home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 851 852 [853] 854 855 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444071 gange)
Manchesterutd
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12780: 28 Aug 2011, 18:54 »

Sikke dog en kamp. 8-2!

Det var en kamp hvor vi sagtens kunne have fået et to-cifret tal på måltavlen. Cleverly og chicharito kunne begge godt have prikket en ind, og der var andre store chancer til at få et par mål mere. M

De Gea havde en udemærket kamp, blandt andet med en redning på straffe, dog havde han lige et par enkle svipser, men mon ikke det begynder at gå fremad for ham!
« Seneste Redigering: 28 Aug 2011, 19:18 af Manchesterutd » Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12781: 28 Aug 2011, 19:07 »

Er helt målløs.. Det er jo helt surrealistisk at vi kan vinde 8-2 over Arsenal. Det siger noget om vores kvalitet og deres krise. Desværre så jeg ikke kampen, men fulgte med på BBC live text. Jeg ærger mig lidt over at jeg ikke har set den nu. Peace

Official member of Manchester United Football Club

DeBuur
Manager

« Svar #12782: 28 Aug 2011, 19:52 »

Thumbs Up respekt - sjældent har jeg set et fodbold hold gå ud og straffe et hold så konsekvent - flot, teknisk fodbold og jeg beklager at jeg tidligere har nævnt at I ender på en 3 plads - sådan bliver det ikke.,, Forlegen

PL ender I Manchester og jeg tror vi får en hård fight mellem City og Utd.

YNWA

Guldbrand
Blogmester

« Svar #12783: 28 Aug 2011, 20:33 »

Ingen tvivl om at United skal have stor respekt for dagens sejr over Arsenal, men jeg må indrømme at jeg sidder med en lidt underlig, dejlig samt spændt fornemmelse som Chelsea fan..

Normalt plejer United at starte roligt ud, hvorefter de midt på sæsonen begynder at ramme deres topniveau og derefter tromler alle deres konkurrenter ned. I år ser de ud til at starte forrygende (som Chelsea sidste år) og man kan lidt håbe at de allerede nu topper, og at de så senere på sæsonen vil falde lidt sammen, som man f.eks. så Chelsea gøre det.

Så som Chelsea fan, ser jeg positivt på at United faktisk præstere så fabelagtigt som de gør, da jeg ikke tror de kan opretholde samme høje niveau igennem hele sæsonen, mens Chelsea er startet roligt ud, og forhåbentlig topper senere på sæsonen..

Newton Heath
Manager

« Svar #12784: 28 Aug 2011, 20:47 »

Fantastisk kamp idag!

Det var selvfølgelig på en billig baggrund og vi har vel aldrig set en svagere startformation fra Arsenals side end den vi så idag og det blev straffet til fulde. Jeg har egentlig ikke så meget at sætte på kampen, et par sløsede defensive aktioner var det eneste der kunne sættes finger på, ellers var det jo fantastisk at se hvordan vi præsterede i offensiven. Wayne Rooney har været i en klasse for sig indtil videre og kroner det med et flot hattrick idag og en overall fantastisk præstation. Ellers synd for Danny Welbeck, hvilket selvfølgelig åbner op for at Javier Hernandez kan få sparket sin sæson igang mod Bolton om et par uger. Derudover skal Ashley Young også have massiv ros, sikke en nyerhvervelse. Fergie har endnu engang ramt helt rigtigt, fantastisk spiller.

UNITED!

Thore
Manager

« Svar #12785: 28 Aug 2011, 21:00 »

wauw en kamp!
Det er jo helt fantastisk. Det er selvfølgelig på en billig baggrund, men 8-2 over Arsenal, vil bare altid være specielt. Det er også værd at bemærke at vores start 11'er var yngre end Arsenals, så det er jo ganske udemærket  Cool

Jeg glæder mig helt vildt til kampen mod Chelsea, som så bliver den første rigtig store test.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Swizz CataR
Manager

« Svar #12786: 28 Aug 2011, 21:43 »

Ingen tvivl om at United skal have stor respekt for dagens sejr over Arsenal, men jeg må indrømme at jeg sidder med en lidt underlig, dejlig samt spændt fornemmelse som Chelsea fan..

Normalt plejer United at starte roligt ud, hvorefter de midt på sæsonen begynder at ramme deres topniveau og derefter tromler alle deres konkurrenter ned. I år ser de ud til at starte forrygende (som Chelsea sidste år) og man kan lidt håbe at de allerede nu topper, og at de så senere på sæsonen vil falde lidt sammen, som man f.eks. så Chelsea gøre det.

Så som Chelsea fan, ser jeg positivt på at United faktisk præstere så fabelagtigt som de gør, da jeg ikke tror de kan opretholde samme høje niveau igennem hele sæsonen, mens Chelsea er startet roligt ud, og forhåbentlig topper senere på sæsonen..

