Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 07:37:10
GentleBreeze
Blogs
Fallout 76: The 9 Most...
I går
kl. 21:45:25
Broen13
Blogs
Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23586
0 Brugere, 567 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brigadeinsigniayl
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
457
458
[
459
]
460
461
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 974931 gange)
RMFC
Ynglingespiller
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #6870:
11 Aug 2009, 22:39 »
Tror at Pelle selvfølgelig giver Diarra back-up pladsen for Lass og det vil han så figuerere som,
men har lidt svært ved at se hvad Nistelrooy for af rolle, når vi i Nisforvejen har Raul, Higuain(kan bruges på kanten også) og Benzema, men også spændt og se på hvad Pelle gør med ham, da det ikke tyder på han bliver solgt
Snons
Reserveholdsspiller
«
Svar #6871:
11 Aug 2009, 22:49 »
Jamen vi har jo 28 spillere nu (hvis jeg har talt rigtigt), så vi skal mindst af med 3.
De 4 hyppigst nævnte navne er van der Vaart, Sneijder, Robben og Negredo. Og i min verden vil Aston Villa købe Sneijder, mens Negredo har mange muligheder i bl.a. England - og så kan vi nok finde et hold til van der Vaart. På den måde beholder vi Robben, som har imponeret mig her i de tidlige kampe. Han spiller virkelig bedre, nu hvor det ikke er ham, der skal prioriteres som den farligste mand.
- På den måde har vi både plads til Nistelrooy og Diarra - men du har ret i at Nistelrooy nok er en dyr mand at have som nummer 4 på listen. På den anden side vil det også være ærgerligt med kun 3 angribere... og en skade.
«
Seneste Redigering: 11 Aug 2009, 22:51 af Snons
»
Real Madrid <3
CR9
Landsholdsspiller
«
Svar #6872:
11 Aug 2009, 22:54 »
Der hersker ikke tvivl om, at Nistelrooy bliver i klubben.
Real Madrid-nyheder
.
RMFC
Ynglingespiller
«
Svar #6873:
11 Aug 2009, 22:59 »
Er meget enig i dig med hensyn til Robben
!
Så er der valget mellem Negredo og Nistelrooy, hvor Nistelrooy er en dyr herre(lønmæssigt) og er rimelig aldrende, hvor derimod Negredo er ung, egen avl og ikke lige så dyr(selv om det ikke på den måde spiller en rolle)
.
Så synes jeg vi skal af med VdV og så er det bare ne mere, men ved ikke helt med Sneijder da jeg tror Pelle vil få noget godt ud af ham.
Han skuffede jo også kun i den her sæson, første sæson var han jo klasse, men stadigvæk ved jeg ikke helt om jeg stoler på hans evner til at han kan blive i klubben
Zone 43
Manager
«
Svar #6874:
14 Aug 2009, 08:22 »
http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=11184
Det synes, at være et spørgsmål om tid, før Negredo er fortid. Havde nu gerne set, man havde beholdt ham, da han, udfra hvad jeg har læst, synes at være en utrolig spænende spiller.
Ribery spøger stadig i klubben, 30 mio euro plus Robben og Sneijder skulle være prisen. Sneijder synes dog tæt på Inter.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
CR9
Landsholdsspiller
«
Svar #6875:
14 Aug 2009, 13:38 »
Citat af: RMFC 11 Aug 2009, 22:59
Han skuffede jo også kun i den her sæson, første sæson var han jo klasse, men stadigvæk ved jeg ikke helt om jeg stoler på hans evner til at han kan blive i klubben
Det er vist noget af en sandhed med modifikationer. Han spillede maks. 10 gode kampe i første sæson, og størstedelen af dem lå i starten.
Real Madrid-nyheder
.
RMFC
Ynglingespiller
«
Svar #6876:
14 Aug 2009, 13:40 »
Citat af: CR9 14 Aug 2009, 13:38
Det er vist noget af en sandhed med modifikationer. Han spillede maks. 10 gode kampe i første sæson, og størstedelen af dem lå i starten.
