home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 803 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 896 897 [898] 899 900 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441184 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13455: 08 Dec 2011, 15:22 »

dit taberholds tråd

Årh hvaaaad Shockeret

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13456: 08 Dec 2011, 15:23 »

Altså come on. Det handler jo ikke om at træde i det, men om at skabe en debat om, hvorfor det er gået jer, som det nu er. Det er i hvert fald mit mål. Hvis man ikke kan tåle snakken herinde, må man lige logge af i lidt tid. Det kan ikke passe at når et hold som Manchester United ryger ud af Champions League allerede i gruppespillet må det ikke diskuteres. Jøsses da.

Og det der med at titler og historie på en eller anden mystisk grund, hænger sammen har jeg aldrig forstået.

Du gør det så også på et meget højere niveau end alle dem, som bare kommer ind og skriver en hånlig kommentar. De er ikke ude på at skabe en debat, men for at håne, hvilket er fint at gøre ude i chatboxen, og jeg elsker da også selv at håne. Men du prøver at skabe en debat, men det er der desværre mange som ikke gør.

Manchester United

PhilipFlink
Manager

« Svar #13457: 08 Dec 2011, 15:31 »

Jeg kan godt tåle det, men jeg synes ikke, det er passende at bruge vores tråd til at svine vores hold igen og igen.

Som skrevet 100 gange før efterhånden, så har vi fattet, at vi ikke har været gode nok i CL, men forskellen på dig og mig er blot, at jeg ikke går ind i dit taberholds tråd og sviner det til, hvis det går dårligt.

Det er noget man kalde gode manerer, hvilket generelt er en mangelvare, hver gang United taber eller dummer sig.

Kald mig hellig, dum, klaphat whatever, men det er nu en gang sådan, at jeg behandler alle andre fans med respekt ( på nær HanseLFC, som jeg kom lidt skæv ind på, men den skulle være løst )

Hvis du kigger på forrige indlæg, har jeg ikke været inde og svine din eller andre klubber til i deres tråde.. Jeg synes også det skal holdes væk, da det er irreterende.. Men jeg kom herind, da jeg så du pludselig skulle skyde efter andre klubber.. Så må du også lade vær med det, hvis du ikke selv vil havde det Smiley

"men forskellen på dig og mig er blot, at jeg ikke går ind i dit taberholds tråd og sviner det til, hvis det går dårligt." ...

Ohhhhh no you didn't!

Metsu1
Manager

« Svar #13458: 08 Dec 2011, 15:34 »

Altså come on. Det handler jo ikke om at træde i det, men om at skabe en debat om, hvorfor det er gået jer, som det nu er. Det er i hvert fald mit mål. Hvis man ikke kan tåle snakken herinde, må man lige logge af i lidt tid. Det kan ikke passe at når et hold som Manchester United ryger ud af Champions League allerede i gruppespillet må det ikke diskuteres. Jøsses da.

Og det der med at titler og historie på en eller anden mystisk grund, hænger sammen har jeg aldrig forstået.

Det er ikke dig, jeg referer til Jakob, du er altid saglig i din debat og mere end velkommen i United tråden, hvis du spørger mig  Thumbs Up

Jeg gider bare ikke finde mig i tilsvinelser af vores legendariske manager i VORES tråd længere, det kan man bruge sit eget holds tråd til.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #13459: 08 Dec 2011, 15:43 »

WOW synes godt nok der er nogle som lige burde tænke sig om en gang før man skriver noget herinde, at foreslå en fyring af Ferguson er jo decideret idioti, manden har været træner for United så længe at han aldrig bliver fyret, og at United først finder en ny træner den dag Ferguson går på pension. Han er en legende ikke bare i United men også i engelsk fodbold, ja bare i hele trænerverdenen! Ved ikke om det er ønsketænkning fra andre fans at United skille sig af med Ferguson, for det kommer ikke til at ske vil jeg godt garantere!

