home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1001926 gange)
khano
Juniorspiller
**

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5730: 19 Jun 2009, 02:42 »

Hvor er det godt sagt, og er enig Grin.. Jeg har faktisk aldrig rystet så skræmmende lidt på hænderne som i år over real, og jeg er sikker på at møder vi (liverpool ) jer i cl så neutraliserer vi jer og slår jeg ud just like last time Grin

Eller hov.. Var det ikke noget med at vi ville vinde 3 4 eller enda 5-0 Shockeret... Jeg syntes bare dette viste godt at man ikke skal tages real fansenes ambitioner for noget specielt, før det rent faktisk er sket Wink
Øhhh om ikke andet er det ikke 20 år siden vi har vundet den nationale liga. Grin Opstemt Peace

Om ikke andet har vi reals fan og klubben ambitioner, modsat liverphool, som stiler sig tilfredse med at være tæt på. funny Rullende Øjne

Så inden i håner andre, slet jeres egen ærefulde record: Intet mesterskab i 20 år og taget jeres ambitions niveau i betragtning. er der intet der tyder på, at mesterskabet nogensinde kommer til anfield. I ER JO TILFREDSE MED ANDEN PLADSEN funny

Aldrig har jeg set nogen vinde cHL så så så så heldigt som LIVERPHOOL Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #5731: 19 Jun 2009, 09:17 »

Øhhh om ikke andet er det ikke 20 år siden vi har vundet den nationale liga. Grin Opstemt Peace

Om ikke andet har vi reals fan og klubben ambitioner, modsat liverphool, som stiler sig tilfredse med at være tæt på. funny Rullende Øjne

Så inden i håner andre, slet jeres egen ærefulde record: Intet mesterskab i 20 år og taget jeres ambitions niveau i betragtning. er der intet der tyder på, at mesterskabet nogensinde kommer til anfield. I ER JO TILFREDSE MED ANDEN PLADSEN funny

Aldrig har jeg set nogen vinde cHL så så så så heldigt som LIVERPHOOL Thumbs Up
Måske har vi ikke vundet mesterskabet i 20 år, men det er jeg personligt "ligeglad" med, da jeg kun har været Liverpool-fan i 5 år, hvilket er samme antal år siden som Arsenal sidst vandt en titel, samt samme antal år siden i begyndte jeres flotte række med at ryge ud i ottendedelsfinalen i Champions League. Rullende Øjne

De fleste Liverpool-fans kan med ro i sjælen, lade det gå i glemmebogen, at det er 20 år siden. Klubben har modsat møgforkælede Real Madrid, været nede i et dybt hul, og der har generelt kun været fremgang under Rafael Benitez. Da han kom til, lå vi og rodede rundt i midten, og nu vi er et etableret tophold i udvikling, som med garanti ikke har langt til mesterskabet. Ferguson var også 5-6 år om at vælte Liverpool, og Rafa er i gang med det samme med United. De rigtige køb, og jeg tror den er der allerede næste sæson. Thumbs Up

Så klart, at vi er tilfredse med andenpladsen sidste sæson. Vi har været nede i et dybt hul, modsat altid forkælede og statsstøttede Real Madrid, og vi har udsigt til mere end andenplads indenfor få år, så der er ekstrem stor grund til at være tilfreds med Benitez og andenpladsen. Især fordi vi trods alt stadig kommer længere end Real Madrid hver evigt eneste år. Wink Og tillykke med, at vi er det heldigste hold til at vinde CL. Vi vandt, og vinderen har altid ret? Rullende Øjne

Tsk...
« Seneste Redigering: 19 Jun 2009, 13:38 af -LFC- » Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #5732: 19 Jun 2009, 09:55 »

Kan godt lide at du skriver at i kommer længere hvert eneste år. Vi har altså vundet CL 9 gange og er det klart mest succesfulde hold i verden nogensinde.!! Vi kan da ikke tage os af at du kun har været fan i 5 år og kun gider at snakke resultater i de 5 år du har været fan. For mig personligt som elsker real betyder fortiden og traditionerne også meget og ikke bare lige det antal år jeg har været fan. Vi har skrevet historie og er verdens til dato mest vindende hold. !!