Det sådan set rigtig nok, men han spillede jo også godt der og vi fik set hans gode evner
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #6877:
14 Aug 2009, 17:47 »
IMO er det meget vigtigere, at Robben bliver... Han var en af de bedste i sisdte sæson og har holdt et stabilt niveau, imodsætning til Sneijder...
Synes, godt nok det er meget dumt at købe Ribery for 30mill€ + Robben(30mill€) og Sneijder(20mill€) hvilket vil sige, at han vil koste cirka 80mill€ oO... Ribery er åltså ikke mere værd end 40/50mill€... Hvorfor købe Ribery når vi har en lige så god spiller, hvis ikke bedre spiller i Robben? Det er rigtigt nok, at han har glasben, men Real kommer ikke til at være så afhængige af ham som i sisdte sæson. Granero, Mercelo og Drenthe kan spille på hans plads...
«
Seneste Redigering: 14 Aug 2009, 21:06 af ZiDaNe5
»
motZ
Gæst
«
Svar #6878:
14 Aug 2009, 23:21 »
Nu ser det så ud til at Sneijder er så godt som skiftet. Inter må være klubben han havner i, hvis han så skifter. I bund og grund synes jeg det er trist, men det er ville selvfølgelig heller ikke være optimalt for en spiller af hans kaliber at sidde på bænken i næste sæson som han med stor sandsynlig hed ville komme til. Nu er vores opgave så bare at få så meget som muligt ud af Inters pengepung.
Min tvivl er dog hvor vidt Sneijder passer ind i Inters og generelt bare den italienske liga og jeg er i tvivl om hvor meget succes han vil få dernede.
zolfii
Lilleputspiller
«
Svar #6879:
14 Aug 2009, 23:40 »
Citat af: ZiDaNe5 14 Aug 2009, 17:47
IMO er det meget vigtigere, at Robben bliver... Han var en af de bedste i sisdte sæson og har holdt et stabilt niveau, imodsætning til Sneijder...
Synes, godt nok det er meget dumt at købe Ribery for 30mill€ + Robben(30mill€) og Sneijder(20mill€) hvilket vil sige, at han vil koste cirka 80mill€ oO... Ribery er åltså ikke mere værd end 40/50mill€... Hvorfor købe Ribery når vi har en lige så god spiller, hvis ikke bedre spiller i Robben? Det er rigtigt nok, at han har glasben, men Real kommer ikke til at være så afhængige af ham som i sisdte sæson. Granero, Mercelo og Drenthe kan spille på hans plads...
Haha at du siger han robben er ligeså god som Ribery eller bedre kan jeg ikke forstå
Jeg elsker robben og synes han er en klasse spiller og vil heller ikke hav vi sælger ham , men ribery er meget bedre efter min mening, Ribery er efter min mening og som zidane sagde forleden den bedste spiller i verden både bedre end messi og ronaldo, tror også de fleste som har fulgt ham længe vil giv mig ret i,
Ribery er ligesom iniesta bare i en hurtiger version, han er klasse både på kanten og på den offensiv midt også har han sær klasse i Aflveringer Driblinger og afslutninger
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #6880:
14 Aug 2009, 23:41 »
Nu ser det efterhånden ud til at vi får solgt de spillere der skal sælges. Truppen består pt. af 28 spillere, hvor kun 25 kan registreres. Altså: 3 skal sælges.
Vaart har været mere eller mindre på vej væk i lang tid, og med de nyindkøb der er kommet og hans yderst skuffende sæson synes jeg det er et helt rigtigt salg. Ud med ham og gerne på den gode side af 10 mio € ind.
Negredo har også hele tiden set ud som en spiller der kun var købt hjem for at blive solgt for er højere beløb igen, og selvom han har vist rigtig fornuftige takter under træningskampene, kan han vel ikke helt konkurrere med en Raul, Benzema, Higuain eller endda en skadesfri Ruud. Egentlig så jeg gerne Ruud forlade klubben istedet for Negredo, men Ruud er garanteret meget svær at komme af med til den rigtige pris, mens ingen tvivler på Negredos kvaliteter. Derfor er det i bund og grund rigtigt at han skal sælges, da vi i forvejen har masser af offensive spillere.
