home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 426 427 [428] 429 430 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000439 gange)
FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6405: 12 Jul 2009, 22:08 »

Jeg lover jer med garanti at I har lavet historiens bedste køb, CR9, som han nu hedder, har en indstilling, jo du læste rigtig INDSTILLING til tingene, han vil blive bedre og bedre. Han er historiens bedste spiller, jeg er squ forelsker i den mand. Titler til Madrid er jeg helt sikker på, jo mindre Barcelona fyrer samme show af, som sidste sæson.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

motZ
Gæst

« Svar #6406: 13 Jul 2009, 14:43 »

http://www.bold.dk/nyt/Alonso-kraever-Real-Madrid-skifte

Der er stadig intet konkret om Alonso, men det kunne sagtens tyde på at han drager mod hjemlandet og til Madrid.
Tvivler dog lidt på at de 208 mio. er nok til at skaffe ham, hvilket vi skulle have sænket buddet til.

Jeg håber så inderligt at Xabi Alonso kommer til klubben. Han kunne danne en fantastisk midtbane med Lass.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6407: 13 Jul 2009, 15:03 »

rigtig mange rygter om forskellige centrale midtbaner. men hvad med venstre backen? nogle der har hørt noget?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6408: 13 Jul 2009, 15:43 »

Jeg har ikke hørt noget konkret om en venstreback (udover Arbeloa) længe, men eftersom Pellegrini i går sagde, at holdet mangler en back, må man formode, at man leder efter en.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6409: 14 Jul 2009, 09:14 »

ifølge Madridsta følger Real Moutinho fra Sporting ..
- Har ikke det store kendskab til ham udover FM Wink også den smule spilletid han fik for Portugal under EM !! men han er vel en fremtidensmand?

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6410: 14 Jul 2009, 12:31 »

hey madridistas!

jeg har lige to spørgmål:

- Kender I en hjemmeside, hvor man kan købe billige billetter til hjemkampene?
- ved I om det er billigere at købe billetterne i Spanien, i tilfældee af at man kender en som bor dernede?

Cesc
Gæst

« Svar #6411: 14 Jul 2009, 13:01 »

ifølge Madridsta følger Real Moutinho fra Sporting ..
- Har ikke det store kendskab til ham udover FM Wink også den smule spilletid han fik for Portugal under EM !! men han er vel en fremtidensmand?

Moutinho kan skam også være en nutidensmand. Han er anfører for Sporting, og virkelig en rigtig godte, men jeg tror næppe han får spilletid? Han spiller altså til dels samme position som Kaká, måske lidt dybere på banen, men jeg forstår ikke, hvis de køber ham..

Hent Alonso og Arbeloa - og måske en venstreback. Arbeloa burde kunne spille dér. Men jeg ved ikke. Perez ved, hvad han laver - og jeg sætter mig lid til ham.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6412: 14 Jul 2009, 13:10 »

Tror ikke på Alonso mere, han er en nøgle spiller i Liverpool og hvis de vil opnå deres målsætning at vinde PL så skal de beholde ham... og det tror jeg de gør, Desværre Skuffet

men Moutinho kunne da være en direkte løsning istedet for Alonso ved siden af Lass som den lidt mere offensive af de 2 og lass defensiv..!

Cesc
Gæst

« Svar #6413: 14 Jul 2009, 13:14 »

Du har lige sagt du ikke har det store kendskab til ham? Han er slet ikke som Xabi Alonso, han er meget mere offensiv, og så spiller vi med en alt for offensiv midtbane. Det nytter ingen ting. Vi skal have Xabi Alonso, og vi får ham også, har du ikke set alle udtagelser de seneste par dage?

Benitez vil sælge. Han vil selv afsted. Real vil købe ham. Real har pengene til ham.

