home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 472 473 [474] 475 476 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 885572 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7095: 01 Jul 2010, 22:24 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/vm2010/article1371486.ece

Det lugter af en handel. Ifl. engelske medier skulle han og Gerrard være de to kommende, og sidste, indkøb denne sommer.
Det lyder ikke helt tosset imo.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7096: 01 Jul 2010, 23:08 »

Ja det lugter lidt af en handel.

Maicon handlen ser ud til at være gået lidt i stå, efter Moratti har sat prisen på ham op til 250 mio. kr. hvor Real derimod kun har budt 180..

Don Abramovich
Manager

« Svar #7097: 01 Jul 2010, 23:19 »

Ja det lugter lidt af en handel.

Maicon handlen ser ud til at være gået lidt i stå, efter Moratti har sat prisen på ham op til 250 mio. kr. hvor Real derimod kun har budt 180..
Samtidig mener jeg at have læst, at Benitez forlanger, at Maicon bliver i klubben Skuffet

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7098: 01 Jul 2010, 23:22 »

Må sgu indrømme, at jeg som Barcelona-fan, frygter Real Madrid sindssygt meget til den kommende sæson. Hvis alt flasker sig med jeres handler, og I kan stille med nye spillere, som Maicon, Cole og Gerrard, samt verdens, efter min mening, bedste træner i José Mourinho, så tror jeg, at I kommer til, at komme rigtigt langt i de forskellige turneringer. Puha, det bliver en spændende sæson. Hvis nu det hele flasker sig, hvordan tror I så, at I kommer til at stille op?

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7099: 01 Jul 2010, 23:32 »

Tja det er et godt spørgsmål, da man ikke ved hvilket system Mourinho stiller op i endnu, men et bud kunne være 4-2-3-1.

Casilias
Maicon  Ramos  Pepe  Cole
            Alonso  Gerrard
Ronaldo       Kaka   Di Maria
                  Higuain

Men samtidig har der også været rygter om Tevez, så kunne det jo være 4-4-2 med diamant på midten:
               Casilias
Maicon Ramos Pepe Cole
               Alonso
         Ronaldo Di Maria
                 Kaka
           Higuain Tevez

Men Valdano har udtalt at der kommer 1 eller 2 handler mere. Så Maicon, Cole og Tevez er ikke realistiske og Gerrard i stedet for Tevez i den øverste.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #7100: 01 Jul 2010, 23:51 »

Med ny træner i Liverpool rejser Gerrard ingen steder, hvordan ville det ikke se ud hvis han lod ham rejse?!

Et slag af Gerrard havde dog været på sin plads, han har længe spillet ringe og Liverpool mangler pengene.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7101: 01 Jul 2010, 23:54 »

Pengene kan blive for store for Liverpool, dog tror jeg ikke, Real er villige til at smide adskellige hundrede millioner efter en spiller, som trods alt er 30+ Wink

Goikoetxea
Gæst

« Svar #7102: 01 Jul 2010, 23:56 »

Pengene kan blive for store for Liverpool, dog tror jeg ikke, Real er villige til at smide adskellige hundrede millioner efter en spiller, som trods alt er 30+ Wink

SElvfølgelig er Real klar til det, hvis det er ham de vil have.

Det er der vist ingen tvivl om..

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7103: 01 Jul 2010, 23:59 »

SElvfølgelig er Real klar til det, hvis det er ham de vil have.

Det er der vist ingen tvivl om..

Arh der er jeg ikke enig. Man kan da efterhånden hellere ikke være i tvivl om, at Maicon er ønsket i Real, dog kan du se, at handelen er ved at løbe ud i sandet, da Inter kræver 250 millioner for ham, hvorimod Madrid kun har budt 180  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #7104: 02 Jul 2010, 20:53 »

Med et miks af, Mourinho som får stiv bratwurtz af spillere på 30+, og Real der gerne smider en fandens masse penge på bordet, ja, så er det ikke utænkeligt, at man vil gå langt efter Gerrard. Og eftersom Mourinho ville have ham i sin stald i mange år efterhånden, så er det ved, at være sidste udkald.

Personligt ser helst en venstreback blive hentet til først og fremmest - Cole ligner umiddelbart, det mest sandsynlige. Så må midtbanen komme i anden række.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7105: 02 Jul 2010, 21:16 »

funny Stiv bratwurst Smiley

Jeg tror personligt ikke på Gerrard til Real. Når alt kommer til alt tror jeg simpelthen ikke han forlader Liverpool om de så bliver tvangsnedrykket til League 2 (ironi kan være anvendt). Dermed ikke sagt at jeg ikke gerne vil have ham i Real, for for mig at se vil han være en drømmespiller at få. Lige alt det Mourinho skal bruge for at kunne få spillet til at køre optimalt, og jeg synes det er førsteprioritet for indkøbene at de tilfredsstiller Mourinhos ønsker, så han har bedst muligt arbejdsforhold.

Jeg tror og håber på at Ashley Cole kommer til Real for rimelige penge, og langt hellere ham end Maicon da Cole vil være en langt større forstærkning grundet nuværende elendighed på hans plads. Kommer Cole til Real bliver jeg den lykkeligste Real-fan i verden.

Omkring Real opstilling har den i de sidste 10 år været umuligt at stille op på papir, og selv med Pellegrini som havde et fast system i Villarreal, var den ikke umiddelbart at se i Real. Men flasker alle indkøb sig (Cole, Maicon, Gerrard og allerede indkøbte Di Maria), er jeg ret sikker på at stærkeste startellever vil se sådan ud (uden at binde sig til formationen, men denne var Mourinhos mest benyttede i Inter):

Iker
Maicon - Ramos - Pepe - Cole
Gerrard - Alonso
Kaka
Ronaldo - Higuain - Di Maria

Ederbankme et slagkraftigt hold!

Vuelve la ilusión

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7106: 02 Jul 2010, 21:21 »

Iker
Maicon - Ramos - Pepe - Cole
Gerrard - Alonso
Kaka
Ronaldo - Higuain - Di Maria

Ederbankme et slagkraftigt hold!

Det tør sgu da siges! Det hold har ingen begrænsninger! Men valdano har jo udtalt, der kun kommer 2 indkøb mere maks. Så Maicon, Cole og Gerrard er ikke realistiske  Skuffet

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7107: 02 Jul 2010, 21:24 »

Nej disse tre + Di Maria er overhovedet ikke realistiske, men det var jo også bare hvis alt flaskede sig Wink
Meeen, ham Valdano siger nu også så meget Smiley

Vuelve la ilusión

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7108: 02 Jul 2010, 21:26 »

Tjo han siger en hel del  Peace

Men jeg foretrækker den britiske duo Ashley Cole og Gerrard.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7109: 02 Jul 2010, 21:27 »

Helt enig, de to vil forstærke holdet mere end Maicon vil, da Ramos efter min mening allerede er i top tre højrebacks i verden.

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 472 473 [474] 475 476 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010