Sneijder ser ud til at blive den sidste, men jeg håber og beder til det sidste at han bliver. Jeg er slet ikke i tvivl om at han har talentet og kvaliteterne til at være fast mand på det nye Real-hold på et tidspunkt når han for lov at blive spillet ordentligt ind uden skader. Fuck Abou Diaby for at have ødelagt hans 08/09-sæson! Rent økonomisk synes jeg dog det er fornuftigt at sælge en sådan spiller, da han er nogenlunde ung, og de fleste kender til at hans kvaliteter, så der burde være en god håndfuld penge i ham. Især når man har brugt de penge der nu er brugt.
Miguel Torres ser dog også ud til at forlade klubben, hvilket jeg synes er noget undeligt noget. Det pønser lidt på et nyindkøb mere eftersom der ikke behøves at blive solgt flere spillere. Jeg synes han har gjort det ganske fornuftigt sidste sæson, og han er er en fremragende back-backup. Den eneste årsag jeg kan forestille mig er for et salg, er en rent sportslig årsag til Torres' side, da han sandsynligvis ikke vil få masser af spilletid, men nok kan få det i en spansk middelklub.
Det positive ved disse salg er dog at det ser ud til at Fætter Glasben (Robben) bliver i klubben. Personligt synes jeg det er genialt, for han er lidt en anderledes spiller end de andre offensive spillere vi har og derfor udgør han en perfekt joker og en verdensklasse backup.
Det var lige min opfattelse af salgsygterne. Er jeg den eneste med disse tanker?
Vuelve la ilusión
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #6881:
15 Aug 2009, 00:12 »
Citat af: zolfii 14 Aug 2009, 23:40
Haha at du siger han robben er ligeså god som Ribery eller bedre kan jeg ikke forstå
Jeg elsker robben og synes han er en klasse spiller og vil heller ikke hav vi sælger ham , men ribery er meget bedre efter min mening, Ribery er efter min mening og som zidane sagde forleden den bedste spiller i verden både bedre end messi og ronaldo, tror også de fleste som har fulgt ham længe vil giv mig ret i,
Ribery er ligesom iniesta bare i en hurtiger version, han er klasse både på kanten og på den offensiv midt også har han sær klasse i Aflveringer Driblinger og afslutninger
Jeg kan heller ikke helt forstå, at du synes, at Ribery er bedre end Messi og Cristiano..
Robben er også en klasse for sig, når det gælder om at drible, aflevere og være hurtig... Han kan til tider være lidt for slevisk, men det er jo klart, når han skal drive hele Reals offensiv på egen hånd....
Du gør Ribery større, end han i virkligheden er... Jeg er enig med dig i, at han er en klassespiller, men han har ikke nået toppen endnu, hvor Cristiano og Messi sidder... Han er en eller to klasser under sammen med bl.a. Robben...
motZ
Gæst
«
Svar #6882:
15 Aug 2009, 00:24 »
Citat af: knudsen_0 14 Aug 2009, 23:41
Nu ser det efterhånden ud til at vi får solgt de spillere der skal sælges. Truppen består pt. af 28 spillere, hvor kun 25 kan registreres. Altså: 3 skal sælges.
Vaart har været mere eller mindre på vej væk i lang tid, og med de nyindkøb der er kommet og hans yderst skuffende sæson synes jeg det er et helt rigtigt salg. Ud med ham og gerne på den gode side af 10 mio € ind.
Negredo har også hele tiden set ud som en spiller der kun var købt hjem for at blive solgt for er højere beløb igen, og selvom han har vist rigtig fornuftige takter under træningskampene, kan han vel ikke helt konkurrere med en Raul, Benzema, Higuain eller endda en skadesfri Ruud. Egentlig så jeg gerne Ruud forlade klubben istedet for Negredo, men Ruud er garanteret meget svær at komme af med til den rigtige pris, mens ingen tvivler på Negredos kvaliteter. Derfor er det i bund og grund rigtigt at han skal sælges, da vi i forvejen har masser af offensive spillere.
