home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 974874 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6900: 17 Aug 2009, 16:18 »

Han bliver aldrig en god back. Han er alt for ringe defensivt.
Jeg tror heller ikke der var mange der troede, at Thomas Rasmussen skulle kunne spille venstre back. Men det gør ham rigtigt godt for Brøndby. Og Drenthe er rigtigt hurtig, og kunne måske blive en god back.

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #6901: 17 Aug 2009, 16:22 »

Når alt kommer til alt ligner Drenthe og Marcelo hinanden rigtig meget og der er ikke den store forskel på dem lige nu. Jeg ser Marcelo som en anelse hurtigere, mens Drenthe er en smule bedre fysisk. De er begge gode offensivt og ret svage defensivt. Lige nu tror jeg bare at Drenthe står en smule stærkere i kampen om at spille venstre back, fordi han har spillet meget og imponeret i de venskabskampe han har spillet. Det er ihvertfald hvad jeg har hørt og set.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6902: 17 Aug 2009, 16:28 »

Drenthe var også en af dem man var sikker på, at ikke finde på holdet efter transfervinduet.. Pelle ønskede dog at beholde ham, hvilket også er sket... Drenthe har vist sit værd for Pelle, så mon ikke Pelle har planer med ham...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6903: 17 Aug 2009, 17:09 »

Jeg tror heller ikke der var mange der troede, at Thomas Rasmussen skulle kunne spille venstre back. Men det gør ham rigtigt godt for Brøndby. Og Drenthe er rigtigt hurtig, og kunne måske blive en god back.
Tillykke, du har lavet en dobbel "dagens dummeste". Det dummeste indlæg + den dummeste sammenligning/eksempel....

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6904: 17 Aug 2009, 17:13 »

Tillykke, du har lavet en dobbel "dagens dummeste". Det dummeste indlæg + den dummeste sammenligning/eksempel....

Tillykke - du overgik ham med flere længder. Smiley

Vær konstruktiv, eller så kan du lade være med at skrive. Sværere er det ikke. Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6905: 17 Aug 2009, 17:17 »

Tillykke - du overgik ham med flere længder. Smiley

Vær konstruktiv, eller så kan du lade være med at skrive. Sværere er det ikke. Smiley
Helt ærligt, hvordan kan man sammenligne Drenthe med Rasmussen Smiley? Eller nævne det som et eksempel. Til diskussionen har jeg sagt drenthe aldrig bliver en god forsvarsspiller. Han viser gang på gang han hverken placerer sig ordentligt, og bliver rundet ALT for nemt. Offensivt er han god nok, men det er ligemeget hvis ens defensive evner ikke rækker særlig langt. Jeg har intet imod Drenthe, han har været okay i for-sæsonen... offensivt. Selvom det er nogle ringe hold Real spiller mod, bliver Drenthe rullet mange gange. Han er blevet meget bedre, ja, men det er primært offensivt og selvtilliden der er blevet bedre. Defensivt er der kæmpe mangler

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6906: 17 Aug 2009, 17:19 »

Helt ærligt, hvordan kan man sammenligne Drenthe med Rasmussen Smiley? Eller nævne det som et eksempel. Til diskussionen har jeg sagt drenthe aldrig bliver en god forsvarsspiller. Han viser gang på gang han hverken placerer sig ordentligt, og bliver rundet ALT for nemt. Offensivt er han god nok, men det er ligemeget hvis ens defensive evner ikke rækker særlig langt. Jeg har intet imod Drenthe, han har været okay i for-sæsonen... offensivt. Selvom det er nogle ringe hold Real spiller mod, bliver Drenthe rullet mange gange. Han er blevet meget bedre, ja, men det er primært offensivt og selvtilliden der er blevet bedre. Defensivt er der kæmpe mangler

Det handler ikke om indholdet af hans besked - det handler om din måde at svare ham på.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6907: 17 Aug 2009, 17:26 »

Pelle siger at han forbedrer sig i defensiven...

Is Drenthe earning your trust?
I think he is doing a good job in that position. He has great prospects in attack and he is also improving in defence. He is an important alternative to have on the team and I think he has improved throughout the preseason.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/1202778157483/noticia/Noticia/Pellegrini_press_conference_2009-08-16.htm

motZ
Gæst

« Svar #6908: 17 Aug 2009, 19:09 »

Så ser det efterhånden mere og mere ud til at Sneijder er fortid i klubben. Det er imo meget trist at miste ham, men han må jo også videre da han ikke har nogen udsigt til en plads i start 11'eren. Prisen skulle ligge på omkring 20 mill. euro alt i alt og det er vel også en sjat penge.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6909: 17 Aug 2009, 19:31 »

Ærgeligt at han er ved at blive solgt... Han kunne ellers være en god reserve/rotation spiller, han har også selv flere gang udmeldt, at han vil blive Real... Jeg tror dog desværre, at han nu selv har skiftet mening, når ledelsen bare vil sælge ham... Jeg synes også vi burde mindst sælge ham for 25mill€, Real købte ham jo trodsalt for 27mill€...

Reals næste kamp er imod Dortmund...

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #6910: 17 Aug 2009, 19:39 »

Synes simpelthen at det er en skandale hvis Sneijder bliver solgt, der er så mange andre midtbanespillere i klubben som jeg hellere så forlade os (håber også nogen af dem stadig gør). Så meget hellere M. Diarra, Van Der Vaart og Gago smutte Skuffet

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #6911: 18 Aug 2009, 11:03 »

Ifølge diverse rygtebørs-internetsider skulle vi være interesseret i Liverpools Albert Riera.
Dertil er jeg nødt til at kommentere følgende: funny
« Seneste Redigering: 18 Aug 2009, 11:06 af knudsen_0 » Logged

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6912: 18 Aug 2009, 12:29 »

Pelle siger at han forbedrer sig i defensiven...

Is Drenthe earning your trust?
I think he is doing a good job in that position. He has great prospects in attack and he is also improving in defence. He is an important alternative to have on the team and I think he has improved throughout the preseason.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/1202778157483/noticia/Noticia/Pellegrini_press_conference_2009-08-16.htm

Han forbedrer sig helt sikkert defensivt, men han er stadig klasser under hvad man skal kunne som back i Real. Han kan slet ikke placere sig, derfor bliver bolde gang på gang skudt enten over ham, ellers bliver han fanget på det forkerte ben.

Til Sneijder, så tror jeg det er fint vi sælger ham. Da jeg håber vi kommer til at spille 4-3-3, håberjeg på en midtbane med Granero, Lass og Alonso. Så ser ingen plads til ham. Og at have en på bænken til 15-20 millioner euro, er det en dyr mand vi har siddende. Da bestyrelse håber meget på at kunne få penge fra spillersalg, så ser jeg absolut Sneijder (sammen med Robben) som topper listen.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #6913: 18 Aug 2009, 17:14 »

Med salget af Sneijder og VDV ligner det mere og mere, at Peller kommer til at spille 4-4-2, desværre...

motZ
Gæst

« Svar #6914: 18 Aug 2009, 17:18 »

Med salget af Sneijder og VDV ligner det mere og mere, at Peller kommer til at spille 4-4-2, desværre...

Hvad skal de mulige salg af VDV og Sneijder ændre på startformationen når de i forvejen ikke har udsigt til en plads i start 11'eren? Smiley

Sider: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010