home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 885804 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #7065: 08 Jun 2010, 23:44 »

Må indrømme jeg heller så Michael Essien i truppen, men tror næppe det kommer til og ske, desværre.

Supra Societatem Nemo

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7066: 08 Jun 2010, 23:46 »

Fordi de danner et grundlag for en solid midtbane i mine øjne.

Den typiske playmaker er en mangel i Madrid, i min bog.

Det er ikke så meget det. Mere det, at der i første omgang blev annonceret, at man ville have en de Rossi-type. Det er ikke Gourcuff, Gerrard osv. i mine øjne Smiley

Rigtig godt spørgsmål, jeg er selv meget i tvivl. Nok er Alonso defensiv, men nogen Essien, De Rossi eller Mascherano bliver han aldrig.
Offensive Gerrard er vel egentlig en nyere opfindelse, så man kunne forestille sig at Mourinho kan se hans defensive kvaliteter, hvilket jeg er meget enig i. Jeg synes personligt det er spild af hans defensive og fighter-talenter at spille ham så højt på midtbanen som Rafa har gjort de sidste par år.

Gourcuff har jeg egentlig ikke hørt som rygte til Real Madrid (endnu), så måske det bare er ønsker fra brugerne herinde?

Det kan tænkes ja. Gourcuff skrev jeg også kun på, fordi han blev nævnt herinde, men en mand som Lampard er jo også blevet nævnt. Smiley Men det kan jo være, at man ønskede de Rossi så man kunne få bedre gavn af Xabi Alonsos evner på en mere fremadrettet plads, men Rossis status gjorde det umuligt, og derfor lader Xabi Alonso få den plads - men jeg spørger egentligt bare for at blive klogere! Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7067: 09 Jun 2010, 00:06 »

Jeg tror ikke du er helt forkert på den Wink
Jamen det er skam et godt spørgsmål, jeg har også undret mig. Tror måske også Mourinhos ord er blevet misforstået på nogle punkter. Det han har udtalt er vel at han godt kan lide backs som kan noget begge veje (og kan holde til det) som Maicon og Cole, samt fightere og spillere med stort løbepensum som også er oppe i alderen som Lampard og Gerrard. Hvilket man også i Inter kunne se var en vigtig del af hans taktik.

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager

« Svar #7068: 09 Jun 2010, 00:51 »

Rigtig godt spørgsmål, jeg er selv meget i tvivl. Nok er Alonso defensiv, men nogen Essien, De Rossi eller Mascherano bliver han aldrig.
Offensive Gerrard er vel egentlig en nyere opfindelse, så man kunne forestille sig at Mourinho kan se hans defensive kvaliteter, hvilket jeg er meget enig i. Jeg synes personligt det er spild af hans defensive og fighter-talenter at spille ham så højt på midtbanen som Rafa har gjort de sidste par år.

Gourcuff har jeg egentlig ikke hørt som rygte til Real Madrid (endnu), så måske det bare er ønsker fra brugerne herinde?
L'Equipe satte Gourcuff i forbindelse med Real sammen med Arsenal og Lyon, så måske er der noget i den retning. Det håber jeg dog ikke for ham. Tror han ville gå til spilde når Kaká o.lign. allerede render rundt dernede.

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #7069: 09 Jun 2010, 01:20 »

Det som Real mangler er en Essien type, en oprydder/anker mand. Det har de manglede en del år nu. Den gang de købte Emerson skulle han være den type, men det er jo ikke flot, når han laver alle de frispak eller ikke kan gøre som C.Ronaldo. Det hjælper hellere ikke, som -LFC- siger, meget at købe flere offensive spiller når de nu har så mange i forvejen. Og alt det med det skal være så flot spil, det ikke lige Mourinho's spille stil...

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #7070: 09 Jun 2010, 01:44 »

Det som Real mangler er en Essien type, en oprydder/anker mand. Det har de manglede en del år nu. Den gang de købte Emerson skulle han være den type, men det er jo ikke flot, når han laver alle de frispak eller ikke kan gøre som C.Ronaldo. Det hjælper hellere ikke, som -LFC- siger, meget at købe flere offensive spiller når de nu har så mange i forvejen. Og alt det med det skal være så flot spil, det ikke lige Mourinho's spille stil...

Lass, M. Diarra?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7071: 13 Jun 2010, 20:18 »

LosBlancos26
Gæst

« Svar #7072: 13 Jun 2010, 20:20 »

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #7073: 13 Jun 2010, 20:32 »

Ja, så ser det ud til at Di Maria bliver Mourinhos første indkøb, selvom han konkurrerede længe med Kolarov Wink
Jeg synes det er et yderst fornuftigt køb, og jeg så faktisk hellere Di Maria end David Silva tage kantpladsen, dels fordi han tilsyneladende er billigere, og dels fordi jeg ser ham som mere kant end Silva. Jeg tror Silva og Kaka ville ligge samme sted på banen. Selvom man grundlæggende ikke ved meget til hvad han kan, så stoler jeg på Mourinho når han ønsker Di Maria, og samme årsag kan bruges om rygterne med Kolarov.

Higuain
Di Maria - Kaka - Ronaldo
Alonso - XXX

Det er unægtelig en yderst farlig offensiv.

Vuelve la ilusión

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #7074: 17 Jun 2010, 16:56 »

Det er sgu dejligt at se at Gonzalo Higuaín stadigvæk er i topform. Tre mål for Argentina er bestemt ikke dårligt, selvom bolden nærmest blev lagt lige foran ham alle gangene. Smiley

Nicocp
Reserveholdsspiller

« Svar #7075: 17 Jun 2010, 16:59 »

Er der nogle der ved hvilken da Real Madrid skal spille mod LA Galaxy?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7076: 17 Jun 2010, 17:21 »

Det er sgu dejligt at se at Gonzalo Higuaín stadigvæk er i topform. Tre mål for Argentina er bestemt ikke dårligt, selvom bolden nærmest blev lagt lige foran ham alle gangene. Smiley

Til gengæld havde han jo så også utallige chancer som han formåede at brænde.. Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7077: 17 Jun 2010, 17:37 »

Jeg har spillet på Higuaín som topscorer ved VM, så det var godt, at han kom i gang. Smiley

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #7078: 17 Jun 2010, 17:50 »

Hvad gav han igen hvilket odds?

Vh.Blackstone

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #7079: 17 Jun 2010, 19:58 »

Hvad gav han igen hvilket odds?

Vh.Blackstone

20,0. Vildt meget.

Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010