home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1001213 gange)
lacop
Ynglingespiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #6060: 02 Jul 2009, 13:08 »

Arbeloa er altså højre back :s.. Jeg tror de henter ham som en backup for Ramos. så tror jeg forsvaret kommer til at se sådan her ud:

Ramos  --- Pepe-- Albiol -- Ny mand

også har vi Metzelder og garay som backup for de 2 andre centrale
Arbeloa som backup for Ramos
marcelo som backup for en ny mand
Også torres som både kan spille højre og venste som en ekstra backup..

Joorgen[from Nor]
Lilleputspiller
*

« Svar #6061: 02 Jul 2009, 13:10 »

(Læst 100000 gange)!

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6062: 02 Jul 2009, 13:14 »

Jeg kan slet ikke se, hvad vi skal med hverken David Silva eller Franck Ribéry nu. Jeg vil begræde et indkøb af en af de to, medmindre man sætter Silva på bænken!

Vi SKAL have Xabi Alonso og Lass på den centrale midtbane, hvis det ikke skal gå galt. En midtbane med Silva/Ribéry, Ronaldo og Kaká er simpelthen alt for voldsom, hvis vi samtidig skal spille med to angribere, hvilket jeg regner stærkt med.

Xabi Alonso + en venstreback = SLUT!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #6063: 02 Jul 2009, 13:25 »

Heh, det indlæg må jeg tage hatten af for. Smiley Kaká, Ronaldo og Ribery på en offensiv midtbane ser på papiret smukt ud, men det holder jo ikke.. At sætte Higuain på bænken er også hovedløst, da han virker til at være publikumsfavoritten - og Benzema skal jo selvsagt ikke sidde på bænken.. Smiley

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #6064: 02 Jul 2009, 13:29 »

Vil du så sætte Kaka på kanten eller hvad ?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6065: 02 Jul 2009, 13:40 »

Vil du så sætte Kaka på kanten eller hvad ?

Kun på papiret. I praksis skal Kaká fungere på den offensive midtbane, men både ham og Ronaldo skal bevæge sig over det hele, mens Ramos også kan komme i overlap på højrekanten. Benzema kan også godt lide at komme ned i banen, så jeg forestiller mig egentlig et dynamisk hold frem for et statisk, som en mand som Fabio Capello kan lide det.

Med de spillere vi har, bør vi give så meget frihed til den enkelte som muligt.

Jeg håber, at min idé kan udføres.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #6066: 02 Jul 2009, 14:10 »

Ja det sku underligt at man vil hente en til offensiv spiller ind, jeg kan sku ikke rigtig set hvordan de vil få det til at gå op. især ikke når der er udtalt at Higuain skal havde en nøglerolle på holdet ? :s det betyder vel 2 angribere?
Ja jeg kan sku ikke finde ud af det efterhånden

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #6067: 02 Jul 2009, 17:05 »

Ja det sku underligt at man vil hente en til offensiv spiller ind, jeg kan sku ikke rigtig set hvordan de vil få det til at gå op. især ikke når der er udtalt at Higuain skal havde en nøglerolle på holdet ? :s det betyder vel 2 angribere?
Ja jeg kan sku ikke finde ud af det efterhånden

Pellegrini har såvidt jeg ved en fidus til en 4-4-2'er, med center forward og lidt mere hængende angriber. Fx Llorente forrest og Nihat lige bagved som kunne ses en gang imellem i Villarreal.
De to centrale midtbanespillere var dog defensive i Villarreal - så hvorfor købe en mere offensiv spiller?
Ja, jeg ved det ikke helt, Pellegrini kommer til at råde over en fantastisk trup. Jeg glæder mig til at se hvordan han vil sætte den sammen.

Real Madrid <3

Newton Heath
Manager

« Svar #6068: 02 Jul 2009, 17:13 »

Jeg ved sgu egentlig ikke hvem jeg ville have set helst i klubben af David Villa og Karim Benzema. De er imo lige gode og det er kun godt vi har hentet Benzema pga. hans talent og uhyre effektivitet foran målet.

