home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 413 414 [415] 416 417 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1000872 gange)
Caspper
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6210: 06 Jul 2009, 23:17 »

Den sidste spillere vi kommer til at se i Real Madrid er nok Xavi. Han hjerte er i Barcelona, og det vil det altid være.
Ikke engang en løn massivt bedre end Ronaldo's vile friste ham!

Senest har Sergio Agüero jo også udtalt at han aldrig vil skifte til Real Madrid pga. At. Madrid's tilskuerer.
Det viser også lidt om hans vilje og hjerte.

Præcis.
Xavi og Iniesta flytter aldrig til R. Madrid. Hvis en af dem gør, så løber jeg gerne strøget igennem i borat bikini. Smiley

Det er klart, at Ronaldo skifter til Real Madrid, nu hvor han har været i United i seks sæsoner. Hvis jeg havde spillet i Real i så lang tid, ville jeg da også skifte til United, da det er min favoritklub, og det ville være klart det største for mig, ligesom Bernabeu er det største for Ronaldo. Ronaldo var alle 80 millioner pund værd, og vi er glade for beløbet. Oven i er Cristiano Ronaldo en god fyr, og det har Fergie også givet udtryk for.

Du ville jo også kun skifte fordi det var din favorit klub.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6211: 06 Jul 2009, 23:19 »

Caspper: ligesom Ronaldos favoritklub er RM? : D

SirToby
Manager

« Svar #6212: 06 Jul 2009, 23:20 »

Du ville jo også kun skifte fordi det var din favorit klub.

Præcis. Jeg er ikke sikker på, at Ronny havde skiftet, hvis det ikke var, fordi Real altid har været hans drømmeklub.

Caspper
Manager

« Svar #6213: 06 Jul 2009, 23:21 »

Ja.

Men Raul skifter jo heller ikke fordi nu har han spillet der i 6 år.

Skanse
Ynglingespiller

« Svar #6214: 06 Jul 2009, 23:21 »

Uanset hvor stor en United sup man er, så må man acceptere United's valg. Han har stortset været med til af vinde alt med klubben, det er da 100% forståeligt af han trænger til nye udfordringer...

Edit: Ikke United, men Ronaldo's valg  Opstemt

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6215: 06 Jul 2009, 23:21 »

Undskyld, men du tror simpelthen at Xavi, Iniesta og co. vil til Real Madrid? Ja, de er en stor klub, og ja, de tilbyder lønninger, der er helt hen i vejret; men nej.. ikke alle vil der til, selvom det godt kan se sådan ud.

Men det betyder jo ikke alt. Ronaldo har længe sagt han ville væk fra Real Madrid, og har mere eller mindre gjort sig mindre godt bemærket i United - den kunne han godt have grejet noget bedre. I stedet for at smide sig ud som en forkælet teenager, og konstant sige "jeg vil væk, jeg vil væk", så kræver det altså ikke meget at sige: "ok, Real Madrid er min drøm, men United er min klub lige NU".. Han kunne sagtens have afsluttet det bedre, og i mine øjne er den hadske stemning til ham fra United-fans helt hans egen skyld.
jeg mener da også at han sagde at hans drøm var real, men at han var på kontrakt i united. Det  er da standard undskyldningen. Og ja, største delen af barcas hold vil gerne spille i real. Selfølgelig ikk hjemmedrengene som xavi, iniesta, messi osv. men jeg troede du forstod hvad jeg mente. Alle har på et tidspunkt tænkt at det er bedre et andet sted. Selv Gerrard har været i Everton, og tæt på Chelsea. Jeg har stor respekt for loyale spillere, men man må sku også udleve sin drøm når man har talentet!

Jeg er stor fan af Messi, og hans fight og drift til at have bolden. Han er uden tvivl blandt verdens bedste. Han skal nok vinde prisen på et tidspunkt, men ham og Ronaldo kan ikke sammenlignes. Han er hverken bedre eller dårligere af at han har været i Barca hele sin karriere. Men jeg er imponeret af ham! Desuden tror jeg at Ronaldo spiller under større pres. Folk elsker simpelthen at hade ham, og misunde ham. Manden har ALT! Han kan gøre din mor våd i trussen, og han lever som en værre drengerøv, og har bare kassen af at lege med en bold. Det er bare så skide ærgeligt at folk hælder til at være misundelige, og være efter ham istedet for at elske det han kan med en bold, og gør for verdenen. Jeg kan love dig for jeg havde været dobbelt så ego-agtig hvis jeg havde levet som ham. Jeg skulle have rullet et tæppe ud hvergang jeg skulle på banen Peace Det var min mening om de to.

Det er godt for Real at få sit varemærke for gode spillere så man kan få en masse gode dueller mod Barca igen, der virkelig fik lov til at vise sin styrke. Nu har man Kaka mod jeres Xavi og Iniesta, Messi mod ronaldo, og benzema mod jeres Eto'o eller villa.

maaahhh-h-h-h

Nissen89
Ynglingespiller

« Svar #6216: 06 Jul 2009, 23:22 »

Jamen de forbød jo hans drøm sidste år. Hvem vil ikke alle spille for Real Madrid. Jeg tror den eneste i verdenen lige nu det er Messi, og ham er jeg ikke engang sikker på.
Så jeg synes bare United skal stille sig tilfredse med et gigantisk beløb, og en masse trofæer, også lukke røven. De har skrevet sig i historiebøgerne nu på uhyggelig mange måder.

Et par store indkøb, og alle spillere vil pludselig til Madrid? næppe!
spillere som er vokset op i klubben, fået deres fodbold opdragelse, som har et specielt forhold til klubben, de smutter ikke bare fordi florentino tilbyder en størrer løn og muligheden for at spille med et par af verdens bedste spillere.
Det skulle ikke undre mig hvis han har prøvet og få kontakt til Xavi, messi osv.
Jeg er sikker på hvis han havde spurgt til dem, havde de pure afvist det! Klubfølelse over penge!

