home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 414 415 [416] 417 418 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000842 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6225: 06 Jul 2009, 23:35 »

Jo det er de i hvertfald, og det er derfor folk drømmer om at komme dertil. Det har jeg ikke sagt noget om. Det er ren og skær stolthed, og drenge drøm, fordi at real har været så store altid. De er trods alt KONGEKLUBBEN.
Og jo i har da lavet jeres talenter, men hvem har i at byde med nu. Alle dem du nævner er færdige.  Men er også nogle af dem der har bidraget med at i har så stort et navn.

Nu snakker vi om loyalitet og ikke niveau. Raul synger da også snart på sidste vers. Jeg tror da der er ligeså mange som vil til Man Utd som der vil til Real Madrid.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6226: 06 Jul 2009, 23:37 »

Enig! Jeg fik lyst til at slå ham.

Når jeg står sammen med Ronaldo, bliver det med det største smil nogensinde. 100 gange større end Eddie Murphys!
Ja det kan jeg love dig for. Jeg havde poseret i samtlige stillinger, og nok også opfundet et par nye. Jeg skulle have 1 milliard billeder. Det ville have været den største dag

maaahhh-h-h-h

Caspper
Manager

« Svar #6227: 06 Jul 2009, 23:38 »

Nu snakker vi om loyalitet og ikke niveau. Raul synger da også snart på sidste vers. Jeg tror da der er ligeså mange som vil til Man Utd som der vil til Real Madrid.

Jeg tror desværre at R. Madrid trækker lidt mere pt. på grund af de navne der er på holdkortet lige nu Smiley

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #6228: 06 Jul 2009, 23:38 »

Du kan være ret så sikker på at der er flere fodboldspillere der vil til Real end til Man U. Det er fakta Smiley

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6229: 06 Jul 2009, 23:39 »

Uden tvivl er han også ved at være færdig.
Jeg er 100 % sikker på at flere vil til real. Folk drømmer om flot fodbold, og rigtig passion for den. Den findes altså i spanien, og desværre ikke i england, hvor det bare gælder om at knokle.
Det er en special følelse ved spansk fodbold. Det kan du selv se ved bare at se en enkelt kamp. Se bare deportivo mod getafe . Der er noget over det

maaahhh-h-h-h

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6230: 06 Jul 2009, 23:40 »

Jeg tror desværre at R. Madrid trækker lidt mere pt. på grund af de navne der er på holdkortet lige nu Smiley

Det kommer nok an på hvilken situation man er i, men det er nok sådan det er lige nu  Ubeslutsom

Caspper
Manager

« Svar #6231: 06 Jul 2009, 23:40 »

Du kan være ret så sikker på at der er flere fodboldspillere der vil til Real end til Man U. Det er fakta Smiley

Tja... jeg må nok give dig ret Smiley men så må vi bare tage til takke med en flot andenplads! Det er der vidst ikke nogen tvivl om Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #6232: 06 Jul 2009, 23:41 »

Det burde det gøre, men ser man på Ribery, Benzema og Ronaldo har de det jo ikke sådan. United vinder mange trofæer, spiller i verdens bedste liga, har verdens bedste manager og en god tradition for at udvikle unge spillere. Real Madrid har en flot historie og meget dårlige resultater i ChL på det seneste.

Men ok penge har meget at sige jo, og skal da lige love for at Real Madrid har penge.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6233: 06 Jul 2009, 23:45 »

Uden tvivl er han også ved at være færdig.
Jeg er 100 % sikker på at flere vil til real. Folk drømmer om flot fodbold, og rigtig passion for den. Den findes altså i spanien, og desværre ikke i england, hvor det bare gælder om at knokle.
Det er en special følelse ved spansk fodbold. Det kan du selv se ved bare at se en enkelt kamp. Se bare deportivo mod getafe . Der er noget over det

Vi er ikke enige om det med flot fodbold. I hvert fald ikke helt. Jeg syntes helt klart at de spiller fantatisk fodbold i Spanien og jeg elsker teknikken. Rival opgørende er også fantastiske med stemningen. Men jeg syntes at det er en smule bedre i England. Jeg syntes at fodbolden der, har ændret sig de seneste år og lossefodbolden er sådan set forsvundet. Teknikken er også kommet til England og jeg elsker når tekniske spillere komemr dertil. Agüero håber jeg for eksempel kommer til United for at forhøje teknikken.

Desuden tror jeg der er ligeså god stemning til en United-Liverpool kamp som der er i en Real Madrid og Barca. Det er der dog nok flere af jer der er uenige i.

ManUtd83
Manager

« Svar #6234: 06 Jul 2009, 23:46 »

Folk drømmer om flot fodbold, og rigtig passion for den. Den findes altså i spanien, og desværre ikke i england, hvor det bare gælder om at knokle.

Nu udviser du da lidt en mangel på fodbold-viden. Engelske fans er de mest passionerede i verden, og hold som Arsenal, United osv. spiller i hvert fald ligeså godt som Real.

