home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1171 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 428 429 [430] 431 432 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000331 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6435: 18 Jul 2009, 22:20 »

Negredo og Sneijder + mio. for Xabi Alonso = Nej tak!

Sneijder er på niveau med Xabi, og så er han yngre. Negredo er en ung angriber som var i Almeria sidste sæson og gjorde det kanon. Hellere give chancen til en cantera og så behold en ung Xabi som kan dække flere pladser.
Hvis vi nu kan komme til at købe Xabi uden at sende for mange penge afsted, så vil det imo. være godkendt.

JKJ
Gæst

« Svar #6436: 18 Jul 2009, 22:52 »

Negredo og Sneijder + mio. for Xabi Alonso = Nej tak!

Sneijder er på niveau med Xabi, og så er han yngre. Negredo er en ung angriber som var i Almeria sidste sæson og gjorde det kanon. Hellere give chancen til en cantera og så behold en ung Xabi som kan dække flere pladser.
Hvis vi nu kan komme til at købe Xabi uden at sende for mange penge afsted, så vil det imo. være godkendt.

Jeg tror desværre at han ender hos jer, men er også ret sikker på at i virkelig får lov til at betale for det.

Hvis det så incl en spiller eller to på de pladser hvor vi virkelig har brug for det så er det da bestemt også til at leve med. Men i får ham 110% sikkert ikke billigt Wink

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6437: 19 Jul 2009, 22:21 »

Ifølge AS' interview med Marcelo ser det ud som om at han ender med at være vores venstreback i den kommende sæson.
Han fortæller i hvert fald bl.a. at han gerne vil spille pladsen på det brasilianske landshold, og for at gøre det bliver han vel nødt til også at gøre det i Madrid.

Det har jeg det egentlig OK med, hvis han kan forbedre sig defensivt og i luften. Sidste år/sidste år igen kostede han et par mål. Men han har alderen på sin side, og han skal nok forbedre sig i takt med at han får erfaring.
Så er det bare om han kan nå at højt nok niveau til at holde lidt fat på Messi allerede den 29. november... Selvfølgelig skal han ikke kunne klare ham selv, det forventer jeg ikke af ham - det forventer jeg ikke af nogen spiller - men jo bedre vores venstreback spiller i den kamp, jo nemmere bliver det for resten af holdet, der også får andre svære opgaver.

Real Madrid <3

Pepe
Gæst

« Svar #6438: 19 Jul 2009, 23:57 »

Schytte: Snak om ulovlig streaming er forbudt her på sitet. Jeg har slettet dit indlæg. Lad det venligst ikke ske igen.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6439: 20 Jul 2009, 12:30 »

Schytte: Snak om ulovlig streaming er forbudt her på sitet. Jeg har slettet dit indlæg. Lad det venligst ikke ske igen.
Det er ikke ulovligt min ven.

JKJ
Gæst

« Svar #6440: 20 Jul 2009, 12:32 »

Det er ikke ulovligt min ven.

Det er forbudt at skrive om her på siden, det står i retningslinierne Wink

motZ
Gæst

« Svar #6441: 20 Jul 2009, 16:43 »

Så er Higuain blevet kåret som den mest afgørende spiller med Casillas, Lass, Robben, Raúl, Ramos og Pepe, og Marcelo på de efterfølgende pladser. Det er fuldt fortjent. En spiller som Robben havde vundet hvis han ellers kunne holde det niveau han havde omkring januar hvor han var fabelagtig, men faldt jo så lidt igen efter en skade. Lass på 3. pladsen er også fortjent da han virkelig har været et af lyspunkterne på holdet.

Desuden så ser det nu ud til at Huntelaar drager mod Stuttgart, da vi har accepteret buddet på 150 mio. Det overrasker mig alligevel lidt at vi kan få så meget for ham når han ikke lige har været den succes man kunne håbe på.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6442: 20 Jul 2009, 21:52 »

Opstillingen mod Shamrock Rovers:

Dudek (?)
M. Torres (22), Pepe (3), Metzelder (21), Marcelo (12)
Gago (5), Lass (6)
Cristiano Ronaldo (9), Guti (14)
Higuain (20), Raul (7)

Ligner en kommende standardformation, hvor der kan komme lidt rokeringer på div. positioner. Selvfølgelig skal vi have Casillas ind, og jeg tror da også både Sergio Ramos og Albiol er at foretrække i bagkæden. Desuden vil købet af Alonso eller en anden central midtbanespiller sikkert skubbe Gago ud af start XI og Guti bliver nok erstattet af Kaká. Så ved jeg ikke lige hvad status er med Benzema oppe i toppen, om det er Higuain eller Raul man vil bytte med.
Venstre back er stadig lidt et spørgsmålstegn, men jeg tror på at man er tilfredse med Marcelo.
Nu får vi også at se hvad Pellegrini gør med udskiftninger. Jeg tror på at man både ser i hvert fald Garay og Benzema på et tidspunkt i anden halvleg.

Men i dag mangler vi altså Kaká, Casillas, Sergio Ramos, Raul Albiol, Ruud van Nistelrooy, Mahamadou Diarra og Miguel Palanca, der ellers er førsteholdsmaterial e.

Real Madrid <3

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #6443: 20 Jul 2009, 22:02 »

Casillas er jo i columbia, hehe.

Supra Societatem Nemo

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #6444: 20 Jul 2009, 22:53 »

Goal Benzema!! Fornøjelse at han scorer i sin debutkamp.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6445: 20 Jul 2009, 22:54 »

Sikke en førsteberøring. Fænomenalt!

Caspper
Manager

« Svar #6446: 20 Jul 2009, 23:01 »

Hvor ser i kampen?

Caspper
Manager

« Svar #6447: 20 Jul 2009, 23:04 »

På ..... Man må ikke skrive det herinde. Men Real var spilstyrende, dog uden de store chancer. God debut af Benzema og Ronaldo.

Så send linket til mig i PB Smiley

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #6448: 20 Jul 2009, 23:06 »

nogle der ved om Real Madrid vandt idag? eller er de igang?

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6449: 20 Jul 2009, 23:07 »

nogle der ved om Real Madrid vandt idag? eller er de igang?
de vandt 1-0, benzema scorede efter cirka 80 minutter. han havde lige inden et skud på stolpen.

Sider: 1 ... 428 429 [430] 431 432 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010