home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 932 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000225 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6465: 23 Jul 2009, 21:01 »

Real Madrid, bedste spiller, what the fuck, haha...
Nu sidder jeg nok og sover lidt... men HuhHuhHuh??

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6466: 24 Jul 2009, 01:23 »

Jeg ved snart ikke. Det er jo trods alt Marca, som jo tit ser med de hvide øjne. De fleste andre medier, som jeg har læst, siger, at Liverpool og Benitez stadig ikke vil sælge. Desuden har Real Madrid nu offentliggjort tilbagekøbet af Esteban Granero, som i medierne er blevet kaldt alternativet til netop Alonso.

Som jeg ser det, så er chancen for Alonso der stadig, men den er meget lille!

Real Madrid <3

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6467: 26 Jul 2009, 16:01 »

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202777078111/noticia/Noticia/Resumen_de_Prensa_2009-07-26.htm

Nogen der kan oversætte? For synes det er meget underligt at Alonso bliver nævnt på den officielle side.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6468: 28 Jul 2009, 12:04 »

Real Madrid - Liga de Quito i aften klokken 22:30

Hvis i vil se denne kamp, men ikke ved hvordan, så skriv til mig.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #6469: 28 Jul 2009, 12:59 »

Så skulle Arbeloa være meget tæt på Real Madrid.

Men er jeg den eneste der ser det køb for meget underligt? Dels har Perez været ude og sige i offentligheden at der skal sælges før der købes, og dels er det vel ikke en spiller vi har brug for? Så vidt jeg er informeret er han højreback, og kan bruges på venstrebacken hvis det er nødvendigt.
Han har ikke en chance for at slå Ramos af, og er han virkelig markant bedre end Marcelo eller M. Torres på venstrebacken?
Hvis idéen med ham så er at bruge ham som en slags backup til begge pladser, kræver det så ikke at man kommer af med en spiller så? Salgado eller Torres vel.

Kort sagt: Jeg kan simpelthen ikke lige se idéen i at købe ham, og ærlig talt synes jeg ikke han er god nok til Real Madrid. Eller det er måske bare mig, for så vær endelig velkommen til at forklare mig det Wink

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6470: 28 Jul 2009, 13:09 »

Det er vel klart nok. Heinze ud - Arbeloa ind. Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6471: 28 Jul 2009, 13:10 »

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202777078111/noticia/Noticia/Resumen_de_Prensa_2009-07-26.htm

Nogen der kan oversætte? For synes det er meget underligt at Alonso bliver nævnt på den officielle side.

Det er referater fra dagens indhold af de spanske aviser, hvor Alonso bl.a. nævnes.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6472: 28 Jul 2009, 13:35 »

Så skulle Arbeloa være meget tæt på Real Madrid.

Men er jeg den eneste der ser det køb for meget underligt? Dels har Perez været ude og sige i offentligheden at der skal sælges før der købes, og dels er det vel ikke en spiller vi har brug for? Så vidt jeg er informeret er han højreback, og kan bruges på venstrebacken hvis det er nødvendigt.
Han har ikke en chance for at slå Ramos af, og er han virkelig markant bedre end Marcelo eller M. Torres på venstrebacken?
Hvis idéen med ham så er at bruge ham som en slags backup til begge pladser, kræver det så ikke at man kommer af med en spiller så? Salgado eller Torres vel.

Kort sagt: Jeg kan simpelthen ikke lige se idéen i at købe ham, og ærlig talt synes jeg ikke han er god nok til Real Madrid. Eller det er måske bare mig, for så vær endelig velkommen til at forklare mig det Wink
Ikke for at forsvare købet, for jeg forstår det heller ikke, men for at svare på dine spørgsmål. Først, at Perez har sagt at der ikke købes flere ind før der sælges, der sagde han også, at det kun var i specielle tilfælde, og det kan være Arbeloa er, det skal jeg ikke sige Smiley Grunden til de har købt ham er ikke, at han skal slå Ramos af holdet. Det er, at han kommer fra Reals ungdomshold og han er spansk. Perez har udtalt der skal flere spanske spillere og flere fra ungdomsholdene, og nu er Negredo, Granero og Arbeloa der, så det har han vel opfyldt til en vis grad.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6473: 28 Jul 2009, 13:36 »

Det er referater fra dagens indhold af de spanske aviser, hvor Alonso bl.a. nævnes.
Okay, tak, det er ikke så nemt når man ikke kan spansk Opstemt Men synes bare det var lidt underligt de. på den officielle side, skrev om Alonso Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6474: 28 Jul 2009, 17:20 »

Da Alonso nu meldes meget tæt på (bla. http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=11122), hvordan synes i vi/pellegrini skal stille holdet? Umiddelbart ville jeg tro det bliver sådan:

Casillas
Ramos - Albiol - Pepe - Marcelo
Lass - Alonso
Ronaldo - Kaka - Higuain
Benzema/Raul

Foretrækker dog, at Benzema efterhånden tager over for Raul, men er det spild af potentiale at smide Higuain på kanten istedet for midtbane? Om det bliver Marcelo der skal spille venstre back er stadig vides selvfølgelig ikke, da jeg tror de leder efter en ny. Men hvad der er sikkert er, at VdV, Heinze og Huntelaar ryger ud.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6475: 28 Jul 2009, 18:09 »

Higuaín på kanten???