Yoggidk
Gæst

« Svar #5733: 19 Jun 2009, 10:39 »

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #5734: 19 Jun 2009, 11:17 »

Kan godt lide at du skriver at i kommer længere hvert eneste år. Vi har altså vundet CL 9 gange og er det klart mest succesfulde hold i verden nogensinde.!! Vi kan da ikke tage os af at du kun har været fan i 5 år og kun gider at snakke resultater i de 5 år du har været fan. For mig personligt som elsker real betyder fortiden og traditionerne også meget og ikke bare lige det antal år jeg har været fan. Vi har skrevet historie og er verdens til dato mest vindende hold. !!

Det er faktisk ikke rigtigt, den rekord deler AC Milan og Boca Juniors  Wink

Begge hold har vundet 18 officielle internationale titler.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5735: 19 Jun 2009, 11:40 »

Det er faktisk ikke rigtigt, den rekord deler AC Milan og Boca Juniors  Wink

Begge hold har vundet 18 officielle internationale titler.

Og hvad så med hjemlige titler?

Vuelve la ilusión

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5736: 19 Jun 2009, 11:41 »

De fleste Liverpool-fans kan med ro i sjælen, lade det gå i glemmebogen, at det er 20 år siden.

Siger lidt om klubben og dens ambitioner eller mangel på samme Thumbs Up

Den nye RM-trøje er fandeme fed !!!!!!  Opstemt

Det nye mærke på højre side af brystet er genialt lavet. Se den på RM.com.

-LFC-
Manager

« Svar #5737: 19 Jun 2009, 11:42 »

Glasgow Rangers har langt over 50 mesterskaber.

Siger lidt om klubben og dens ambitioner eller mangel på samme Thumbs Up

Den nye RM-trøje er fandeme fed !!!!!!  Opstemt

Det nye mærke på højre side af brystet er genialt lavet. Se den på RM.com.
Næh, siger alt om at klubben er på vej tilbage. Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #5738: 19 Jun 2009, 11:42 »

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #5739: 19 Jun 2009, 11:43 »

Der har i heller ikke vundet flest..
I har vundet La Liga 31 gange, mens Glasgow Rangers har vundet den skotske liga 52 gange Smiley Så der langt vej, hvis man tæller antallet af mesterskaber Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #5740: 19 Jun 2009, 11:48 »

-LFC-
Manager

« Svar #5741: 19 Jun 2009, 11:49 »

Nu er det bare nutiden der tæller. Og den nutid er vist ikke særlig glorværdig. Tror dog, at Pellegrini er manden for jer. Er han ikke manden der kan føre Real til tops, så er det tvivlsomt hvem der kan.

Og til det andet du skriver: Selvfølgelig betyder fortiden og traditionerne også meget, for mig som Liverpool-fan, og jeg har brugt meget tid på at gennemlæse fortiden, og fortiden samt traditioner er også en af grundene til, at jeg er så fanget af den klub, som jeg er. Rent fodboldmæssigt er nutiden dog mere værd, for jeg kan ikke nyde en af Liverpools fire andre CL-triumfer på samme måde, som jeg kan nyde triumfen i Istanbul, da jeg ikke var en del af det som Liverpool-fan. Smiley

EDIT: Og jeg kan heller ikke ærgre mig i samme høje grad, som en person der har været Liverpool-fan i de der 20 år. Selvfølgelig er det røvnedtur, at det er så mange år siden, at vi har vundet, men jeg kan ikke bruge så meget tid på at tude over det, da Liverpool i den tid jeg har været fan, har været i lutter fremgang, selvom ambitionerne, taget truppen i betragtning, har været umulige at opnå.

Håber i forstår hvad jeg mener...
« Seneste Redigering: 19 Jun 2009, 11:58 af -LFC- » Logged

Patrick.
Gæst

« Svar #5742: 19 Jun 2009, 11:54 »

Ja det er fint. 31 mesterskaber og 9 CL-titler. Men hvor mange har i vundet indenfor de sidste 20 år? De 20 år som man kalder "moderne fodbold". Der har Barcelona mere succes end Real Madrid. Så alt det i har vundet i fordums tid kan du ikke rigtig bruge til noget. Ja, i er en succesfuld klub, men det kan du ikke bruge i en diskussion om hvem der er bedst idag.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5743: 19 Jun 2009, 12:36 »

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #5744: 19 Jun 2009, 12:40 »

Sider: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010