home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  2 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 553 554 [555] 556 557 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 969278 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8310: 30 Apr 2011, 16:03 »

Hvis man som mig ikke kan lide Sergio Busquets i forvejen, så hjælper den her sag nok heller ikke på det:
Busquets kalder Marcelo abe.

Ærlig talt, selvom mit anti-Barca-hjerte ville elske det, tvivler jeg lidt på det. Jeg synes faktisk slet ikke det ser ud til at han kalder ham "mono" på videoen.

Vuelve la ilusión

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #8311: 30 Apr 2011, 17:00 »

Men hvis Alves går til bolden, og Pepe så knalder til bolden fra den anden side, så kan Alves vel godt flyve rundt som han gør? At han filmer at han bliver ramt af Pepe, ja det kan siges, men at han selv vælger at flyve rundt idet han ser Pepe, det tror jeg sq ikke på.

Man kunne jo vælge at kigge lidt på de fysiske love som er involveret, når et objekt rammer et andet, og derved sætter det i bevægelse. Det er muligt Pepe er en eller anden ukendt fætter til Clark Kent, men ellers virker det lidt usandsynligt, at det skulle være muligt, selv med en tackling hvor man lægger alt vægten i (i en nedadgående bevægelse i øvrigt), skulle kunne få en anden mand, til i den grad at lave piruetter (sjovt nok i en opadgående bevægelse  Wink), hvis ikke han selv hjælper til.

Jeg bryder mig ikke om Pepe overhovedet, men i den her situation kan jeg se to svin, som ikke gør noget godt for fodbolden.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8312: 30 Apr 2011, 17:15 »

Jeg synes måske diskussion er gået en anelse for vidt når man ligefrem inddrager fysikkens love? Wink

Det røde kort til Pepe kan forsvares. Alves filmer, og burde have fået sit andet gule kort. Det kan der sgu da ikke være så meget tvivl om?

Vuelve la ilusión

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #8313: 30 Apr 2011, 20:15 »

Jeg synes måske diskussion er gået en anelse for vidt når man ligefrem inddrager fysikkens love? Wink

Det røde kort til Pepe kan forsvares. Alves filmer, og burde have fået sit andet gule kort. Det kan der sgu da ikke være så meget tvivl om?

Det er den vel ikke, når det påstås, at Alves' piruette skulle være en naturlig følge af Pepes tackling  Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8314: 30 Apr 2011, 20:21 »

Stadig, at inddrage fysikkens love synes jeg var dræstisk Wink
Fysikkens love eller ej, så laver Alves jo selv pirouetten, for Pepe rammer ham jo ikke.

Angående i aften: Puha, det bliver absolut ikke nemmere at vinde i Barcelona med to hvis vores to mest rutinerede og stabile spillere gennem hele sæsonen vælger at give to mål væk. Av, det er dårligt.

Vuelve la ilusión

Jilech
Gæst

« Svar #8315: 30 Apr 2011, 20:27 »

Fysikkens love eller ej, så laver Alves jo selv pirouetten, for Pepe rammer ham jo ikke.

Angående i aften: Puha, det bliver absolut ikke nemmere at vinde i Barcelona med to hvis vores to mest rutinerede og stabile spillere gennem hele sæsonen vælger at give to mål væk. Av, det er dårligt.

Det er da klart at det er kraften fra Pepe's fod der gør han drejer rundt, da de rammer bolden nogenlunde samme tid...

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #8316: 30 Apr 2011, 20:31 »

Jeg vil lige gøre det klart at jeg også mener der er rødt til Pepe i en hvilken som helst anden kamp.
Men når dommeren lægger den linje han gør synes jeg faktisk ikke der er rødt kort. Her tænker jeg på Mascheranos tackling på netop Pepe som kun gav gult, alle de røde kort Real Madrid "burde" have haft for slag i ansigtet (for ellers skulle han jo give Barca-spillerne et gult kort for film?), Messis albue på Ramos osv. Som Mourinho så siger: Hvorfor er det Real Madrid der ender med det røde kort?

Desuden er det ikke kun det røde kort, jeg mener er grunden til, at jeg vil kalde det en elendig dommerpræstation. Han havde slet ikke styr på kampen overhovedet.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2011, 20:34 af kanok » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8317: 30 Apr 2011, 20:32 »

De giver vil bare deres mening om Mourinho til kende Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8318: 30 Apr 2011, 20:32 »

Det kunne nu være et sjovt eksperiment. Er ret sikker på, at et "stød" som Pepes på ingen måde kan generere nok kraft til at man flyver rundt som Alves gør. Omvendt er det jo nok meget menneskeligt, at man pr. instinkt gør alt for at slaget skal have mindst mulig kraft. Det handler jo også om at beskytte sig selv nogle gange Smiley

Jilech
Gæst

« Svar #8319: 30 Apr 2011, 20:40 »

Det kunne nu være et sjovt eksperiment. Er ret sikker på, at et "stød" som Pepes på ingen måde kan generere nok kraft til at man flyver rundt som Alves gør. Omvendt er det jo nok meget menneskeligt, at man pr. instinkt gør alt for at slaget skal have mindst mulig kraft. Det handler jo også om at beskytte sig selv nogle gange Smiley

Det kan du have ret i.

Men som jeg ser det, er det bare helt hen i vejret at sige Alves filmer fordi Pepe ikke rammer ham. Da, der jo netop er kontakt, der er bare en bold imellem.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8320: 30 Apr 2011, 20:41 »

De giver vil bare deres mening om Mourinho til kende Wink

Hvorfor skulle de have en negativ mening om Mourinho?

Som selvudnævnt ekspert i mekanik kan jeg lige bekræfte dette Wink

Vuelve la ilusión

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #8321: 30 Apr 2011, 20:45 »

Hvorfor skulle de have en negativ mening om Mourinho?
Måske pga alt hans whining før, efter og nogen gange mens kampene er igang.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8322: 30 Apr 2011, 20:55 »

Jeg er ret overbevist om at Mourinho har den fulde opbakning fra truppen. De er muligvis ikke enige, men opbakning, det har han.

Vuelve la ilusión

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8323: 01 Maj 2011, 01:22 »

Måske Alves bare skulle komme ud og vise de mærker han helt sikkert må have hvis han vitterligt er blevet ramt lige på. Det må ligne lidt, i mindre grad nok, det Nani fik af Carragher Smiley

http://www.barca.dk/nyhedapril73-11.htm

Caluna
Ynglingespiller

« Svar #8324: 01 Maj 2011, 02:08 »

Jeg kan ikke se noget? Der er lidt småskrammer, men det har de fleste fodboldspillere da?

Sider: 1 ... 553 554 [555] 556 557 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010