home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1519606 gange)
WaterWar
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14565: 22 Apr 2012, 15:35 »

Hvor er det en skuffende forsvarspræstation i dag! Jeg er fandme så sur lige nu det halve kunne være nok. Et hold som os burde fandme kunne holde en føring på 2 mål mod Everton på Old Trafford! Minder fandme om kampen for et par år siden på Goodison hvor vi laver samme sløsethed og smider en to-måls føring væk.

Jeg tror stadig på at vi kan vinde titlen, men vi har sandelig ikke gjort det nemt for os!
G20RY G20RY UNTIED.

Official member of Manchester United Football Club

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #14566: 22 Apr 2012, 15:38 »

Ser frem til et brag af en kamp på Etihad den 30 Smiley

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14567: 22 Apr 2012, 15:40 »

Det bliver en stor kamp. Meget ala El Classico der blev spillet i går. Den kan meget vel gå hen og afgøre hvilken del af byen titlen ender i. Jeg vil stadig sige at vi, United, har fordelen som det står nu.

Official member of Manchester United Football Club

Newton Heath
Manager

« Svar #14568: 22 Apr 2012, 15:44 »

Puha, det er godt nok svært ikke at være slemt skuffet. Vi gør alt det rigtige offensivt, laver fire (rigtig gode) mål, og alligevel står vi kun tilbage med et point. Det er godt nok en tom følelse, og som det tidligere er blevet nævnt, så bringer det unægteligt tankerne tilbage på skandalecomebacket i forrige sæson på Goodison, hvor Everton lavede samme nummer med os. Skandaløs defensiv indsats i dagens opgør, og endnu engang har vi store problemer så snart vi kommer op mod nogle store angribere, denne gang Jelavic og Fellaini som vi slet ikke kan holde.

Men nu er City endegyldigt tilbage i mesterskabskampen, og jeg ser dem ikke smide noget som helst i dagens kamp mod ligaens pt. dårligste hold. Kampen på Etihad bliver nu blot endnu mere nervepirrende, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg bliver et nervevrag af dimensioner til den kamp. Det er slet ikke til at holde ud.

GGMU. Vi skal nok nå over målstregen til det tyvende mesterskab.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #14569: 22 Apr 2012, 19:06 »

Vil gerne sige jeg synes det er så ulækkert det i har gang i lige nu. Mancini har så længe sagt det var slut, så laver i samme nummer som sidste år hvor man taber til Arsenal op til 'kampen om mesterskabet' mod Chelsea, sådan så Chelsea liiige kunne nå det med en sejr. Har ingen anelse om hvordan det kommer til at gå på Etihad, men United er helt sikkert stadig favoritter til mesterskabet - også selvom de skulle tabe derbyet. Men jeg mindes aldrig nogensinde United har spillet to dårlige kampe i træk(jeg så ikke kampen, men resultatet var ikke godt så antager det var dårligt), City har lige spillet horribelt mod ligaens ringeste hold, men stadig fået en sejr - det ser jeg som forfærdelig optakt til en kamp om mesterskabet - det giver en illusion om at man er on a roll. Det kan naturligvis heller ikke ignoreres at City har Newcastle UDE i kampen efter, så i kan sagtens overleve et eventuelt derby nederlag, ingen grund til at hype kampen så meget.

Dog håber jeg det bliver vildt. Men dagens resultat er vel straffen for den slags;

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14570: 23 Apr 2012, 12:03 »

Det er noget rigtig skidt det her. Fuldstændig unødvendigt lukker vi City ind i mesterskabskampen igen, og selvom Mancini flere gange har udtalt, at vi tager det 20. mesterskab i år, så er der ingen tvivl om, at de virkelig har fået troen tilbage nu, og der venter et nervepræget opgør på Etihad. Hold op hvor er jeg spændt!

Vi gør mange ting rigtigt offensivt, og vi laver fire fantastiske mål. Defensivt er det en helt anden historie. Organisatorisk står vi så ringe, og det hele sejler i perioder. Simpelthen ikke godt nok.

Lige nu er jeg faktisk glad for, at vi ikke skal tænke på Europa League, så vi kan fokusere på kampen på mandag. Jeg er pisse nervøs. Jeg tror at det hele bliver afgjort på mandag.

Always a Red Devil! <3

EDIT: Spin fra Mancini
« Seneste Redigering: 23 Apr 2012, 12:35 af Daniel Nordentoft » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #14571: 23 Apr 2012, 21:03 »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-49815033:se-listen-fem-af-fergusons-dyre-fejlk%C3%B8b.html?forside

Læser man ovenstående øh "seriøse"  Wink indslag på TV2 sport så kan Alex Ferguson bedst sammenlignes med Anders Bjerregård fra Brøndby når det gælder at signe spillere der flopper.... men FUCK hvor er det useriøst - hvor er navnene som Beckham, Scholes, Ronaldo, Van Nistelroy, Rooney... behøver jeg nævne flere...

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #14572: 23 Apr 2012, 21:07 »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-49815033:se-listen-fem-af-fergusons-dyre-fejlk%C3%B8b.html?forside

Læser man ovenstående øh "seriøse"  Wink indslag på TV2 sport så kan Alex Ferguson bedst sammenlignes med Anders Bjerregård fra Brøndby når det gælder at signe spillere der flopper.... men FUCK hvor er det useriøst - hvor er navnene som Beckham, Scholes, Ronaldo, Van Nistelroy, Rooney... behøver jeg nævne flere...

Enten så trolololol du, eller også har du ikke fattet det Wink?? Det er jo fejlkøb .. Ville ikke sige nogen af dem du skriver er fejlkøb.. Så deeeeeeeeeet Wink

DeBuur
Manager

« Svar #14573: 23 Apr 2012, 21:38 »

Enten så trolololol du, eller også har du ikke fattet det Wink?? Det er jo fejlkøb .. Ville ikke sige nogen af dem du skriver er fejlkøb.. Så deeeeeeeeeet Wink

Netop - det er dog hamrende uinteressant af sætte fokus på de 5 fejlkøb der nævnes i artiklen..når vi har med verdens dygtigste manager at gøre - mon ikke der er lidt ironi i mit indlæg som reelt er  Thumbs Up til Sir Alex som er den manager i historien jeg har mest respekt for... han har kun lavet en fejl og det var at signe med Man Utd  Wink

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14574: 23 Apr 2012, 22:00 »

Lige nu burde jeg sidde og lave aflevering, men jeg kan ikke, da jeg er helt fortryllet af ham her

COME HOME MY HERO! <3

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14575: 23 Apr 2012, 22:12 »

Lige nu burde jeg sidde og lave aflevering, men jeg kan ikke, da jeg er helt fortryllet af ham her

COME HOME MY HERO! <3

Tak fordi du fik mit fokus væk fra aflevering over på dette klip.........

Så dog kun United delen, da der ikke er noget der er smukkere end Ronaldo i en United trøje.

Manchester United

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #14576: 23 Apr 2012, 22:15 »

Det ville være såååå fantastisk hvis han kom tilbage igen...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14577: 23 Apr 2012, 22:17 »

Tak fordi du fik mit fokus væk fra aflevering over på dette klip.........

Så dog kun United delen, da der ikke er noget der er smukkere end Ronaldo i en United trøje.
What he said.

Det ville være såååå fantastisk hvis han kom tilbage igen...
Jeg ville græde af glæde. Men det sker ikke.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #14578: 28 Apr 2012, 20:48 »

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #14579: 29 Apr 2012, 19:29 »

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/15049076

Rooney misser derbyet ser det ud til.

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010