SirToby
Manager

« Svar #6235: 06 Jul 2009, 23:49 »

Jeg synes, at det er meget ucharmerende, det som Real Madrid har gang i. Jeg vil ikke elske, at United skiftede Berbatov, Carrick, O'Shea ud med alverdens stjerne som Kaka og pis og lort. Det sker samtidig med, at man fyrer den ene træner efter den anden. Det sejler rundt, men man kan da sige, at Perez prøver at gøre noget ved det. Spørgsmålet er, om det er det rigtige.

Og man viser ikke meget respekt overfor de andre spillere. Kaka der går ind og tager en andens rygnummer. Det kan vel næppe skabe godt humør, og hvis I ikke når målet - som vel må være ALT - så vil jeg fryde mig, for så er de penge spildt, respekten er stadig fraværende og Barcelona er stadig den spanske stormagt.

Jeg er ikke misundelig.

ManUtd83
Manager

« Svar #6236: 06 Jul 2009, 23:50 »

Jeg synes, at det er meget ucharmerende, det som Real Madrid har gang i. Jeg vil ikke elske, at United skiftede Berbatov, Carrick, O'Shea ud med alverdens stjerne som Kaka og pis og lort. Det sker samtidig med, at man fyrer den ene træner efter den anden. Det sejler rundt, men man kan da sige, at Perez prøver at gøre noget ved det. Spørgsmålet er, om det er det rigtige.

Og man viser ikke meget respekt overfor de andre spillere. Kaka der går ind og tager en andens rygnummer. Det kan vel næppe skabe godt humør, og hvis I ikke når målet - som vel må være ALT - så vil jeg fryde mig, for så er de penge spildt, respekten er stadig fraværende og Barcelona er stadig den spanske stormagt.

Jeg er ikke misundelig.

Hold kæft hvor kan du bare formulere mine holdninger. Jeg 160% enig!

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6237: 06 Jul 2009, 23:50 »

Vi er ikke enige om det med flot fodbold. I hvert fald ikke helt. Jeg syntes helt klart at de spiller fantatisk fodbold i Spanien og jeg elsker teknikken. Rival opgørende er også fantastiske med stemningen. Men jeg syntes at det er en smule bedre i England. Jeg syntes at fodbolden der, har ændret sig de seneste år og lossefodbolden er sådan set forsvundet. Teknikken er også kommet til England og jeg elsker når tekniske spillere komemr dertil. Agüero håber jeg for eksempel kommer til United for at forhøje teknikken.

Desuden tror jeg der er ligeså god stemning til en United-Liverpool kamp som der er i en Real Madrid og Barca. Det er der dog nok flere af jer der er uenige i.
Jeg er enig med dig, men nu er det altså ikke os der skal skifte vel. Det er Ronaldo, og han er lige de år ældre at han stadig ser fodbolden som dengang han var dreng. Det er jo der det ligger. Når vores årgang skal ud og vælge klub, så er det jo også United der trækker fordi de havde succes nu og her. Dengang var det Real der var på alles læber, og derfor deres drøm at spille der. Nu er vi i 2009, og Ronaldo har tiltrukket fans, og drømme til United ved at være så stort et symbol. Han har uden tvivl inspireret så mange mennesker og børn at vores generation ønsker om at komme til united når de bliver profesionelle.  jeg ret sikker på at det er sådan det fungere.
Den var også til Dig ManUtd83

maaahhh-h-h-h

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6238: 06 Jul 2009, 23:51 »

Ja det kan jeg love dig for. Jeg havde poseret i samtlige stillinger, og nok også opfundet et par nye. Jeg skulle have 1 milliard billeder. Det ville have været den største dag

Hahaha  Grin

Det bliver overdrevet fedt at se Kaká, Ronaldo og ikke mindst Benzema i aktion. Jeg har virkelig savnet nogle individualister.

Og man viser ikke meget respekt overfor de andre spillere. Kaka der går ind og tager en andens rygnummer. Det kan vel næppe skabe godt humør.

Nu skal du lige passe på, hvad du siger. Gago tilbød selv sit nummer, fordi han så kunne få nummer 5, hvilket er et populært nummer for argentinske midtbanespillere.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6239: 06 Jul 2009, 23:54 »

Jeg er enig med dig, men nu er det altså ikke os der skal skifte vel. Det er Ronaldo, og han er lige de år ældre at han stadig ser fodbolden som dengang han var dreng. Det er jo der det ligger. Når vores årgang skal ud og vælge klub, så er det jo også United der trækker fordi de havde succes nu og her. Dengang var det Real der var på alles læber, og derfor deres drøm at spille der. Nu er vi i 2009, og Ronaldo har tiltrukket fans, og drømme til United ved at være så stort et symbol. Han har uden tvivl inspireret så mange mennesker og børn at vores generation ønsker om at komme til united når de bliver profesionelle.  jeg ret sikker på at det er sådan det fungere.
Den var også til Dig ManUtd83

Men det har jo ikke noget at gøre med den fodbold de spiller i Spanien i forhold til England, som du sagde ligefør.

Sider: 1 ... 414 415 [416] 417 418 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010