home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 812 813 [814] 815 816 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445334 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12195: 16 Jun 2011, 19:04 »

Synes sq det er et fedt koncept. Vi snakker jo også i DK meget om kultur - sport er også kultur, ikke mindst fodbold i England, og derfor synes jeg det er fint man udmærker folk for det Opstemt

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12196: 16 Jun 2011, 19:37 »

Tja, det er vel lidt ligesom at MO og ML får elefantordenen ... Det synes jeg heller ikke de skulle have Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #12197: 16 Jun 2011, 19:41 »

Jeg syntes også det er en positiv ting  Thumbs Up Når nogen indenfor kultur verdenen gør noget der sætter landet i godt lys, jamen så er det da bestemt fint de får hædre for det.

Tja, det er vel lidt ligesom at MO og ML får elefantordenen ... Det synes jeg heller ikke de skulle have Wink

Vi har det da også i Danmark, hvor man kan få et ridderkors for mange ting. Jeg ved da at folk med et ridderkors strækker sig fra direktører, til pianister. Om der er en sporstudøvre med et ridderkors ved jeg ikke, men det kunne der da fint blive, da de repræsentere kulturen på en god måde.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #12198: 16 Jun 2011, 19:43 »

Er enig med at Evans kan være meget svingende, både ham og Smalling skal have en mere erfaren spiller at støtte sig op af, de er bare ikke gode når de er sammen. Syntes købet af Phil Jones er glimrende, sikrer fremtidens forsvar, og håber at Phil Jones kan klare sig uden hjælp fra Vidic eller Ferdinand så vi kunne få en stærk duo når Ferdi engang går på pension.

Synes også, hvert fald i landskampen igår, at Phil Jones viser kæmpe potentiale, ikke bare rent defensivt, men også rent offensivt. Og det er vel også det Ferdi var god til i sine unge dage? Smiley

vard
Lilleputspiller
*

« Svar #12199: 16 Jun 2011, 20:45 »

Synes også, hvert fald i landskampen igår, at Phil Jones viser kæmpe potentiale, ikke bare rent defensivt, men også rent offensivt. Og det er vel også det Ferdi var god til i sine unge dage? Smiley

Phil Jones og Smalling har også et kæmpe potentiale, både individuelt og som en duo. Håbet er da at de er fremtidens duo, både for United og England. Det ville være priceless at have begge midtstopperne fra det engelske landshold på det samme hold, forstil jer bare Terry og Ferdinand.

"When I looked down the leg was lying one way and my ankle was pointing towards Hong Kong - so I knew I was in serious trouble."

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #12200: 16 Jun 2011, 21:25 »

Phil Jones og Smalling har også et kæmpe potentiale, både individuelt og som en duo. Håbet er da at de er fremtidens duo, både for United og England. Det ville være priceless at have begge midtstopperne fra det engelske landshold på det samme hold, forstil jer bare Terry og Ferdinand.

Det tror jeg skam også det er! Synes allerede denne her sæson har Smalling vist sit kæmpe potentiale!
Men jeg tror, desværre, at det varer meget meget længe inden United, inden hele verden, ser sådan en fremragende duo i midterforsvaret som Ferdinand og Vidic er gået hen og blevet.

vard
Lilleputspiller
*

« Svar #12201: 16 Jun 2011, 21:59 »

Håber bare ikke de køber Raphael Varäne nu, det ville være dumt .

"When I looked down the leg was lying one way and my ankle was pointing towards Hong Kong - so I knew I was in serious trouble."

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #12202: 16 Jun 2011, 22:03 »

De skal bare have fat i en central midtbane spiller NU!

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

DavidMadsen
Manager

« Svar #12203: 17 Jun 2011, 10:36 »

Så er kampprogrammet offentliggjort for næste sæson. Vi starter sæsonen ude mod WBA den 13. august. Hold da kæft, hvor er det længe til...

