home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 885330 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7200: 27 Jul 2010, 12:56 »

Er der nogen som kender en hjemmeside hvor man kan købe gamle Real Madrid-trøjer, for jeg kunne godt tænke mig at købe real-trøjen fra Raúls debut-sæson

Don Abramovich
Manager

« Svar #7201: 27 Jul 2010, 13:07 »

"Desuden bliver Martin Skrtel, Daniel Sturridge og Drenthes Facebook side åbenbart styret af den samme person da de alle tre er fan af hinanden. Det virker lidt underligt. Så det er nok bare en tilfældig person der har oprettet de tre som synes det kunne være sjovt at bilde folk noget forkert ind."

http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=6&t=4428&p=209014
Det var også det eneste jeg kunne finde om sagen, så var ikke sikker. Derfor ''tror jeg'' Wink

Men at Drenthe skifter eller bliver lånt ud, tror jeg godt vi kan regne med.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7202: 27 Jul 2010, 13:23 »

Er der nogen som kender en hjemmeside hvor man kan købe gamle Real Madrid-trøjer, for jeg kunne godt tænke mig at købe real-trøjen fra Raúls debut-sæson

Du får mig ikke til at lede efter trøjen, men måske har http://www.classicfootballshirts.co.uk/ den.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7203: 27 Jul 2010, 13:46 »

Er jeg den eneste som synes det er en smule underligt at være madridista, nu hvor Guti og specielt Raúl ikke er hos os længere?
Je sidder tilbage med en total tom fornemmelse. Men man har jo vidst at dagen skulle komme på et tidspunkt, og at det med stor sandsynlighed ville blive i den her sæson. Men det var bare så ufattelig svært at forespille sig et Madrid-hold uden de to spillere.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #7204: 27 Jul 2010, 14:12 »

Er jeg den eneste som synes det er en smule underligt at være madridista, nu hvor Guti og specielt Raúl ikke er hos os længere?
Je sidder tilbage med en total tom fornemmelse. Men man har jo vidst at dagen skulle komme på et tidspunkt, og at det med stor sandsynlighed ville blive i den her sæson. Men det var bare så ufattelig svært at forespille sig et Madrid-hold uden de to spillere.
Enig, underlig følelse. Men mon ikke, at de kommer tilbage til klubben når de stopper karrieren, det håber jeg i hvert fald.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7205: 27 Jul 2010, 17:58 »

Jeg er helt enig og da især når de har været i en del af Real i al den tid jeg har været fan. Har det måske lidt sådan at det er blevet mere fesent at være Real-fan når vi kun har spillere vi har købt, men sådan har Real altid været, og jeg tror på at det kun er et spørgsmål om tid før talenterne kommer til at få nogle som Raul og Guti igen.

Vuelve la ilusión

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7206: 28 Jul 2010, 10:13 »

Hej er der nogen der ved om det er muligt at tage til prøvetræning i en klub som Real madrid uden af at de har spottet en, men bare ligesom man kan gøre det i diverse danske klubber?

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7207: 28 Jul 2010, 10:23 »

Hej er der nogen der ved om det er muligt at tage til prøvetræning i en klub som Real madrid uden af at de har spottet en, men bare ligesom man kan gøre det i diverse danske klubber?

Det kunne jeg ikke forestille mig, men det er ikke noget, jeg ved. Har Real Madrid overhovedet folk til prøvetræning? Jeg har i hvert fald aldrig hørt om det, lige på nær Usain Bolt var der en uge sidste år eller i 2008  crazy
« Seneste Redigering: 28 Jul 2010, 10:31 af LosBlancos26 » Logged

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7208: 28 Jul 2010, 10:29 »

Altså det behøver ikke være med første senior holdet. I Dk er jeg ynglinge spiller. Det må vel svarer til nogeet juvenil eller noget i den stil uden at jeg har styr på det. Hvis jeg så kunne komme til prøvetræning på 5. holdet fra min årgang ville det være sper. Det kan jo være jeg tog Madrid med storm fordi jeg måske har noget andet at byde ind med end de tekniske dygtige spaniakkere.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7209: 28 Jul 2010, 10:41 »

Altså det behøver ikke være med første senior holdet. I Dk er jeg ynglinge spiller. Det må vel svarer til nogeet juvenil eller noget i den stil uden at jeg har styr på det. Hvis jeg så kunne komme til prøvetræning på 5. holdet fra min årgang ville det være sper. Det kan jo være jeg tog Madrid med storm fordi jeg måske har noget andet at byde ind med end de tekniske dygtige spaniakkere.

Det skal jeg lade være usagt  Thumbs Up Men held og lykke Vuson.. Bare giv de juveniller tørt på!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7210: 28 Jul 2010, 10:54 »

Har ikke hørt om det, eller hørt om nogen der har prøvet det. Var det ikke Simon Kjær der var til prøvetræning dernede engang, for så kunne det jo være FC Midtjylland ved noget, hvis det er noget du rigtig mener?
Dog mener jeg det lyder som en dårlig og forudsigelig film hvis det lykkes Wink
I øvrigt, hva er en spaniak?   Rullende Øjne

Vuelve la ilusión

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7211: 28 Jul 2010, 10:56 »

En spaniak er en fra Spanien. Det er ikke fordi jeg selv satser det helt store på at komme på kontrakt i Real. Det er nu mere bare for oplevelsens skyld, Jeg havde tænkt mig at være en uge i Madrid og så runde ugen af med at tage ind at se en kamp.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #7212: 28 Jul 2010, 10:57 »

I øvrigt, hva er en spaniak?   Rullende Øjne

Spørg Chris Anker Sørensen  funny

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7213: 28 Jul 2010, 10:59 »

Hvis spaniakker er fra Spanien, hva er pastinakker så fra? Smiley

Vuelve la ilusión

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #7214: 28 Jul 2010, 11:00 »

Pakistan? Opstemt

Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010