home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 975538 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6705: 04 Aug 2009, 23:00 »

Liverpool er kalder sig da også Englands største klub, det er I da på ingen måde, Manchester United styrer England fuldstændig og er outstanding, så stop med dobbeltmoralen tak!
Det kan da ikke være hentydet til mig, eftersom jeg ikke gør det  Huh.. Prøv i stedet at forhold dig til det jeg skriver!

Schytte@

Jamen dog, så er det sku underligt at i pludseligt har råd til at spendere Penge penge penge og atter penge, mens hele verden ser på under en finanskrise.. Dyrker i pengetræer på jeres træningsanlæg?

Og hvilke rigmænd?.. de to fjolser vi har siddene i klubben, bestiller ikke andet end at køre vores økonomi i sænk og give os gæld..

RealMadrista@

Har man ondt i røven Grin ?.. Jeg vil da sige at schytte selv leger fint med, men det har du naturligvis ikke observeret.. Jeg syntes du skal bannes for at hænge nogle ud frem for andre Rullende Øjne (eller noget)

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Real Madridista
Lilleputspiller
*

« Svar #6706: 04 Aug 2009, 23:02 »

@ Schytte

Blander mig ikke bevidst, men ignorer dog de små... lad dem have deres meninger. og smil istedet af deres form for behov, at vi Real Madrid fans skal straffes pga. jalouxi over vi har snuppet 2, af deres førsteholdsspillere, Arbeloa og Alonso. Grin

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6707: 04 Aug 2009, 23:04 »

Perez har dog mange penge. han er en de bedste forretningsmænd i europaa, og derfor en af de mest magtfulde i Spanien. Men det er IKKE hans egne penge han bruger!

JKJ
Gæst

« Svar #6708: 04 Aug 2009, 23:04 »

Tak, og til jer uvidende folk, som bruger det argument, at Perez bruger af sine egne penge, og det er den eneste grund til Real har så mange penge - NEJ, han må IKKE bruge sine egne penge.

Men han bruger heller ikke klubbens. Han bruger bankernes og sætter jer dermed i en kæmpegæld.
Desuden har han jo før postet egne midler i klubben så mon ikke også han gør det denne gang??

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6709: 04 Aug 2009, 23:04 »

Helt enig Zulue, det er gået fuldstændig over stregen, ned på et ordentlig niveau igen guys Smiley
+ Adán (er vidst rykket op), Arbeloa, Torres, Guti, Negredo. Smiley

Liverpool har også Spearing og Darby, som jeg mener er rykket op denne sommer.
LÆS lige mit indlæg igen, jeg skriver i startelleveren mester  Smiley

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6710: 04 Aug 2009, 23:06 »

Alle klubber er forretninger, nogle er det bare mere end andre!

Og det sjove ved reals fans er at jeres eneste undskyldning er " Ja i ville tænke på samme måde hvis jeres klub gjorde det".. Ja flot men det gør vores klub ikke, og kommer formentlig aldrig til det, og uanset hvad der sker vil jeg altid finde det moralsk forkert, når ens sande jeg er at man rent faktisk er en klub der ikke magter toppen af toppen sevom de kalder sig verdens bedste/størdste fodboldklub, og derfor skal bruge en rigmand til at redde ens røv da men ik selv formår at lægge en strategi der holder vand!..

Det der indlæg kan jeg desværre ikke tage seriøst. For det første, vi kalder os ikke for verdens bedste/største fodboldklub. Vi er blevet kåret til det af FIFA. Og vi er den største, det beviser vores historie plus alle de spillere der vil til Real Madrid. Stort set alle spillere vil til Madrid. Benzema, Ronaldo, Kaka, ja selv en fra Baskerlandet, som normalt vil hade Real Madrid, vil til dem. Ribery, og jeg kan blive ved. Samtidig kan du slet ikke sige det der med rigmand. Det er virkelig noget vrøvl, og lad vær med at skriv sådan noget en anden gang, når du åbenbart intet ved om det. Perez må, som sagt, ikke bruge en øre af sine egne penge. Derfor laver han en økonomisk strategi, så vi måske kan tjene pengene ind igen. I forhold til England, hvor rigmændende bare kommer ind og slet ikke tænker på pengene. Det gør man i Real Madrid. Man har jo ikke bare købt, man har tænkt sig om. Det er jeg helt sikker på.

Hala Madrid!

