home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1489484 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1035: 22 Aug 2007, 22:09 »

Heinze solgt til Real Madrid.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=72612

Ja efter hans plan om at komme til lfc røg i vasken smutter han nu til Madrid. Et fint slag. Alt er bedre end at sælge til lfc.

Held og Lykke Heinze. Du var super Peace

Måske at de penge bliver forvandlet til køb af en ny angriber Rullende Øjne

MArk
Ynglingespiller

« Svar #1036: 26 Aug 2007, 15:23 »

hej skal købe en angriber til mit manchester hold skal til at spille min anden season

og jeg får tevez men jeg har solgt saha til lyon er på udkig efter to

Rodrigo Palacio - eller - Cesar Delgado   

nogen der har noget erfaring

MArk
Ynglingespiller

« Svar #1037: 26 Aug 2007, 15:24 »

skal kun bruge 1 jeg har cirka  100mio  eller hvis der er andre forslag

mange tak

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #1038: 26 Aug 2007, 15:25 »

hej skal købe en angriber til mit manchester hold skal til at spille min anden season

og jeg får tevez men jeg har solgt saha til lyon er på udkig efter to

Rodrigo Palacio - eller - Cesar Delgado   

nogen der har noget erfaring
skal kun bruge 1 jeg har cirka  100mio  eller hvis der er andre forslag

mange tak

I dette forum bliver der kun snakket om IRL fodbold. Du skal gå ind i spilleragentens kontor, der er lavet en tråd til præcis det du søger. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

MArk
Ynglingespiller

« Svar #1039: 26 Aug 2007, 15:29 »

okay mange tak Sry

njandersen
Gæst

« Svar #1040: 26 Aug 2007, 19:20 »

Dejligt mål af Nani! En meget meget vigtig sejr, som var den første i sæsonen.. Desværre skuffede Tevez lidt igen, og generelt manglede utd ideer, når de angreb, hvilket de jo gjorde hele tiden.. Vi havde jo spillet 70 - 30.. (sådan ca Djævel) Nani sprudlede dog, og scholes havde også en fin dag..

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #1041: 26 Aug 2007, 21:24 »

Fantastisk, vil dog ikke mene tevez skuffede..

SirToby
Manager

« Svar #1042: 26 Aug 2007, 21:28 »

Super dejligt at få en sejr endeligt. Fantastisk mål af Nani, det ka' jeg li'!

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #1043: 26 Aug 2007, 21:29 »

Lækkert billede SirToby!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1044: 26 Aug 2007, 22:35 »

Dejligt mål af Nani! En meget meget vigtig sejr, som var den første i sæsonen.. Desværre skuffede Tevez lidt igen, og generelt manglede utd ideer, når de angreb, hvilket de jo gjorde hele tiden.. Vi havde jo spillet 70 - 30.. (sådan ca Djævel) Nani sprudlede dog, og scholes havde også en fin dag..

Enig i at Tevez havde en mindre god dag i dagens kamp. Men der var nu meget ens for hele holdet. Syntes ikke United spillede nogen stor kamp. Og havde Spurs bare være lidt mere heldige så havde vi sku tabt. At sige at vi havde bolden i 70-30 er noget være l**t. Da der manglede ca 20 min viste de at det var 50-50 i bold besiddelse. Og det ændre sig ikke så mærkandt i de sidste 20 min. At United manglede ider i angrebet syntes jeg næsten er en under drivelse. Carrick, Hargo og Scholes flytter bare bolden rundt. Dog med Scholes som den mest offensive. De to andre og især Carrick kom der sku ikke meget fra idag. At vi så også mangler angriber altså en til at spille oppe ved siden af Tevez er dog så åbenlyst som noget andet. Han spiller ligesom Rooney meget flakkende og det er fint nok nu når Rooney er væk. Men der er ikke ander at spille den op på eller end til. Også tror jeg nu heller ikke at Tevez er helt 100% i form i nu.

Tilbage til kampen som vi kunne have tabt og hvor jeg syntes at uafgjort havde været ok set på spil og chancer er det sku dejligt at Nani banker bolden i kassen så vi får 3 point og et selvtillids boost så vi kan komme op hvor vi høre til. I toppen.

Næste kamp: Keano vender hjem. Bliver sku spænende og ej let da Keane helt sikkert vil gøre alt for at sætte sine spiller op til kampen mod hans gamle klub. Smiley

njandersen
Gæst

« Svar #1045: 26 Aug 2007, 22:44 »

Bemærk min smiley efter min beskrivelse af boldbesiddelsen Smiley

SirToby
Manager

« Svar #1046: 26 Aug 2007, 22:45 »

Næste kamp: Keano vender hjem. Bliver sku spænende og ej let da Keane helt sikkert vil gøre alt for at sætte sine spiller op til kampen mod hans gamle klub. Smiley

Uha, ja, det bliver stort. Glæder mig til at se Keane tilbage på Old Trafford. I øvrigt håber jeg, at Keano bliver vores nye manager, når Fergie går af. Det ville være fantastisk, og jeg synes, at alt andet ville være dumt.

njandersen
Gæst

« Svar #1047: 26 Aug 2007, 22:46 »

Glæder mig mere til at se de gamle drenge i Sunderland angrebet.. I ved nok hvem Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1048: 26 Aug 2007, 22:50 »

Uha, ja, det bliver stort. Glæder mig til at se Keane tilbage på Old Trafford. I øvrigt håber jeg, at Keano bliver vores nye manager, når Fergie går af. Det ville være fantastisk, og jeg synes, at alt andet ville være dumt.

Ja enig. Det kunne være fedt.. mon ikke også det er planen hvis Keane gør det godt i Sunderland i de kommende år Ubeslutsom

Glæder mig mere til at se de gamle drenge i Sunderland angrebet.. I ved nok hvem Smiley

De er da heldigvis så gamle at de har rolater med på banen Opstemt
Ja et glædeligt gensyn med nogen gamle United kæmper er altid godt.

Men en sejr skal i hus også er det også Ronaldo`s sidste kamp med karentæne. Så er han tilbage til den svære ude kamp mod Everton med mindre han bliver skadet.

Håber også snart at Anderson er at finde på bænken så han kan komme igang Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1049: 28 Aug 2007, 09:53 »

Ole Gunnar Solskjær stopper Shockeret . Det var da lige godt den væreste nyhed man kunne vågne op til. Det er en meget trist nyhed og den kan snart ikke komme på et være tidspunkt. Nu mangler vi da angriber. Ifølge Skysports er det slut for Ole Gunnar "baby face" Solskjær. Græder United har ikke kommentert dette rygte og man kan da kun håbe at det ikke passer men der er jo sjælden røg uden at der er ild.

Solskjær har altid være super. En rigtig sportsmand som aldrig har brokket sig over at side på bænken. Han har aldtid givet sig 100% for klubben. Solskjær har score mange vitale mål for klubben især i 99 da han scorede i overtiden i 5. runde af FA Cuppen hjemme mod lfc så United vandt 2-1. Men det mål de fleste husker er nok CL finalen samme år mod Bayern Munchen.

Ole Gunnar Solskjær vil blive savnet. Tror ikke der findes en der har samme vilje til at lade holdet komme i første række uden at brokke sig over ikke at spille. Det er en stor personlighed der her siger farvel. Græder

Artiklen fra Skysports:
http://www.skysports.com/story/0,19528,12047_2690166,00.html

5. Runde af FA Cuppen 1999 mod Lfc:
http://www.youtube.com/v/QRHbU82uWEc

CL Finalen 99:
http://www.youtube.com/v/nb-vyzuY4gk&NR=1

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010