Og ja det er en katastrofe at ryge ud af så dårlig en pulje fra CL, men selvom det er en enorm svipser kører de andre turneringer jo fint for United?? Faktum er at i er 5 point efter City og har bortset fra 6-1 nederlaget jo vist enorm stabilitet, kan godt være i vinder nogle smalle sejre, men de tæller ligeså meget. Jeg ville sku gerne have at Chelsea havde samme stabilitet, og nu hvor Chelsea slår City på mandag Smiley, så er i kun 2 point bagefter og fuldt med igen.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Metsu1
Manager

« Svar #13460: 08 Dec 2011, 15:44 »

Årh hvaaaad Shockeret

Hehe, g00n, du ved hvad jeg mener  Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #13461: 08 Dec 2011, 15:50 »

WOW synes godt nok der er nogle som lige burde tænke sig om en gang før man skriver noget herinde, at foreslå en fyring af Ferguson er jo decideret idioti, manden har været træner for United så længe at han aldrig bliver fyret, og at United først finder en ny træner den dag Ferguson går på pension. Han er en legende ikke bare i United men også i engelsk fodbold, ja bare i hele trænerverdenen! Ved ikke om det er ønsketænkning fra andre fans at United skille sig af med Ferguson, for det kommer ikke til at ske vil jeg godt garantere!

Og ja det er en katastrofe at ryge ud af så dårlig en pulje fra CL, men selvom det er en enorm svipser kører de andre turneringer jo fint for United?? Faktum er at i er 5 point efter City og har bortset fra 6-1 nederlaget jo vist enorm stabilitet, kan godt være i vinder nogle smalle sejre, men de tæller ligeså meget. Jeg ville sku gerne have at Chelsea havde samme stabilitet, og nu hvor Chelsea slår City på mandag Smiley, så er i kun 2 point bagefter og fuldt med igen.

Dagens mest fornuftige indlæg i denne tråd.

verdenskrig
Manager

« Svar #13462: 08 Dec 2011, 16:16 »

Jeg må indrømme at jeg er chokeret.. Jeg er ikke bare chokeret over at United kan ryge ud til Basel, på den måde som de gjorde(Synes det var fedt, men det er så en anden sag Wink ) .. Men chokeret over den naive, og fuldkommen forgabte og blinde tro der er på alt hva Ferguson gør..

I mine øjne er Ferguson den skyldige i den her sag.. Han arrogante og lade holdning op til kampen var i mine øjne en decideret skændsel, og når træneren går ud med sådan en attitude er det da klart at spillerne følger trop.. Når jeg læste hans interview op til kampen, virkede det som om han tænkte "Den her kører vi sgu hjem på autopilot"
Hvad i alverden er det for en indstilling at komme med, manden er bundrutineret, har været i gamet i 4 årtier og så går han ud med sådan en attitude..

Jeg må indrømme at jeg synes Ferguson har fejlet rent mandskabsmæssigt i år, og man kan jo bare se på jeres spil.. Ofte ideforladt, tempoforladt og uden den kreativitet og aggressivitet som altid har kendetegnet United..

Jeg er forundret og meget overrasket over den mangel på kritisk sans der er blandt de United fans man kan læse om på nettet.. Det virker på mig som om at uanset hva Ferguson gør så tror i på at det er det rigtige..  Han virker i hvert fald til at have mistet sit "Magic-touch" i denne sæson.
Uheldige? Det er da mangel på selverkendelse der vil noget.. Jeg ved godt at du er brændende Utd fan, og støtter dit hold i tykt og tyndt osv, men det er da godt nok at vende det blinde øje til når du siger at I er uheldige. Jo, med skader og måske sidste kamp i PL, men at I nu skal til at spille torsdag, er ene og alene holdets egen skyld. I ingen af kampene har man set en gejst, vilje eller motivation fra spillerne. De har set at det var en svag pulje og troede at de kunne lalle sig igennem, og det blev de straffet på. Det har absolut intet med uheld at gøre.

Helt enig, det bedste indlæg jeg har læst i denne debat Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #13463: 08 Dec 2011, 16:42 »

Hvad har Real gjort, når det ikke har kørt for dem?