------------Casillas----------
Ramos-Pepé-Albiol-Arbeloa
-----------Lass---------------
--------Xabi Alonso----------
Ronaldo-------------Kaká---
------Raúl-Benzema-------

Jeg føler mig ret overbevist om, at det her bliver startopstillingen som udgangspunkt. Holdet har sine svagheder i defensiven, men ellers ser det jo fantastisk ud.

Forresten:

http://onside.dk/node/37610Opstemt

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6476: 28 Jul 2009, 18:16 »

Higuaín på kanten???

------------Casillas----------
Ramos-Pepé-Albiol-Arbeloa
-----------Lass---------------
--------Xabi Alonso----------
Ronaldo-------------Kaká---
------Raúl-Benzema-------

Jeg føler mig ret overbevist om, at det her bliver startopstillingen som udgangspunkt. Holdet har sine svagheder i defensiven, men ellers ser det jo fantastisk ud.

Forresten:

http://onside.dk/node/37610Opstemt

Har set den opstilling blive postet flere gange, og ja, på papiret ser den uhyre stærk ud. Men har lige et par ting:
Arbeloa er oprindeligt højre back (men har spillet nogle kampe på venstre back), men han er langt fra start-materiale. Kaka synes jeg ville være spild at smide ud på en kant, selvom han trækker ind i banen. Hvem skal så komme i overlap og erstatte kanten, for Kaka spiller meget centreret. Arbeloa kan ikke. Dertil skal det dog siges, at mange tror det ender sådan anyways, men det er så bare mit syn på det Smiley Og det med higuain på kanten, jeg skrev jo selv, at det var dumt Wink Men jeg gjorde det af den grund, at Raul ser ud til at skulle starte hver kamp.

motZ
Gæst

« Svar #6477: 28 Jul 2009, 18:46 »

Det tyder mere og mere på at Alonso kommer til Madrid. Han er lige præcis den type vi har brug for, ved siden af Lass. Holdet er næsten fuldendt med ham på holdet, og så skal vi have en venstreback. Ved ikke med Arbeloa. Han er vel næsten lige så god på venstrebacken som på højre men han er jo netop ikke venstrebenet og det kan måske koste i det lange løb. Ellers så skal Marcelo oppe sig gevaldigt, men det er nok ikke sandsynligt. Miguel Torres er også en udmærket back-up til begge backer. Den bedste løsning til venstrebacken er uden tvivl Capdevila efter min mening.

Men inden for 48 timer finder vi ud af om der er blevet forhandlet en kontrakt på plads, i følge den nyhed fra Madridista postet længere oppe.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 18:52 af motZ » Logged

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6478: 28 Jul 2009, 18:47 »

Har set den opstilling blive postet flere gange, og ja, på papiret ser den uhyre stærk ud. Men har lige et par ting:
Arbeloa er oprindeligt højre back (men har spillet nogle kampe på venstre back), men han er langt fra start-materiale.

Næ, men det er nok desværre sådan, det bliver. Men han kan ikke være dårligere end Marcelo, så det er muligvis den bedste løsning pt., selvom jeg meget hellere foretrak Capdevila eller Ashley Cole.

Kaka synes jeg ville være spild at smide ud på en kant, selvom han trækker ind i banen. Hvem skal så komme i overlap og erstatte kanten, for Kaka spiller meget centreret.

Zidane spillede også på venstrekanten, og det gik da ganske fint. Man kan så sige, at Carlos kunne komme i overlap der, men vi har stadig Ronaldo, der ligger og flagrer i begge sider. Desuden kan Raúl og Benzema også trække ned i banen.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6479: 28 Jul 2009, 21:27 »

Zidane spillede også på venstrekanten, og det gik da ganske fint. Man kan så sige, at Carlos kunne komme i overlap der, men vi har stadig Ronaldo, der ligger og flagrer i begge sider. Desuden kan Raúl og Benzema også trække ned i banen.

Hørt hørt, jeg havde intet imod at kaka spillede som venstrekant med udgangspunkt i et gå ind i banen HVIS vi havde en Robert Carlos-type. Men jeg tror ikke, at Marcelo eller Arbeloa (hvis han kommer til at tage venstre) kan dække det, og jeg tror ikke de har kvaliteten til at løbe frem og tilbage samtidig med, at de skal holde et højt niveau defensivt. Men nu må vi se, der er stadig tid til at købe en back Smiley

Sider: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010