home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 597 598 [599] 600 601 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 965587 gange)
Naustratze
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8970: 22 Mar 2012, 13:25 »

Real Madrid spiller altid bedre på Camp Nou end hjemme, p.g.a for meget pres. De spiller flot fodbold på Camp Nou, og jeg tror på at de kan hente flotte resultater de næste gange de skal møde Barcelona.

Batigol
Manager

« Svar #8971: 22 Mar 2012, 13:32 »

Nu blev Callejón jo taget ud fordi han blev skadet, så lige netop der havde Mourinho nok ikke så meget at gøre. Han kunne så selvfølgelig have sat en anden end Altintop ind.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8972: 22 Mar 2012, 13:35 »

Nu blev Callejón jo taget ud fordi han blev skadet, så lige netop der havde Mourinho nok ikke så meget at gøre. Han kunne så selvfølgelig have sat en anden end Altintop ind.

Man må gå ud fra han var skadet, men Real Madrid har jo intet meldt ud om han er blevet skadet eller noget. Det var nu også mere det med at sætte Altintop ind og have Lass inde fra start af.

Hala Madrid!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8973: 22 Mar 2012, 13:37 »

Well said michaelk

Jeg skal da være ærlig at sige at jeg heller ikke ser Real komme fra Camp Nou med point, men faktum er nu at der skal spilles om det, og vi fik uafgjort sidst, så at sige at Real ikke har en jordisk chance som var Søllerød-Vedbæk der kom på besøg, synes jeg lige er at stramme den.

I øvrigt, så har jeg som fodboldfan på mit 24. år alligevel aldrig set en spiller få direkte rødt for brok, så hvad Özil har sagt til dommeren må have været stærke gloser. Jeg synes det er en fuldstændig unødvendig udvisning, næsten ligegyldigt hvad Özil har sagt. At dommeren ikke lige takserer den til et gult kort og lader raseriet i kampens hede tage det værste, synes jeg simpelthen er direkte uprofessionelt. Når det så er sagt, så er det ikke smart at brokke sig heftigt til en dommer der lige har uddelt 3 røde kort.

Vuelve la ilusión

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #8974: 22 Mar 2012, 13:42 »

Nu ved jeg ikke om det passer, men en dreng fra min klasse sagde at Özil skulle have kaldt dommeren for l*der, ved ikke om det passer.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8975: 22 Mar 2012, 13:45 »

At noget sker "i kampens hede", bør naturligvis ikke have indflydelse på konsekvenserne for en spillers handlinger, og jf. Google sker det da relativt ofte at spillere udvises for at sige et eller andet dumt til dommeren.

A player who assaults a referee or who is guilty of using offensive, insulting or abusive language or gestures must be sent off.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8976: 22 Mar 2012, 13:50 »

Min pointe var blot at en professionel dommer godt kan tage de ting der bliver sagt på banen med en gran salt, når spillerne er frustrerede over et sent udlignende mål. Så jo, jeg synes faktisk at ting der sker i "kampens hede" af den kaliber bør have en form for indflydelse. Noget jeg ved i forbindelse med interviews at den danske dommerstand er ganske gode til.

At Google siger det sker ofte, får nu stadig ikke min hukommelse til at huske en episode hvor det er sket.

Vuelve la ilusión

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8977: 22 Mar 2012, 13:55 »

At Google siger det sker ofte, får nu stadig ikke min hukommelse til at huske en episode hvor det er sket.

Hvis du ikke har set det, er det naturligvis klart at du ikke kan huske det. Det gør det dog ikke mindre faktuelt. Angående dit første afsnit må vi så bare erklære os uenige - i min verden er der ingen tvivl om, at hvis han har sagt noget som berettiger ham til en udvisning, ja så skal han selvfølgelig udvises, uagtet at han er irriteret over at modstanderne lige har udlignet.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8978: 22 Mar 2012, 13:58 »

Hvis du ikke har set det, er det naturligvis klart at du ikke kan huske det. Det gør det dog ikke mindre faktuelt. Angående dit første afsnit må vi så bare erklære os uenige - i min verden er der ingen tvivl om, at hvis han har sagt noget som berettiger ham til en udvisning, ja så skal han selvfølgelig udvises, uagtet at han er irriteret over at modstanderne lige har udlignet.

