home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1001676 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5850: 21 Jun 2009, 21:04 »

Det er da dig der drejer det hen mod det danske landshold, og ændrer lige lidt i det efter Simze siger at du ikke svarer på vores indlæg. Hvem der er bedst, har da ikke noget med at gøre at man er langt mere farlig med bolden.. Det handler om at score mål som angriber, og det må man sige at Higuain gør!

Patrick.
Gæst

« Svar #5851: 21 Jun 2009, 21:07 »

Det er da dig der drejer det hen mod det danske landshold, og ændrer lige lidt i det efter Simze siger at du ikke svarer på vores indlæg. Hvem der er bedst, har da ikke noget med at gøre at man er langt mere farlig med bolden.. Det handler om at score mål som angriber, og det må man sige at Higuain gør!
Nu handler det jo ikke om at Pipita ikke kan score mål. Jeg siger bare at Robben vil jeg langt hellere have skadet, end Pipta til en El Clasico, og det hænger simplethen sammen med at Robben, for mig, er en spiller der kan noget på egen hånd, og derfor er en af verdens bedste kanter når han er på toppen. Han var den eneste som viste noget mod LFC, og det er var ikke fordi de andre havde en offday, men fordi at LFC ikke gjrode spillerene bedre end hvad de egentlig er.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #5852: 21 Jun 2009, 21:09 »

Godt at se at du er ved at lære noget! God begrundelse, og det er din mening, men mener stadig at Higauin var vores bedste spiller i den foregående sæson.

Patrick.
Gæst

« Svar #5853: 21 Jun 2009, 21:10 »

Godt at se at du er ved at lære noget! God begrundelse, og det er din mening, men mener stadig at Higauin var vores bedste spiller i den foregående sæson.
Ja han gjorde det godt, men mener stadig Robben er en bedre spiller Smiley

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #5854: 21 Jun 2009, 21:12 »

Du siger at JP og Bernburg er de bedste på landsholdet men du er alligevel enig med mig. Desuden er Higuan ikke dårlig bare pågrund af at han ikke har været på landsholdet. Han er ung og Maradona er som jeg tidligere har sagt ikke den bedste træner.

Desuden er Higuan en rigtig god spiller i stærk udvikling. Han er hurtig, har en god teknik og er afslutningsstærk. Du siger at han er en af Real Madrids dårligste spillere og det kan jeg slet ikke følge dig i. Jeg indrømmer at Casillas er bedre men Higuan er også fremragende og var en af de bærende krafter for Real Madrid i den foregående sæson og det er imponerende i hans alder taget i betragtning.

Patrick.
Gæst

« Svar #5855: 21 Jun 2009, 21:15 »

Du siger at JP og Bernburg er de bedste på landsholdet men du er alligevel enig med mig. Desuden er Higuan ikke dårlig bare pågrund af at han ikke har været på landsholdet. Han er ung og Maradona er som jeg tidligere har sagt ikke den bedste træner.

Desuden er Higuan en rigtig god spiller i stærk udvikling. Han er hurtig, har en god teknik og er afslutningsstærk. Du siger at han er en af Real Madrids dårligste spillere og det kan jeg slet ikke følge dig i. Jeg indrømmer at Casillas er bedre men Higuan er også fremragende og var en af de bærende krafter for Real Madrid i den foregående sæson og det er imponerende i hans alder taget i betragtning.

Siger ikke JP og Bernburg er de bedste på landsholdet. Siger bare at de er nogen af de bedste danske spillere. Ellers bliver de ikke udtaget.

Ja han er i udvikling, men man ved aldrig hvad det ender med.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #5856: 21 Jun 2009, 21:18 »

Siger ikke JP og Bernburg er de bedste på landsholdet. Siger bare at de er nogen af de bedste danske spillere. Ellers bliver de ikke udtaget.

Ja han er i udvikling, men man ved aldrig hvad det ender med.

Nej. Men de bedste spiller på landsholdet, og jeg er enig med Maradona når han udtager Milito fremfor Pipita.

Du siger netop de er de bedste på landsholdet.

Desuden siger du Higuan er dårlig NU men han er i udvikling og har spillet en fantastisk sæson. Kom med dine argumenter for han har spillet dårligt.

Patrick.
Gæst

« Svar #5857: 21 Jun 2009, 21:19 »

Du siger netop de er de bedste på landsholdet.

Desuden siger du Higuan er dårlig NU men han er i udvikling og har spillet en fantastisk sæson. Kom med dine argumenter for han har spillet dårligt.

Siger at de bedste spillere, spiller for landsholdet.

Hvor har jeg sagt han er dårlig?

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #5858: 21 Jun 2009, 21:20 »

Sorry guys, men denne tråds underholdningsværdi er på et fabelagtigt plan!
Jeg er dog begyndt at savne når i laver "startopstillinger" til den nye sæson.

Keep it up guys!

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #5859: 21 Jun 2009, 21:22 »

Så som 0 landskampe?
Ja han er god mod dårlige hold i la liga, men hvis der er en spiller som jeg vil have skadet inden El Clasico så er det først og fremmest Casillas, og så Robben. Men sku da ikke Higuian? Så god er han heller ike.
Pipita havde ikke en offday? Han er bare ikke bedre Smiley

Er dette nok bevis for at du siger at han ikke er for god?

-LFC-
Manager

« Svar #5860: 21 Jun 2009, 21:23 »

Keep it up guys!
Grin Thumbs Up

Patrick.
Gæst

« Svar #5861: 21 Jun 2009, 21:23 »

Keep it up guys!

- - - - - - Villa - - - - - -

silva - - - Kaka - - - Ronaldo

- - - Lass - - Xabi alonso - -

Maicon - Albiol - Pepe - Ramos Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #5862: 21 Jun 2009, 21:24 »

Casillas
Ramos - Pepe - Albiol - Marcelo
Lass - Sneijder
Ribery - Kaka - Ronaldo
Higuain

Patrick.
Gæst

« Svar #5863: 21 Jun 2009, 21:25 »

Er dette nok bevis for at du siger at han ikke er for god?

han er ikke dårlig, men stadig ikke en af verdens top10 bedste angribere. Kan han blive med lidt udvikling.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #5864: 21 Jun 2009, 21:28 »

han er ikke dårlig, men stadig ikke en af verdens top10 bedste angribere. Kan han blive med lidt udvikling.

Men han var da en af de angribere der spillede bedst sidste sæson så han var da en af de 10 bedste angribere i sidste sæson. Det er netop sidste sæson han spillede som vi bedømmer nu.

Midt i denne diskution vil jeg lige sige jeg er Barca fan  Thumbs Up

Sider: 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010