home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1541617 gange)
Bovski
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1575: 27 Dec 2007, 18:10 »

Må også støtte op om flertallet og park... syns han er en dygtig spiller som ikke helt har niveauet til uniteds startopstilling men absolut en dygtig reserve og ville helt sikkert være starter på mange pl hold.. især hvis han ikke havde været uheldig med skader...

derudover er det uvurderligt at han ikke brokker sig over at han ikke starter alle kampene, burde være logisk når man har spillet manager.. der er næsten ikke noget bedre end en hårdt arbejdende reserve der ikke brokker sig over at være nr 2..

og 2 rigtig gode sejre indtil videre her i julen.. især Everton havde jeg godt troet vi kunne have sat point til mod.. men ronaldo viste jo vejen som altid..

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1576: 27 Dec 2007, 18:38 »

Ronaldo viser et meget stabilt niveau, som heldivist er fantastisk højt. At han så holder hans høje scoringsgennemsnit er jo bare super! Smiley Han har satme været en vigtig spiller, og er overrasket hver gang jeg ser ham spille Shockeret

ManUtd83
Manager

« Svar #1577: 27 Dec 2007, 19:08 »

Ronaldo viser et meget stabilt niveau, som heldivist er fantastisk højt. At han så holder hans høje scoringsgennemsnit er jo bare super! Smiley Han har satme været en vigtig spiller, og er overrasket hver gang jeg ser ham spille Shockeret

Cristiano ligner mere og mere den komplette spiller for mig, og man kan kun takke Fergie for at han hentede ham. Ronaldo kan alt efterhånden. Han startede med primært at kunne drible, men nu er han en af truppens bedste afsluttere, han er stensikker på straffespark, han scorer perler på frispark en gang imellem og han er også virkelig stærk i hovedspillet i forhold til at han er fløj.

<3 Cristiano <3

njandersen
Gæst

« Svar #1578: 27 Dec 2007, 19:11 »

Man Utd har ikke en komplet trup før de anskaffer sig Yakubu! <3

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1579: 27 Dec 2007, 19:20 »

Mener isimpelthen ikke han har niveauet til United.

njandersen
Gæst

« Svar #1580: 27 Dec 2007, 19:43 »

Han er sgu da bedre end Saha.. Ville da være fantastisk at have som reserve..

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1581: 27 Dec 2007, 19:48 »

Han er sgu da bedre end Saha.. Ville da være fantastisk at have som reserve..

Mange er efter Saha, hvilket jeg ikke forstår. Han er i mine øjne en fantastisk angriber, der desværre har været skadesplaget, og derfor ikke kommet i topform. Men da han var dette var han jo mildest talt livsfarlig.
Man må overveje om man skal gå ud og købe en reserve i stedet for at satse på de unge klør.. Smiley

manchester-01
Gæst

« Svar #1582: 27 Dec 2007, 21:03 »

Mener nu godt nok heller ikke han har klassen til Uniteds angreb. Synes han virker alt for kluntet!  crazy

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1583: 27 Dec 2007, 21:07 »

Jeg er glad, så længe ManU's ledelse synes det samme. Yakubu og Everton <3

Møller
Gæst

« Svar #1584: 27 Dec 2007, 21:10 »

Yakubu er langt fra bedre end Louis Saha, noget vås at sige.. Saha er mange ude efter hvilket jeg heller ikke forstår. Saha har haft en del skader siden han kom til United, hvilket er synd da han er en fantastisk fodboldspiller. Det så vi i hans tid i Fulham hvor han scorede mål på samlebånd. Yakubu er ikke på Sahas niveau når han første kommer igang, hvilket det tyder på han gør snart. Yakubu er og bliver et niveau under os.. Lad ham blive i Everton og lad os få nogle af vores unge op og prøve sig på førsteholdet.

njandersen
Gæst

« Svar #1585: 27 Dec 2007, 21:55 »

Du forstår ikke hvorfor mange er ude efter ham, men han er en fantastisk fodboldspiller.. ?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1586: 27 Dec 2007, 21:59 »

Du forstår ikke hvorfor mange er ude efter ham, men han er en fantastisk fodboldspiller.. ?
Ved ikke hvem du refererer til, men det mener jeg Smiley siger ikke han er det pt. da han har været plaget af skader, men en Saha i topform er en fantastisk spiller imo  Wink

Møller
Gæst

« Svar #1587: 27 Dec 2007, 22:00 »

Jeg forstår ikke hvorfor så mange kritiserer Saha så meget som de gør. Jeg synes Saha er en fantastisk angriber, han kunne spille sig ind på hvilket som helt Premier League hold og også hvis han ville tilbage til Frankrig spille sig ind på deres bedste hold som vel nok er Lyon. Han har klassen til det, men har været uheldig med skader. Yakubu synes jeg ikke om. Jeg synes ikke han har slået 100% igennem i de klubber han har spillet i først i Porstmouth, så Middlesbrough men han har måske fået lidt gang i den i Everton her i denne sæson - Flot af ham, men jeg ønsker mig ikke ham i United. Smiley bare min mening og Njandersen den må du tage med i livet. Ikke alle kan have samme mening som dig.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1588: 27 Dec 2007, 22:02 »

Jeg forstår ikke hvorfor så mange kritiserer Saha så meget som de gør. Jeg synes Saha er en fantastisk angriber, han kunne spille sig ind på hvilket som helt Premier League hold og også hvis han ville tilbage til Frankrig spille sig ind på deres bedste hold som vel nok er Lyon. Han har klassen til det, men har været uheldig med skader. Yakubu synes jeg ikke om. Jeg synes ikke han har slået 100% igennem i de klubber han har spillet i først i Porstmouth, så Middlesbrough men han har måske fået lidt gang i den i Everton her i denne sæson - Flot af ham, men jeg ønsker mig ikke ham i United. Smiley bare min mening og Njandersen den må du tage med i livet. Ikke alle kan have samme mening som dig.
Tror helt klart Saha kunne spille sig på i Lyon. Smiley Yakubu ville være en overskudsspiller, da han ikke har nogen betydelig klasse, imo Smiley

manchester-01
Gæst

« Svar #1589: 27 Dec 2007, 22:25 »

En helt anden ting er at jeg glæder mig bestemt til at se Manucho Goncalves i aktion for United Smiley
Hvad mener i om ham?

Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010