Nøglekampene:
Sat 27 Aug Arsenal (H)
Sat 17 Sep Chelsea (H)
Sat 15 Oct Liverpool (A)
Sat 22 Oct Man City (H)
Sat 21 Jan Arsenal (A)
Sat 4 Feb Chelsea (A)
Sat 11 Feb Liverpool (H)
Sat 28 Apr Man City (A)
Det er sgu da lidt irriterende, at vi har næsten alle holdene hjemme først. Det lægger op til en fremragende start på sæsonen, men hvis vi ikke finder formen fra start (som sidste år), så kan det blive meget vanskeligt.

Cup-kampe:
Wed 21 Sep Carling Cup 3
Wed 26 Oct Carling Cup 4
Wed 30 Nov Carling Cup 5
Sat 7 Jan FA Cup 3
Wed 11 Jan Carling Cup semi-final (1)
Wed 25 Jan Carling Cup semi-final (2)
Sat 28 Jan FA Cup 4
Sat 18 Feb FA Cup 5
Sun 26 Feb Carling Cup final
Sat 17 Mar FA Cup 6
Sat 14 Apr FA Cup semi-final
Sat 5 May FA Cup final
Det passer sådan nogenlunde ind med de store kampe, så vi ikke skal spare en masse spillere i enten cup eller store kampe.

Håber bare ikke de køber Raphael Varäne nu, det ville være dumt .
Fergie siger jo selv, at nogle spillere bare er for gode til at lade gå - og så køber man dem, og så finder man plads til dem senere. Men er helt enig. Medmindre enten Jones eller Varane skulle være købt som back/defensiv midt, så er der ikke plads til dem begge, når vi også har Smalling, Evans, Vidic og Rio.

De skal bare have fat i en central midtbane spiller NU!
Tak fordi du lige understregede, hvad vi har snakket om i tråden i over et år. Tunge

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12204: 17 Jun 2011, 12:25 »

Nu ved jeg hvad jeg skal ønske mig til min næste fødselsdag! Den 17. september har jeg fødselsdag, så det kunne da være meget passende at se United mod Chelsea på Old Trafford! Opstemt

Official member of Manchester United Football Club

vard
Lilleputspiller
*

« Svar #12205: 17 Jun 2011, 17:21 »

Nu ved jeg hvad jeg skal ønske mig til min næste fødselsdag! Den 17. september har jeg fødselsdag, så det kunne da være meget passende at se United mod Chelsea på Old Trafford! Opstemt

Haha, det håber jeg da for dig !
så skal Chelsea bare have samme omgang som de sidste 2 opgør, kørte lige kampprogrammet igennem på Barclays hjemmeside, de første 10 kampe ser ud til at være forholdsvist hårde, Aresenal og Chelsea tidligt, det samme med Tottenham. Lad os håbe på gode resultater!

Jilech
Gæst

« Svar #12206: 19 Jun 2011, 12:19 »

Chicharito sendte igår, Mexico i semi-finalen i Concacaf Gold Cup, ved at scorer sejrsmålet til 2-1 mod Guatemala.

Hans 20. mål i 27 kampe for Mexico.

Han er suverænt turneringens topscorer med 6 mål.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12207: 19 Jun 2011, 13:44 »

Han er suverænt turneringens topscorer med 6 mål.
Hvilket i øvrigt er rekord i turneringen så vidt jeg husker.

Målet kan ses her. Fremragende kasse af vores lille ært.

Trequartista
Juniorspiller
**

« Svar #12208: 23 Jun 2011, 15:21 »

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/ashley-young-joins-manchester-united.aspx

Dejligt nyt Smiley
Sådan nogle køb skal Utd lave flere af. Han er brite, han er stadigvæk nogenlunde ung, han har store individuelle kvaliteter og så er han en mand lige efter min fodboldsmag. Dejligt Smiley

Erzael
Manager

« Svar #12209: 23 Jun 2011, 15:40 »

Hvilket fantastisk indkøb! Jeg troede alligevel ikke Fergie købte ham, men det er jo kun en positiv overraskelse! Vidunderligt Wink

Sider: 1 ... 812 813 [814] 815 816 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010