-LFC-
Manager

« Svar #6711: 04 Aug 2009, 23:06 »

Huhu, din lille dreng, kom igen når du må komme op i kålormen. Ja egen avl som Gerrard og Carragher, for Carragher er da godt nok god, hva? Krydre det med unge spillere.... hvem er det, som er ung og krydrer røvpools hold, som bliver gjort til verdensstjerner?
Carragher er en klassespiller i England, da hans hårde og kontante spillestil fungerer i Premier League, hvilket den dog ikke havde gjort andre steder. Af spillere som Liverpool har købt fra mindre klubber forholdsvis billigt og som nu har en noget større markedsværdi er følgende værd at nævne.

Reina - Kom til Liverpool fra Villarreal, men er siden blevet verdensklasse, og vil koste noget mere end han gjorde, da han blev købt. Det var vist en sum omkring 75 millioner, og i dag er han det dobbelte værd minimum.

Mascherano - Han var ikke helt billig (165 millioner ca.) men ville formegenligt koste nogenlunde det samme som Alonso.

Alonso - Ja, nu er han solgt for 300 millioner til jer, og han blev købt for en tredjedel.

Af potentielle spillere der kan blive til noget i Liverpool og sælges videre med god profit er Insua, Lucas, Agger, Babel fine bud. Insua slår igennem næste år, Babel kan også. Lucas skal også slå igennem, hvis han skal være det talent han blev udråbt til, samme gælder Babel. Men de kan sagtens slå igennem og blive solgt videre med profit.

Enged
Gæst

« Svar #6712: 04 Aug 2009, 23:07 »

Tak, og til jer uvidende folk, som bruger det argument, at Perez bruger af sine egne penge, og det er den eneste grund til Real har så mange penge - NEJ, han må IKKE bruge sine egne penge.
Men hvor har de så pengene fra?
Nu skal du ikke tage det som et angreb og blive sur Tunge
Jeg vil bare gerne vide det, og du har åbenbart godt styr på det Rullende Øjne

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6713: 04 Aug 2009, 23:08 »

Hvornår har han gjort det før?

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6714: 04 Aug 2009, 23:09 »

verdenskrig og Enged - Der er to grunde til, at Real Madrid har mange penge.
1. Real Madrid har i nogle år nu været verdens rigeste klub - sådan er det bare.
2. Perez har udtaget lån på gigantiske summer, og det har vi også linket til tidligere i tråden.

Og vi skal ikke have nogle bans, vi skal bare have en ordentlig tone. Jeg synes også, det er blevet bedre siden Søgaard lige gjorde os opmærksom på hans tilstedeværelse.

Real Madrid <3

Zulue
Manager

« Svar #6715: 04 Aug 2009, 23:09 »

LFC, hvad så med Ramos, hvad med Pepe, Gago, Higuain, Marcelo og så videre og så videre? Der er altså også spillere i Real Madrid, der ikke er købt for 700 millioner.

Real Madridista
Lilleputspiller
*

« Svar #6716: 04 Aug 2009, 23:10 »

@ JKJ

SÅ ikke Schytte var sunket ned på deres niveaue før NU. (efter jeg har læst et par af hans indlæg igennem) sørgeligt han straks ser sit snit til og efterligne disse to førnævnte... og ærgligt for os andre, som skal være vidne til deres barnagtighed.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6717: 04 Aug 2009, 23:12 »

Jeg har ikke helt vildt meget styr på det, jeg siger bare at Perez IKKE må bruge sine penge.
Om reals gæld kan jeg da sige, at den er under gælden i de engelske klubber. Perez solgte under sit første galacticos grunde for omkring 300 millioner euro, så vidt jeg husker. Her blev meget gæld betalt af. Pengene finansieres blandt andet gennem salg af spillere, brandet, og så lån i banken. Der er jo senest taget et lån på 1 mia. Pengene tjener sig selv tilbage, ifølge Perez' model, om det er rigtigt skal jeg ikke kunne sige. Men den gjorde det ved Beckham, den gjorde det også ved Zidane.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2009, 23:16 af Schytte » Logged

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6718: 04 Aug 2009, 23:12 »

Er der nogen madridistas som tager en tur til Santiago Bernabeu næste år. Jeg har selv været der sidste år, og det er en kanon oplevelse.

jeg så den beskidte og omtalte 2-6-kamp i starten af Maj-måned, og det er en enorm oplevelse. (Især da Higuain bragte os foran!)

Men jeg håber selv at komme der ned næste sæson og jeg ved ik om det bliver mod Depor i åbningskampen eller måske mod at. madrid eller måske enda imod barca igen.

søgaard
Gæst

« Svar #6719: 04 Aug 2009, 23:13 »

De skulle have taget to lån på hver ca. 1 mia. hos spanske banker. At de har kunne dette er Perez helt sikkert en del af. Han er jo blandt de mest magtfulde mænd i Spanien (og de rigeste Wink )

Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010