Jeg tror (og håber) dog ikke at du får ret. Der er nemlig én stor forskel på de to hold. Chelsea spillede stort set alle kampe med de samme startere. Startelleveren hos jer er utrolig stærk, og det var stort set de spillere der trak læsset og som så gik død.
I United har mange af de spillere, der indtil nu har leveret, været nye spillere. Der sidder mange gode og rutinerede spillere ude med enten skader, eller blot på bænken, og de kan formentlig forlænge en strålende form på en helt anden måde, end man så med Chelsea.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst

« Svar #12787: 29 Aug 2011, 11:27 »

Hold da op, havde nok set en sikker Man U sejr, men nok ikke lige så sikker og så stor  Shockeret

Så ikke kampen, men kan forstå det skete på en særdeles billig baggrund. Har set Arsenals opstilling og den var da i den grad heller ikke skræmmende  Wink

Men at i scorer 8 mål vidner da alligevel om høj høj klasse. Man har jo før set at når et hold er foran med 3-4 mål så sætter man tempoet ned. Det gjorde i så bare ikke. Wink

Nu bliver det så spændene at se om i kan holde dampen oppe de næste kampe, for tror simpelthen ikke på at i fortsætter i samme stil og tempo  Peace

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #12788: 29 Aug 2011, 12:08 »

Jeg tror United har planlagt deres formkurve, så de her i de indledende kampe har god form, fordi de starte ud med et hårdt program. Kan godt være de så går lidt ned efter, men så tror jeg 100% på at de er klar igen når det virkelig gælder.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12789: 29 Aug 2011, 15:46 »

Jeg er ikke enig. Man kan ikke sammenligne det, da der er et helt andet fundament bygget op omkring United, og derfor nægter jeg at tro på, at vi pludselig skulle kollapse. Vi vinder ikke på så formidabel vis (som vi vidende til i går) hver gang, men jeg kan ikke tro at vi vil falde så drastisk som Chelsea. Vi vil sikkert møde en svær periode i sæsonen, men jeg tror fuldt og fast på vores store og fantastiske spillermateriale. 

Med hensyn til kampen i går, så er det jo helt fantastisk! Fuldstændig fantastisk resultat. Jeg sagde 3-0 inden kampen, og hold da helt kæft jeg blev overrasket. Fantastiske offensive kvaliteter der blev udvist, krydret med verdensklassemål. Young og Rooney spillede guddommeligt, og vi kunne sagtens have scoret endnu flere mål, hvis vi havde været lidt skarpere i enkelte situationer. Nedsablingen blev en realitet, omend det var et lidt svagt Arsenal-mandskab, så synes jeg stadigvæk at det er imponerede, og jeg er ovenud lykkelig.

UNITED!

Weezy
Lilleputspiller
*

« Svar #12790: 29 Aug 2011, 16:37 »

I would h8  2 B an Arsenal Fan !!!

Man United var ligesaa fantastisk some Arsenal var daarlig...

Selveste Sir Alex Ferguson fik ondt at sin "Ærkefjende" Arsene Wenger.. Han sagde godt nok at det var et svagt Arsenal Hold, and LEAVE THE MAN ALONE MEDIA ( maaske ikk med de ord) men Ferguson kan godt se presset er ved at gaa til Wenger's hoved og repsekt for at hjaelpe hans "kollegaer"

SirToby
Manager

« Svar #12791: 29 Aug 2011, 20:30 »

Målløs.

Jeg er netop landet i Danmark efter at været en af de heldige 75.448, som overværede 8-2-massakren af Arsenal på Old Trafford. Hold da kæft, en fantastisk oplevelse. Og tænk at kunne sige, at man var på stadion, da United tævede Arsenal med 8-2.

Fantastisk.

MANCHESTER UNITED!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12792: 29 Aug 2011, 20:47 »

Målløs.

Jeg er netop landet i Danmark efter at været en af de heldige 75.448, som overværede 8-2-massakren af Arsenal på Old Trafford. Hold da kæft, en fantastisk oplevelse. Og tænk at kunne sige, at man var på stadion, da United tævede Arsenal med 8-2.

Fantastisk.

MANCHESTER UNITED!
Er helt sikker på det vil være en oplevelse ud over, alt hvad man kunne have regnet med! Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #12793: 29 Aug 2011, 20:50 »

Der er lavet en facebook gruppe ved navn R.I.P arsenal 28.8.2011

Vi skal alle være her.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12794: 29 Aug 2011, 20:53 »

Der er lavet en facebook gruppe ved navn R.I.P arsenal 28.8.2011
Ja og den er pisse ireterrende for han skriver hele tiden Peace

Sider: 1 ... 851 852 [853] 854 855 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010