Sneijder ser ud til at blive den sidste, men jeg håber og beder til det sidste at han bliver. Jeg er slet ikke i tvivl om at han har talentet og kvaliteterne til at være fast mand på det nye Real-hold på et tidspunkt når han for lov at blive spillet ordentligt ind uden skader. Fuck Abou Diaby for at have ødelagt hans 08/09-sæson! Rent økonomisk synes jeg dog det er fornuftigt at sælge en sådan spiller, da han er nogenlunde ung, og de fleste kender til at hans kvaliteter, så der burde være en god håndfuld penge i ham. Især når man har brugt de penge der nu er brugt.
Miguel Torres ser dog også ud til at forlade klubben, hvilket jeg synes er noget undeligt noget. Det pønser lidt på et nyindkøb mere eftersom der ikke behøves at blive solgt flere spillere. Jeg synes han har gjort det ganske fornuftigt sidste sæson, og han er er en fremragende back-backup. Den eneste årsag jeg kan forestille mig er for et salg, er en rent sportslig årsag til Torres' side, da han sandsynligvis ikke vil få masser af spilletid, men nok kan få det i en spansk middelklub.
Det positive ved disse salg er dog at det ser ud til at Fætter Glasben (Robben) bliver i klubben. Personligt synes jeg det er genialt, for han er lidt en anderledes spiller end de andre offensive spillere vi har og derfor udgør han en perfekt joker og en verdensklasse backup.
Det var lige min opfattelse af salgsygterne. Er jeg den eneste med disse tanker?
Jeg synes du rammer det hele meget godt her. Håber også til det sidste at Sneijder bliver selvom det ikke ser for lyst ud.
zolfii
Lilleputspiller
«
Svar #6883:
15 Aug 2009, 00:27 »
Citat af: ZiDaNe5 15 Aug 2009, 00:12
Jeg kan heller ikke helt forstå, at du synes, at Ribery er bedre end Messi og Cristiano..
Robben er også en klasse for sig, når det gælder om at drible, aflevere og være hurtig... Han kan til tider være lidt for slevisk, men det er jo klart, når han skal drive hele Reals offensiv på egen hånd....
Du gør Ribery større, end han i virkligheden er... Jeg er enig med dig i, at han er en klassespiller, men han har ikke nået toppen endnu, hvor Cristiano og Messi sidder... Han er en eller to klasser under sammen med bl.a. Robben...
[/quoteTror ikke du har fulgt med ribery så meget, Hvis man ligger alle deres kvaliteter sammen er ribery bedre kan være messi er bedre til at drible og ronaldo bedre til afslutning men alt i alt så er han bedre han kan lavet alveringer i bedste guti stil hans indlæg sidder der altid både med venstre og højre også tror jeg vidst også en mand som Zidane ved hva han snakker om
men vær har sin mening og det respektere jeg
«
Seneste Redigering: 15 Aug 2009, 00:38 af zolfii
»
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
«
Svar #6884:
15 Aug 2009, 00:28 »
Citat af: knudsen_0 14 Aug 2009, 23:41
Nej, du er ikke den eneste med disse tanker...
Er dog ikke helt enig..
Imo skal enten Sneijder eller VDV blive, for Real vil gå igennem en lang sæson med et par skader... En af dem kunne være nyttige at have på bænken..
Negrado er på vej til Hull City i PL for 18-20mill€ og med mulighed for at købe ham tilbage for 25mill€ i de to første sæsoner, hvilket må siges at være en win en win situation for Real..
Med hensyn til M. Torres, er jeg enig med dig i, at han kunne bruges som back-up til Ramos, nu hvor Salgado er væk...
Sider:
1
...
457
458
[
459
]
460
461
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »