home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 975925 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6645: 04 Aug 2009, 19:21 »

Jeg tvivler ærlig talt på det, Real Madridista.. Smiley

Real Madridista
Lilleputspiller
*

« Svar #6646: 04 Aug 2009, 19:27 »

Jeg tvivler ærlig talt på det, Real Madridista.. Smiley

Når så du tvivler simpelthen på. at det kun var en sjov bemærkning. ok Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #6647: 04 Aug 2009, 19:29 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N165303090804-1808.htm

Sådan. Xabi kun et lægetjek fra et skifte. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6648: 04 Aug 2009, 19:33 »

Når så du tvivler simpelthen på. at det kun var en sjov bemærkning. ok Smiley

Ja, det gør jeg - Schytte er inkarneret Real Madrid-fan crazy

JKJ
Gæst

« Svar #6649: 04 Aug 2009, 20:24 »

Jeg er godt nok ved at være en smule træt af at alle har så ondt i røven over at Real Madrid har brugt 2 mia på spiller indkøb i år.. Det var jo tydeligt for enhver at holdet på inden måde var konkurrence dygtig, ikke med de andre europæiske og slet ikke med Barca (men de viste sig jo så også at det var der ikke rigtig andre der var)

Jeg har så en smule ondt i røven over at i tror i kan konkurrere med Barca og spille med om trofet i CL.

I har i hvert fald indtil nu købt 5-6 nye spillere som vel skal starte inde.
Er det ikke lidt naivt at man tro på at holdet er helt sammespillet og virkelig kan spille lige op med feks Barca som jo virkelig er sammenspillet på alle leder og kanter.
I har måske de "rigtige" stjerner men det er jo ikke det samme som at sige de kan sammen, det har i jo før bevist da Perez sidst var præsident.

I får mere end svært ved at sammenspille holdet til de første kampe, og når det så går galt så skal i vel bruge et par mia igen til næste år. På den måde får i jo aldrig spillet et hold sammen.

Det kan godt være RM ikke kan leve med at at Barca er foran dem, men de kan da slet ikke leve med at de hvert år skal skifte 4-7 spillere ud på holdet og dermed aldrig er sammenspillet...
Og økonomien vil heller ikke blive ved med at kunne bære det, heller ikke for RM.

Zulue
Manager

« Svar #6650: 04 Aug 2009, 20:38 »

Det er jo alle vs Real Madrid-fans lige pt. Den resterende del af verdenen ganske gale på Real Madrid, der har hentet ind for en svimlende sum, på at forstærke sit hold.
Real Madrid-fans gør det eneste de kan gøre, håbe og tro på det kan gå, og med Ronaldo, Kaka, Casillas, Ramos, Benzema og alle de resterende stjerner, der trækker hvidt over hovedet næste sæson, er det også svært at være skeptisk som Real Madrid-fan. Alle andre vælger at gøre det modsatte, vælger at se stort på, at det rent faktisk er verdensklassespille re der er kommet til klubben, og at klubben nu på papiret endelig har et hold, der er slagkraftigt til at blande sig med Barcelona; hvilket vi bestemt ikke havde sidste sæson! Det havde vi imo., heller ikke for 2 sæsoner siden, men sejrene er blevet hentet og det har været ligeså meget held (nationalt, bestemt ikke internationalt) som det har været godhed - og det kan godt være, alle ikke forstår dette, men det er altså bare ikke godt nok for Real Madrid som hold, ikke at kunne vinde overbevisende. Det er ikke Aston Villa, det er ikke Levante, og det er ikke engang bare Liverpool, Arsenal, Valencia eller de andre - det er det største hold, vel nok nogensinde. Derfor har man køb stort ind, fordi der SKULLE købes stort ind.

Jeg ved ikke helt selv hvad jeg tror på, det hele ender bare ud i spekulationer, og den ene er ligeså dum og forkert at høre på, men materialerne er der nu. Defensiven er blevet forstærket med afgange af Heinze (egentlig også med Salgado væk, men det var da en mystisk måde at gøre det på), ligesom Albiol og Arbeloa (begge spanske, værd at bemærke), mens der stadig er Sergio Ramos og Pepe, to virkeligt gode spillere på holdet. Derudover har vi Metzelder, jeg udelukkende har set gode takter fra på bænken, hvorfor defensiven er god. Casillas, verdens bedste målmand er også på holdet, hvilket ikke kan blive bedre.
Fløjene siger pt. Arjen Robben, Ronaldo, Higuain, mens midten siger Lass og Xabi Alonso - hvilket er den helt rigtige kombination for mig at se; Lass som den defensive, og Xabi som mellemtingen - ikke offensiv, ikke ren defensiv ligesom Diarra eller Gago, hvor man mistede noget offensiv kraft, men derfor har en fremragende pasningsspiller. Har aldrig brudt mig voldsomt om ham, men nu får vi se.

Kaka på den offensive samt Benzema, den helt rigtige type i angrebet igen (ikke Nistelrooy/Raul-langsom, kan bevæge sig, sparke resolut og så videre) - havde hellere set David Villa i rollen, men mindre kan vel gøre det, hehe.
Derfor er der altså ikke noget at sige til at Real-fans er optimistiske.

Jeg er selv en af dem, og hvis det ikke fungerer i virkeligheden, så spiller jeg da bare FIFA og vinder alle mine kampe - længere er den ikke ... Wink

DeBuur
Manager

« Svar #6651: 04 Aug 2009, 20:46 »

Mener stadig at Real kommer til at fejle i det defensive..... især i midterforsvaret kan vi så få et superkøb til den bagerste kæde  ticked off

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #6652: 04 Aug 2009, 20:49 »

Jeg har skam ikke noget imod RM, Barca, Valencia, Mallorca osv...

Det jeg har noget imod er at man fordi man køber nogle navne straks tror man er verdens bedste hold. Det kan da godt være i er det på papiret, men det er altså på grønsværen i skal vise det.

Hvem siger at alle disee navne kan spille sammen?? I har jo prøvet før uden den store succes. Fordi man køber nogle navne skal de stadig træne sammen og få en masse taktik, løbemønstre osv banket ind i deres hoveder. Det kan man altså ikke køre alene bare fordi man hedder Kaka, CR osv...

Mit spørgsmål er stadig at hvis det ikke går godt fra starten og i sætter nogle point til i forhold til Barca, hvad gør i så?? Køber endnu flere spillere som skal spilles ind som så gør at i sætter flere point til...??

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #6653: 04 Aug 2009, 20:50 »

Jeg har så en smule ondt i røven over at i tror i kan konkurrere med Barca og spille med om trofet i CL.

Det virker ikke helt til at du har læst hele mit indlæg.. Jeg skriver at Real ikke formentlig ikke kan konkurrere med Barca som hold, men forhåbentlig så som individualister hvor jeg mener at de med CR9, (Robben), Kaka og Higuain næsten er på højde med Barca..

Desuden skal de heller ikke skifte 4-7 spillere hvert år med det hold de har nu så den gider jeg slet ikke komme ind på..

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #6654: 04 Aug 2009, 20:54 »

Mener stadig at Real kommer til at fejle i det defensive..... især i midterforsvaret kan vi så få et superkøb til den bagerste kæde  ticked off

Bare rolig, det kommer det ikke til. Forsvaret er stærkere end nogensinde. Ramos, Pepe, Albiol og Arbeloa fra start, Torres, Garay, Metzelder og Marcelo som reserver. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #6655: 04 Aug 2009, 21:00 »

Det virker ikke helt til at du har læst hele mit indlæg.. Jeg skriver at Real ikke formentlig ikke kan konkurrere med Barca som hold, men forhåbentlig så som individualister hvor jeg mener at de med CR9, (Robben), Kaka og Higuain næsten er på højde med Barca..

Desuden skal de heller ikke skifte 4-7 spillere hvert år med det hold de har nu så den gider jeg slet ikke komme ind på..

Jamen hvad hvis i fejler igen i år, fiasko i LaLiga og CL?? Ledelsen kan vel ikke sidde med hænderne i skødet hvis det hele ender galt efter den stor offensiv i har kørt indtil nu. Så skal der vel rulle hoveder igen hvis jeg kender Perez ret.

Er ikke engang sikker på at jeres træner sidder hele året. Jeg tror simpelthen ikke han får lov til lave de ting han har lyst til. Hvis feks Kaka eller CR har en formnedgang må han vel ikke sætte dem på bænken. Til de priser de er købt for skal de jo spille hvergang...

Zone 43
Manager

« Svar #6656: 04 Aug 2009, 21:04 »

UD: Rubén de la Red

De la Red er hverken solgt eller udlejet, han er bare ikke skrevet ind, da man ikke vil tage chancer med hans hjerte. Han er stadig i klubben.

- Daniel Agger.

Real Madridista
Lilleputspiller
*

« Svar #6657: 04 Aug 2009, 21:05 »

DET KOMPLETTE OVERBLIK

IND: Ezequiel Garay - Kaka´ - Raúl Albiol - Cristiano Ronaldo - Karim Benzema - Álvaro Negredo - Esteban Granero - Álvaro Arbeloa - Xabi Alonso

UD: Rubén de la Red - Javier Saviola - Javier García - Daniel Parejo - Gabriel Heinze - Míchel Salgado

MULIGE SALG/UDLEJNINGER: Royston Drenthe - Mahamadou Diarra - Fernando Gago - Wesley Sneijder - Arjen Robben - Rafael van der Vaart - Ruud van Nistelrooy - Klass-jan Huntelaar

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6658: 04 Aug 2009, 21:10 »

Pepe og Albiol? Pepe er fysisk stærk og hurtig af en midterforsvar at være, og Albiol regnes som en af de største midterforsvarer i Spanien... Sjovt nok også fast på landsholdet med puyol. Og Ramos på højre back. Så ja, venstre back fejler. Tror ikke spørgsmålet er, om forsvaret er godt nok, tror det er om de kan få det til at fungere med den/de defensive midtbanespillere.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6659: 04 Aug 2009, 21:12 »

Jeg har altid været vild med Real Madrid, men deres astronomiske høje beløb på transfer er virkelig svært at tage seriøs. Jeg har altid været af det princip, at man ikke skal købe sig til succes, og det må man sige at det Real har gang i pt. Virkelig skuffet over at en af mine ynglingshold skal ødelægge deres image på den måde Skuffet Virkelig rædselsfuldt og er bestemt ikke stolt af at holde af Real.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2009, 21:14 af Juller » Logged

Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010