Hvis du vil snakke om 'uhyre effektivitet foran målet' burde du nok i stedet hive David Villa frem. Han er jo klart mere effektiv end Benzema, der kan lide at trække ned i banen og modtage bolden, og tage den derfra. Men der er ingen tvivl om at Villa slår Benzema i effektvitet.

Cesc
Gæst

« Svar #6069: 02 Jul 2009, 17:26 »

Hvis du vil snakke om 'uhyre effektivitet foran målet' burde du nok i stedet hive David Villa frem. Han er jo klart mere effektiv end Benzema, der kan lide at trække ned i banen og modtage bolden, og tage den derfra. Men der er ingen tvivl om at Villa slår Benzema i effektvitet.

Helt enig.

Zone 43
Manager

« Svar #6070: 02 Jul 2009, 21:00 »

Vores ideal opstilling ifl. EB (!!)

Casillas
Ramos - Pepe - Albiol - Arbeloa
Silva - Xabi
Ronaldo - Kaká - Raúl
Benzema

Grin

Arbeloa er altså højre back :s..

Han kan vist dække hele forsvaret, mener jeg der er skrevet tidl. i tråden. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6071: 02 Jul 2009, 23:26 »

Pellegrini har såvidt jeg ved en fidus til en 4-4-2'er, med center forward og lidt mere hængende angriber. Fx Llorente forrest og Nihat lige bagved som kunne ses en gang imellem i Villarreal.
De to centrale midtbanespillere var dog defensive i Villarreal - så hvorfor købe en mere offensiv spiller?
Ja, jeg ved det ikke helt, Pellegrini kommer til at råde over en fantastisk trup. Jeg glæder mig til at se hvordan han vil sætte den sammen.

Casillas
Ramos - Albiol - Pepe - X
Ronaldo - Alonso - Lass - Kaka
Higuain
Benzema

Selvf. med Ronaldo og Kaka offensive, med Kaka som løber meget ind i banen. Men så skal man jo bruge en meget offensiv venstre back.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #6072: 02 Jul 2009, 23:34 »

Vores ideal opstilling ifl. EB (!!)

Casillas
Ramos - Pepe - Albiol - Arbeloa
Silva - Xabi
Ronaldo - Kaká - Raúl
Benzema

Grin

Han kan vist dække hele forsvaret, mener jeg der er skrevet tidl. i tråden. Peace

Fantastisk Opstemt Minder mig om ham på sporten.dk mener jeg, der skrev at Pepe skulle bruges som backup, og Gago havde spillet en god sæson.

Til Arbeloa, han er oprindeligt højre back, men kan bruges på venstre (bliver han til spaniens landshold), men han vil aldrig nogensinde få klassen til at være fast mand på Real Madrids hold. Og hvorfor spille Silva i midten? Så vidt jeg ved er han enten wing eller hængende angriber. Aldrig nogensinde skal han have spilfordelerrollen. Og med Silva og Xabi på de to pladser, hvem skal så rydde op? Med den opstilling vil forsvaret og midtbanen/angrebet være alt for delt. Hvis man derimod har Lass, som arbejder meget defensivt er der en meget bedre sammenhæng.Desuden ér Lass selvskrevet ind i startopstillingen. Xabi, ja den er god, ham jeg håber mest på kommer til klubben. Raul på venstre kant, ja så skal han da godt nok tage et eller andet mirakelvand inden.
Personligt tror jeg, håber ikke, at Robben bliver solgt, og Ribery kommer ind. Og en opstilling UDEN Higuain, det håber jeg ikke. Spilder de hans talent ved at smide ham på bænken så skrider jeg som Real fan...

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6073: 03 Jul 2009, 01:35 »

motZ
Gæst

« Svar #6074: 03 Jul 2009, 01:54 »

Det ser skam godt ud. Jeg er ret positiv overfor Albiol købet.

Men ang. de seneste rygter om Silva og Riberý nu er på vej igen. Jeg synes virkelig ikke vi skal hente flere offensive kræfter udover en Xabi som jeg stadig håber kommer til klubben. Men kan ikke se hvad vi skal bruge Ribery eller Silva til. Higuain på bænken? Nej vel. En midtbane ved siden af Lass skal hentes og en venstreback - Capdevila ser jeg helst bliver hentet her. Kan ikke rigtig komme på nogen anden bedre løsning.

Sider: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010