home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 777 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000444 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6390: 11 Jul 2009, 14:08 »

Supra Societatem Nemo

Cesc
Gæst

« Svar #6391: 11 Jul 2009, 14:12 »

Haha du drømmer Smiley

Så smut dog ind til dig selv, hvis du ikke har noget konstruktivt at sige.

Ser du overhovedet Serie A, for at kunne udtale dig omkring D'Agostino? Se giraffen før du omtaler ham mayn.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6392: 11 Jul 2009, 14:40 »

http://elmadrid.dk/index.php/component/content/article/167

Her er kampprogrammet. I første halvdel har vi alle de store hold på hjemmebane. Sevilla, Valencia, Atlético Madrid, Barcelona og Villarreal. Hvorvidt det er en fordel eller ulempe må tiden vise.

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

« Svar #6393: 12 Jul 2009, 09:32 »

Så smut dog ind til dig selv, hvis du ikke har noget konstruktivt at sige.

Ser du overhovedet Serie A, for at kunne udtale dig omkring D'Agostino? Se giraffen før du omtaler ham mayn.

er han god ham der D´Agostino?

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Cesc
Gæst

« Svar #6394: 12 Jul 2009, 12:18 »

er han god ham der D´Agostino?

Altså Gaetano er kendt for sit eminente pasningsspil, og han chiller rundt med 3D-briller på, der i mine øjne godt kan hamle op med rivalernes Xavi til tider. Han er virkelig en suveræn boldfordeler, er helt sikkert kan udfylde Gutis støvler om et par år. Dermed ikke sagt, at jeg er nede med Guti. Gaetano er bare mere stabil og et brag af en spiller, og det viste han virkelig i den seneste sæson. Har var flyvende, og kronen på værket blev en landsholdsdebut mod Nord Irland - mener det var den 6. juni..

Han laver en del mål fra midtbanen, og han er egentlig en meget spændende spiller. Dog slog han ikke igennem i en anden topklub (Læs: Roma), men jeg tror at han har groet nosser siden. Han kan få græsset til at gro om et par år. En sublim fodboldspiller, der virkelig har tryllebundet mig sidste sæson!

SoAP
Gæst

« Svar #6395: 12 Jul 2009, 12:36 »

D'Agostino er langt fra god nok til Real Madrid. Hvis de køber ham, så er det vel fordi han skal være tænkt som stamspiller, og der mener jeg bare ikke han er god nok. Der er en stor forskel på Xabi Alonso, Cesc og Mohamadou Diarra og så til A'Gostino. Mener ligesom Nissen at det ville være en dum løsning som Faubert og Huntelaar.

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #6396: 12 Jul 2009, 13:03 »

Så det også lige på www.bold.dk med D'Agostino skulle være på vej til Real Madrid? kan han overhovedet spille sig ind på det hold? tvivler meget på det!

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

Cesc
Gæst

« Svar #6397: 12 Jul 2009, 13:06 »

Jeg er sikker på, at D'Agostino med tiden kan spille jeg ind på Real Madrids hold. Det er der slet ingen tvivl om, at han kan. Han har virkelig en stor fremtid foran sig, og jeg tror faktisk, at han om få år tørre for vildt røv i Aquilani fra AS Roma..

Jeg er en meget stor beundrer af ham, men liga nu, har han ikke niveauet - det er klart.

SoAP
Gæst

« Svar #6398: 12 Jul 2009, 13:15 »

Jeg tvivler bare på han nogensinde kan få det. Han er vel omkring de 26-27, hvilket er nok år til at udvilke sig i.
Jeg har ikke den store erfaring omkring ham, har kun set ham i 4 kampe, og det var de to dobbeltkampe i Uefacuppen mod Werder og Dortmund, hvor Udineses midtbane i to kampe mildt sagt blev revet over - her var han ikke prængende.

Men Cesc, når du siger han til tider er på niveau med Xavi (der ville være den suværent bedste centrale midtbanespiller i Real, hvis han var der), jamen så må du mene at han har niveauet lige pt. Huh

Cesc
Gæst

« Svar #6399: 12 Jul 2009, 13:18 »

Han er på niveau med Xavi i pasningsspillet - dermed ikke sagt, at han har samme fysisk kunnen og samme overblik som selveste Xavi. Det er der ingen der har, måske Fàbregas og Xabi Alonso til tider kan hamle op med det, men ellers ikke. Hans pasninger er lige så gode, og så er han vidst lidt hurtigere, men ellers overgår Xavi ham med flere længder i de andre af spillets facetter.

I må sgu' lige undskylde min lille brøler. Jeg troede fandeme ikke at han var 27 år. Jeg troede han var omkring de 20, men lige en lille brøler fra min side af. Men det går sgu' nok.

SoAP
Gæst

« Svar #6400: 12 Jul 2009, 13:32 »

Jeg synes Real skulle tage og prøve at købe D'Agostino's klubkammerat Gökhan Ïnler istedet. Han er en kvalitetspiller efter min mening.

Cesc
Gæst

« Svar #6401: 12 Jul 2009, 13:35 »

Jeg synes Real skulle tage og prøve at købe D'Agostino's klubkammerat Gökhan Ïnler istedet. Han er en kvalitetspiller efter min mening.

Bestemt, helt sikkert, men det er som om at de har fået storhedsvanvid i Udinese. De kræver ufattelig meget for deres spillere, og det kan godt skræmme klubber væk - også Real Madrid. Inler skal ikke engang koste 3/4 dele af Xabi Alonso. 150 millioner er en fair pris for ham, men Udinese vil vist omkring de 250 før han er til salg.

Tiden vil vise, hvem Real køber...

Tror faktisk ikke det bliver en spiller fra Serie A af.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6402: 12 Jul 2009, 13:37 »

Real Madrid har sænket deres bud på Alonso fra 27 til 24 mio. euro.

Jeg håber, vi får ham alligevel!

SoAP
Gæst

« Svar #6403: 12 Jul 2009, 13:47 »

Bestemt, helt sikkert, men det er som om at de har fået storhedsvanvid i Udinese. De kræver ufattelig meget for deres spillere, og det kan godt skræmme klubber væk - også Real Madrid. Inler skal ikke engang koste 3/4 dele af Xabi Alonso. 150 millioner er en fair pris for ham, men Udinese vil vist omkring de 250 før han er til salg.

Tiden vil vise, hvem Real køber...

Tror faktisk ikke det bliver en spiller fra Serie A af.

Ja det kræver en for høj pris, men hvis de har råd til at afslå de der bud så er det jo fair nok. Jeg synes at han burde have samme pris som Alonso. Nu har jeg ikke den store kendskab til Xabi, men var det ikke bare et år siden at han var reserve i Liverpool, og de prøvede ihærdigt at afskibbe ham til Arsenal?
Synes Xabi er overvuderet (imo).

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6404: 12 Jul 2009, 20:42 »

Sider: 1 ... 425 426 [427] 428 429 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010