home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 956 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 838 839 [840] 841 842 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444527 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12585: 12 Aug 2011, 16:39 »

http://www.youtube.com/v/FUZxnW2tAHk&feature=related

Kan sgu egentligt godt savne de gode gamle Kean/Vieira Utd/Arsenal dage, hvor der var tonsvis af følelser, frispark og intencitet på alle planer Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #12586: 12 Aug 2011, 19:56 »

Så blev de endelige spillernumre bekræftet. Eneste ændring i forhold til USA turen (og sidste sæson) er af Jonny Evans overtager nummer seks fra Wes Brown, og Cleverley overtager så nummer 23 fra Evans.

JKJ
Gæst

« Svar #12587: 12 Aug 2011, 22:32 »

Så sandt egentligt, det der med at han er undervurderet har nok noget at gøre med, at hans stil ligger milevidt fra f.eks. Ronaldos og trods alt ikke har Messis niveau Smiley Tror som du siger, at spørger man alle fodboldfans, vil de alle anerkende hans evner og med tiden også hans betydning for Utd Smiley

Alle alligevel??

Det tror jeg så ikke helt på Wink

Jeg synes han er en fin hold spiller med et fint bundniveau men jag synes så heller ikke han bedste niveau er så meget højrere end det.
En god stabil spiller som man stort set altid kan forvente en god indsats fra.
Men han bliver aldrig andet en spiller der vil være blandt de 11 første på holdkortet i de vigtigste kampe. Hvis alle på holdet vel og mærke er klar.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12588: 13 Aug 2011, 05:08 »

Alle alligevel??

Jeg synes han er en fin hold spiller med et fint bundniveau men jag synes så heller ikke han bedste niveau er så meget højrere end det.
Men han bliver aldrig andet en spiller der vil være blandt de 11 første på holdkortet i de vigtigste kampe. Hvis alle på holdet vel og mærke er klar.

Det er netop der han spiller bedst, og han spiller alle topkampene når han er fit.

19-18!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12589: 13 Aug 2011, 11:01 »

Alle alligevel??

Nej nej, overdrivelse fremmer forståelsen lidt Smiley

Den sidste sætning er jeg ikke helt sikker på. Du mener han ikke er blandt de 11 bedste i topkampene hvis alle er klar, eller hvordan?

Newton Heath
Manager

« Svar #12590: 14 Aug 2011, 16:20 »

Bekræftet opstilling:

De Gea
Smalling - Rio - Vidic - Fabio
Nani - Cleverley - Anderson - Young
Rooney - Welbeck

Subs: Lindegaard, Jones, Evans, Carrick, Park, Giggs, Berba

Lidt overraskende startellever med både Smalling, Fabio, Cleverley og Welbeck fra start. Masser af ungt kød. Glæder mig til at se de unge drenge i aktion.

UNITED!

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12591: 14 Aug 2011, 16:27 »

Undrer mig over at Berbatov ikke får lov til at starte inde. Han er virkelig langt nede i fødekæden nu.
Jeg glæder mig dog til at se de unge gutter i aktion.
Go UNITED!

Official member of Manchester United Football Club

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12592: 14 Aug 2011, 16:31 »

Tænker bare spillede Danny ikke en ret god Pre season, hvor imod Berba måske ikke spillede lige så godt? kan være derfor at Welbeck er blevet foretrukket fremfor Berba Smiley

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12593: 14 Aug 2011, 16:43 »

Jo Welbeck var god i pre-season, hvor imod Berbatov så lidt uskarp ud. - Welbeck har også et større løbe arbejde end Berbatov.
En spændende midtbane, Anderson og Cleverly, de gjorde det godt i community shield!

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Newton Heath
Manager

« Svar #12594: 14 Aug 2011, 16:47 »

Welbeck var muligvis den bedste i hele pre season. Det er fuldt fortjent at han har fået chancen fra start, både mod City og idag mod WBA. Det bliver først rigtig sjovt hvis han griber den, for hvad skal der så ske med publikumsfavoritten Hernandez?

Liverpool, Arsenal og Chelsea, sidstnævnte groft snydt i øvrigt, slap alle fra deres kampe med blot et enkelt point, og lad os bare udnytte dette til at sætte os i respekt fra start. Omvendt har det vist sig at ingen hold vil tabe den første kamp, koste hvad det vil, og dette gælder sku nok også WBA. Det bliver ikke nogen let kamp det her.

Jeg tror på en gentagelse af sidste års udebanekamp, forhåbentligt lidt mere overbevisende fra vores side, men med resultatet 1-2 til slut. Har en fornemmelse af at brandvarme Nani kommer på tavlen idag.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #12595: 14 Aug 2011, 17:07 »

Nogen der kan fortælle mig hvorfor i spiller med sørgebind?

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #12596: 14 Aug 2011, 17:29 »

Nogen der kan fortælle mig hvorfor i spiller med sørgebind?
Jeg vil umiddelbart tro at det er pga. alt det der blandt andet er sket i London, hvor der har været nogle dødsfald i blandt Smiley

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #12597: 14 Aug 2011, 17:40 »

Skidt af De Gea!
han skulle have taget den..

Newton Heath
Manager

« Svar #12598: 14 Aug 2011, 17:49 »

Blandet første halvleg. Jeg synes egentlig vi starter fint, får spillet noget god fodbold og kommer foran på et rigtig godt mål, fint sammenspil mellem Rooney og Young og godt klappet ind af førstnævnte. Derefter er det som om at vi går lidt på cruise control-mode allerede, og WBA spiser sig ind i kampen og udligner fortjent på et stort drop af De Gea. Han begynder mere og mere at ligne et fejlkøb. Føj for en fejl. Derudover har Nani haft et par store afbrændere, hvor jeg gerne havde set ham score i hvert fald på den første.

Vi skal sku lige hive hinanden i nosserne og op på dupperne igen. Vi lader WBA få initiativet og de vinder mange fysiske dueller med deres store spillere som Mulumbu og specielt Tchoyi. Vi skal ind i kampen igen. Det er fint med det flotte spil vi indimellem leverer, men vi får ikke spillet det om til chancer, og det skal ændres. Vi skal have testet Ben Foster, der heller ikke har set specielt godt ud.

GO UNITED!

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12599: 14 Aug 2011, 17:52 »

God første halvleg hvor vi sidder godt på kampen igennem store dele af kampen. Godt skudt ind af Rooney til 1-0. Skidt skidt spil ved 1-1 målet. Fabio og især De Gea ser virkelig ikke gode ud. De Gea havde endda en god redning lige forinden. Han virker på mig som om han har tydelige problemer med skud langs jorden. Det var også sådan Dzeko scorede i sidste weekend. Lad os håbe det bare er lidt startproblemer fra hans side.

Jeg føler mig dog ret sikker på vi nok skal få svaret igen og få scoret et mål eller to i anden halvleg.

Official member of Manchester United Football Club

Sider: 1 ... 838 839 [840] 841 842 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010