Det er jeg til gengæld enig i Wink

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager

« Svar #8979: 22 Mar 2012, 14:27 »

Sergio Ramos har i øvrigt alvorlige disciplinære problemer. Han spillede sin kamp nr. 300 for Madrid i går, og han benyttede lejligheden til at overgå Fernando Hierro med hensyn til røde kort. Forskellen er bare at Hierro brugte 601 kampe på at samle sine 10 røde kort. Nu har Ramos samlet 11 på 300 kampe. En synd og en skam, for han er en fantastisk dygtig fodboldspiller.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8980: 22 Mar 2012, 14:39 »

Sergio Ramos har i øvrigt alvorlige disciplinære problemer. Han spillede sin kamp nr. 300 for Madrid i går, og han benyttede lejligheden til at overgå Fernando Hierro med hensyn til røde kort. Forskellen er bare at Hierro brugte 601 kampe på at samle sine 10 røde kort. Nu har Ramos samlet 11 på 300 kampe. En synd og en skam, for han er en fantastisk dygtig fodboldspiller.
Har også set det, og ja, det er en skam, det medgiver jeg dig 100%.

Hans fodboldmæssige kvaliteter er kolossale, hvorfor man nok også stadigvæk bruger ham, trods de mange kontroverser.

Det der i går var jo også det rene idioti. Han smadrer ind i Nilmar. Hensynsløst. Mourinho bliver nødt til at snakke med ham, for det der går jo ikke. Det kan godt være, at I andre så vil argumentere for, at José ikke kan sige noget, nu når han selv roder sig ud i alverdens lort, men det er fuldstændig lige meget. En træner af den kaliber skal respekteres, og Ramos skal naturligvis have en opsang.

verdenskrig
Manager

« Svar #8981: 22 Mar 2012, 21:26 »

Synes nu ikke den er så slem. For mig at se kommer han bare for sent i høj fart, men at det skulle være til rødt synes jeg da er en komplet joke.. Det er som om nogle dommere bare venter på at sætte sig selv i centrum og give rødt til højre og venstre.

Jeg har snart ikke tal på hvor mange gange jeg i denne sæson har siddet og lavet en facepalm når en dommer atter engang giver rødt i en situation som bare kunne afvikles med et gult kort og så videre. Fodbold er sgu ikke hvad det har været.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Søgaard
Gæst

« Svar #8982: 22 Mar 2012, 21:31 »

Synes nu ikke den er så slem. For mig at se kommer han bare for sent i høj fart, men at det skulle være til rødt synes jeg da er en komplet joke.. Det er som om nogle dommere bare venter på at sætte sig selv i centrum og give rødt til højre og venstre.

Jeg har snart ikke tal på hvor mange gange jeg i denne sæson har siddet og lavet en facepalm når en dommer atter engang giver rødt i en situation som bare kunne afvikles med et gult kort og så videre. Fodbold er sgu ikke hvad det har været.
Nu kommer Ramos voldsomt ind i en tackling med Nilmar, uden at ramme bolden, men derimod rammer Nilmar med både ben og hænder i ansigtet. Nu fik han heller ikke direkte rødt, men blot sit andet gule kort, hvilket den tackling klart var til. Hvorvidt dommeren sejlede i det meste af kampen, er der ikke tvivl om, men netop Ramos' andet gule kort, synes jeg var på sin plads.

Episode kan ses her, hvor man også tydeligt ser at Ramos overhovedet ikke kommer i nærheden af bolden og derfor har dommeren ikke meget valg, når Ramos kommer så voldsomt ind i en duel. http://www.youtube.com/v/dtHT9rcOfnY

verdenskrig
Manager

« Svar #8983: 22 Mar 2012, 21:34 »

Ahh så giver det mere mening.. Jeg troede det var et direkte rødt han havde fået. Gult kort skal der naturligvis gives det er klart Smiley.. Det er jo en hård tackling og han kommer for sent..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8984: 22 Mar 2012, 21:41 »

Det e bestemt ikke en positiv statstik, men statistikker siger ikke altid det hele. Mange af disse røde kort fik Ramos i starten af sin Real Madrid karriere. Det er blevet langt bedre, og jeg mener faktisk at hans sidste røde kort var helt tilbage ved kampen mod Barca sidste sæson i 5-0 kampen. Igår var det hovedløst, men det er altså sjældent man ser det. Det er især hjulpet med advarselerne efter han er blevet rykket ind i midterforsvaret.

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 597 598 [599] 600 601 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010