Formodede at du mente, at Real havde skabt succes ved en rigmand eller lignende. Men netop det med at Real har spenderet penge på dyre spillere når de har været i krise, jamen det har da netop hjulpet. Ja, de har brugt en masse penge sammen med City, men de er altså også det eneste hold som er på niveau med Barca, så måske var det netop sådan en taktik i skulle gå ud og bruge og købe spillere som Sneijder osv. Tror i hvert fald ikke at det går særlig godt med at satse på Anderson og Carrick, hvilket igår var et fint eksempel på.  Smiley

Hala Madrid!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #13464: 08 Dec 2011, 17:13 »

Formodede at du mente, at Real havde skabt succes ved en rigmand eller lignende. Men netop det med at Real har spenderet penge på dyre spillere når de har været i krise, jamen det har da netop hjulpet. Ja, de har brugt en masse penge sammen med City, men de er altså også det eneste hold som er på niveau med Barca, så måske var det netop sådan en taktik i skulle gå ud og bruge og købe spillere som Sneijder osv. Tror i hvert fald ikke at det går særlig godt med at satse på Anderson og Carrick, hvilket igår var et fint eksempel på.  Smiley

Midteraksen har været akilleshælen gennem hele sæsonen, hvor jeg ikke synes de har ramt topniveau, hverken Anderson, Carrick, Gibson eller Fletcher. Cleverly har til gengæld imponeret og givet forhåbninger om, at man ikke skal kaste penge efter en Sneijder, dog er det ærgeligt han allerede har haft en del skader i denne sæson.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #13465: 08 Dec 2011, 17:17 »

Jeg er ligeglad med hvor mange år Ferguson har været i United og hvor mange af hans CL-finaler han har tabt. Hvis man ryger ud af gruppespillet som engelske mestre et halvt år forinden, så er man bare ikke god nok. Men har fejlet - på det groveste. Der blev erfaring måske til glemsomhed, og alene det er ikke grund til at skille sig af med ham. Jeg siger bare: Lad os se hvad Uniteds fremtid bringer. For mig virker det ikke lovende.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Metsu1
Manager

« Svar #13466: 08 Dec 2011, 17:19 »

Midteraksen har været akilleshælen gennem hele sæsonen, hvor jeg ikke synes de har ramt topniveau, hverken Anderson, Carrick, Gibson eller Fletcher. Cleverly har til gengæld imponeret og givet forhåbninger om, at man ikke skal kaste penge efter en Sneijder, dog er det ærgeligt han allerede har haft en del skader i denne sæson.

Det giver sig selv, at vi har problemer med midtbanen med disse spillere.

Carrick er forlængst over hans bedste dage, måske fordi han mangler spilletid og selvtillid, men for mig er han ikke god nok. Fletcher var fremragende indtil han blev syg, hvorefter han har været en skygge af sig selv. Anderson er ikke kreativ nok, har aldrig forstået hvorfor Sir Alex omskolede ham og Gibson er og bliver en reservespiller, så længe han bliver i United.

Cleverley er fremragende, men det nytter ikke noget, at vi hænger vores hat på denne unge gut, som alt alt for ofte er ude med skader, dermed sagt som tidligere, så skal der altså hentes en stor kanon til den midtbane. Jeg så gerne en Hamsik fra Napoli eller måske en Götze, selvom det nok er Mission Impossible at signe dem uden at skulle betale en halv milliard pr. stk.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13467: 08 Dec 2011, 17:24 »

Synes ellers ikke at jeg så nogle af dem på grønsværen i går...

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #13468: 08 Dec 2011, 17:26 »

Ikke for at hælde salt i såret, men det er nu alligevel et meget sjovt fact..
1.) All 3 Champions League group stage exits for them was on ....

7th Dec 1994, Wednesday.
7th Dec 2005, Wednesday.
7th Dec 2011, Wednesday.

2.) For the past 3 seasons, they were knocked out by 'FCB'...

2009/2010: FC­ Bayern
2010/2011: FC Barcelona
2011/2012: FC Basel

3.) In the last few months, they have lost all their matches to teams in 'blaugrana' colours....

Barcelona
Crystal Palace
Basel

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #13469: 08 Dec 2011, 17:30 »

Kunne man så ikke smide Rooney ned på midtbanen?

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 896 897 [898] 899 900 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010