Han kommer da med sikkerhed til Real Madrid nu, og der ville ikke findes noget bedre indkøb end ham. Han bliver pissevigtig for os, og jeg tror, at han bliver nøglen til den helt store succes. En fantastisk fodboldspiller, der har pasningsspillet i orden, og samtidig et rigtig godt langskud. Vi får en klassespiller i ham, og jeg er 95 % sikker på, at han kommer inden vi skriver den 1. september!

vesperGT
Manager

« Svar #6414: 14 Jul 2009, 13:15 »

hvad med senna til den defensive?

Cesc
Gæst

« Svar #6415: 14 Jul 2009, 13:20 »

Bestemt en henrivende spiller, og bestemt på samme niveau som Xabi Alonso. Mere i øjefaldende hvert fald, men jeg tror at hans alder gør, at Real Madrid holder følehornene til sig. Han er vel 32-33 år gammel, og det synes jeg ikke er en spiller som kan styrke Real på den længere bane..

Han er sikkert også dyr, da han er en af de vigtigste på Villarreals hold. De mister vel Rossi til AC Milan eller Juventus, forhåbentlig sidstnævnte, og de har mistet deres træner, Pellegrini - jeg tror ikke de ønsker at svække sig mere..

Zone 43
Manager

« Svar #6416: 14 Jul 2009, 13:23 »

Der har vi Lass. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6417: 14 Jul 2009, 13:45 »

håber da også klart på Xabi han er fantastisk fodbold spiller og vi er helt enige i at han bliver en central figur hvis han kommer til Real.
- jeg tvivler bare stadig på han gør.

JKJ
Gæst

« Svar #6418: 14 Jul 2009, 13:55 »

Du har lige sagt du ikke har det store kendskab til ham? Han er slet ikke som Xabi Alonso, han er meget mere offensiv, og så spiller vi med en alt for offensiv midtbane. Det nytter ingen ting. Vi skal have Xabi Alonso, og vi får ham også, har du ikke set alle udtagelser de seneste par dage?

Benitez vil sælge. Han vil selv afsted. Real vil købe ham. Real har pengene til ham.

Han kommer da med sikkerhed til Real Madrid nu, og der ville ikke findes noget bedre indkøb end ham. Han bliver pissevigtig for os, og jeg tror, at han bliver nøglen til den helt store succes. En fantastisk fodboldspiller, der har pasningsspillet i orden, og samtidig et rigtig godt langskud. Vi får en klassespiller i ham, og jeg er 95 % sikker på, at han kommer inden vi skriver den 1. september!

Det er så ikke helt korrekt... Benitez vil IKKE sælge, men hvis Alonso kommer med en skriftlig erklæring til ham om at komme på en transfer, så er han til at tale med...
Plus skal prisen op igen, i skulle eftersigende have sat den pænt ned og det er han ikke tilfreds med. Prisen til mindst op til det i startede med, den skal ikke nedad...

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6419: 14 Jul 2009, 13:59 »

Man kan i spanien kun reg 25 spillere til sæsonen. vi har pt 30.. vi ved allerede at De La Red ikke bliver reg pga han skade så er vi på 29.
men man vil havde 3 nye spillere ind dvs vi skal ned på 22 spillere i den nuværende truppe så 7 spillere skal væk..

Giv et bud på hvem det skulle være!.

De 30 spillere pt: Casillas, Dudek, Salgado, Pepe, Ramos, Albiol, Marcelo, Torres, Heinze, Metzelder, Garay, Javi Garcia, Drenthe, Diarra, Gago
Lass, Guti, Parejo, De Lad Red, Sneijder, Ronaldo, Kaka, Robben, Van Der Vaart, Raul, Benzema, Van Nistelrooy, Higuain, Huntelaar, Negredo.

Mit Bud er:

Huntelaar skifter, Udlej Parejo, udlej Javi Garica, Salgado ud, Van Der Vaart ud, Heinze ud og drenthe ud

så er der plads til 3 nye Smiley

Sider: 1 ... 426 427 [428] 429 430 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010