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

SirToby
Manager

« Svar #6217: 06 Jul 2009, 23:22 »

Ja.

Men Raul skifter jo heller ikke fordi nu har han spillet der i 6 år.

Han har heller ikke et United-hjerte?

Yoggidk
Gæst

« Svar #6218: 06 Jul 2009, 23:23 »

Xavi og Iniesta flytter aldrig til R. Madrid. Hvis en af dem gør, så løber jeg gerne strøget igennem i borat bikini. Smiley

Jeg er på, tror bare jeg skipper Borat bikinien, og tager turen nøgen Opstemt

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6219: 06 Jul 2009, 23:24 »

Selvfølgelig bliver vi vrede når en nøglespiller som flere gange har udtrykt loyalitet alligevel smutter. Så bliver man da lidt bitter menb det er dog godt med pengene. Men loyalitet og klubfølelse er noget af det vigtigste i fodbold og når det bliver brudt så kommer der selvfølgelig uro.

Ja, selvfølgelig er jeg glad for alt hvad han har gjort for United og jeg håber at han for alt mulig succes (bortset fra imod united). Dog er jeg stadig sur over loyalitetsbruddet.

Prøv at tænk fra Uniteds fans vinkel. Hvad nu hvis Casillas blev solgt til United for 600 mil. Ville Reals fans så ikke også være sure?
Det er jo slet ikke det samme. Casillas og Raul har legende-status og er hjemmelavede. Ronaldo havde spillet chl og det hele da i hentede ham, og havde været vidt omkring i portugal. Det er slet, slet ikke det samme! Jeg kan godt se hvad du mener med loyalitets bruddet, men jeg tror du lever i drømmeland når du siger at klubfølelse og loyalitet er det vigtigste.
Desværre. Og hvis det er, er det da slet ikke i United. I har bare et stort verdensnavn.

maaahhh-h-h-h

Caspper
Manager

« Svar #6220: 06 Jul 2009, 23:25 »

Han har heller ikke et United-hjerte?

Undskyld, jeg misforstod dit første indlæg.

Jeg er på, tror bare jeg skipper Borat bikinien, og tager turen nøgen Opstemt

Ja okay, jeg tager med. Så tager vi den, bundet sammen på fødderne Smiley

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6221: 06 Jul 2009, 23:28 »

Det er jo slet ikke det samme. Casillas og Raul har legende-status og er hjemmelavede. Ronaldo havde spillet chl og det hele da i hentede ham, og havde været vidt omkring i portugal. Det er slet, slet ikke det samme! Jeg kan godt se hvad du mener med loyalitets bruddet, men jeg tror du lever i drømmeland når du siger at klubfølelse og loyalitet er det vigtigste.
Desværre. Og hvis det er, er det da slet ikke i United. I har bare et stort verdensnavn.

Og det er RM ikke? Klubfølelse er sku da også stor i United. Jeg kan nævne Scholes, Giggs, Neville osv. Det er sku da mindst lige så vigtigt i United som det er i RM. Nu kigger du kun på Ronaldo.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6222: 06 Jul 2009, 23:30 »

Jeg synes også at det var en smuk præsentation. Ronaldo var pavestolt som du siger, og gjorde alt for at please Madrid-fansene. Jeg var lidt utryg 1 time inden da han ikke så så glad ud, men da han trådte ud og var stor smilene var jeg ikke i tvivl. Der var kys og knus til børnene, masser af autografer, og alt sammen for at gøre dem tilfredse og vise at han er en del af Real, og at han ikke er Real. Også derfor at han fik 9'eren. Helt sikkert.
Men en skide ærgelig ting er at ham den lille dreng han skulle give gave så så skide fornærmet ud. han må klart have været barca fan. Skidt at man finder en der mindre ansigtsudtryk end en kamel der sover. Smil dog lidt dreng.Du får den første Ronaldo trøje, og et kram af manden selv. Du bliver præsenteret foran 80.000 sammen med en mand der bliver husket i 200 år. Vågn lidt op tøsedreng Opstemt

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #6223: 06 Jul 2009, 23:33 »

Og det er RM ikke? Klubfølelse er sku da også stor i United. Jeg kan nævne Scholes, Giggs, Neville osv. Det er sku da mindst lige så vigtigt i United som det er i RM. Nu kigger du kun på Ronaldo.
Jo det er de i hvertfald, og det er derfor folk drømmer om at komme dertil. Det har jeg ikke sagt noget om. Det er ren og skær stolthed, og drenge drøm, fordi at real har været så store altid. De er trods alt KONGEKLUBBEN.
Og jo i har da lavet jeres talenter, men hvem har i at byde med nu. Alle dem du nævner er færdige.  Men er også nogle af dem der har bidraget med at i har så stort et navn.

maaahhh-h-h-h

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6224: 06 Jul 2009, 23:34 »

Men en skide ærgelig ting er at ham den lille dreng han skulle give gave så så skide fornærmet ud. han må klart have været barca fan. Skidt at man finder en der mindre ansigtsudtryk end en kamel der sover. Smil dog lidt dreng.Du får den første Ronaldo trøje, og et kram af manden selv. Du bliver præsenteret foran 80.000 sammen med en mand der bliver husket i 200 år. Vågn lidt op tøsedreng Opstemt

Enig! Jeg fik lyst til at slå ham.

Når jeg står sammen med Ronaldo, bliver det med det største smil nogensinde. 100 gange større end Eddie Murphys!

Sider: 1 ... 413 414 [415] 416 417 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010