det må indtil nu stå hen i det uvisse, selvom han længe har haft takter, der virker lovende.

Derudover så kan jeg slet ikke forstå, at nogle mennesker ikke vil klandre David Moyes for én eneste ting. Han har i fællesskab med Ed Woodward - i hvert fald, hvad vi ved af - haft alle økonomiske forudsætninger for at gå ud og forstærke holdet markant, som vi alle har været klar over, der skulle gøres. Det forfejlede i den grad, hvilket selvfølgelig også skyldes Woodwards inkompetence.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2014, 08:58 af Daniel Nordentoft » Logged

ptrN
Manager

« Svar #16559: 21 Jan 2014, 09:53 »

Men hvad er det i Manchester Uniteds trup, der er blevet forringet? Vi kan alle blive enige om, at der mangler en bedre makker til Michael Carrick, og jeg tror, at sådan en ville kunne gøre underværker på vores hold. Derfor køber jeg ikke præmissen om, at vores trup skulle være så dårlig. Hvad har helt konkret ændret sig? Vi har mere eller mindre haft den samme trup de sidste mange år, hvor vi har været fremme i det forreste felt i samtlige turneringer.

Så kan vi passende også diskutere det glidende generationsskifte, der bør ske meget snart, i og med Ferdinand og Giggs ikke længere er klassespillere. Vi kan i samme ombæring tage en mand som Nemanja Vidic ind i den ligning. Spørgsmålet er, om han for alvor kommer tilbage og præsterer som den verdensklasse forsvarsspiller, han var engang. Det må indtil nu stå hen i det uvisse, selvom han længe har haft takter, der virker lovende.

Derudover så kan jeg slet ikke forstå, at nogle mennesker ikke vil klandre David Moyes for én eneste ting. Han har i fællesskab med Ed Woodward - i hvert fald, hvad vi ved af - haft alle økonomiske forudsætninger for at gå ud og forstærke holdet markant, som vi alle har været klar over, der skulle gøres. Det forfejlede i den grad, hvilket selvfølgelig også skyldes Woodwards inkompetence.
Jeg vil ikke gå ind i hvad der, de seneste år, har gjort at jeres trup er blevet ringere. Min pointe er, at selv sidste år havde i ikke en mesterskabstrup, men vandt alligevel grundet SAF's evner. Om det er motivation, frygt eller noget helt tredje han bidrager med, skal jeg ikke kunne sige, men Moyes er langt fra SAF's niveau, hvilket kommer til udtryk ved at han med en næsten identisk trup, kan fejle så meget som han gør.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 1102 1103 [1104] 1105 1106 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010