home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 371 372 [373] 374 375 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002244 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5580: 16 Jun 2009, 16:53 »

Jeg må altså her tilkendegive min mening om den ellers latterlige diskussion og give JosepGuardiola ret. Det Barca gør nærmer sig på ingen måde det Real har gang i, og de er på ingen måde til grin. At prøve at købe en spiller som Villa har de da gjort mange gange før som med Eidur, Hleb, Alves, Henry osv... Det er der altså ikke noget nyt i.

Dog vil jeg lige sige at man jo ogs håbede at Giovani Dos Santos blev den helt nye superstjerne i Barca, og han skred altså til fordel for en reserverolle i Tottenham. Så at Bojan skal sælges eller lejes ud er vel ikke så utænkeligt igen.

Det kan selvfølgelig ikke udelukkes. Men jeg synes at Bojan har vist noget større pontentiale end, hvad Dos Santos fik vist.  Smiley

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5581: 16 Jun 2009, 16:56 »

Hvorfor vil Barca have Villa? De har jo allerede samme spiller type i Etoo.... Jeg tror, bare de vil ødlægge handlen for os....

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5582: 16 Jun 2009, 16:58 »

Det også netop det jeg tror ZiDaNe5. De har Eto'o, som jeg ikke tror ryger væk, men i stedet laver de et mediespil, for at få Real Madrid til at droppe David Villa.

Hala Madrid!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5583: 16 Jun 2009, 16:59 »

Hvorfor vil Barca have Villa? De har jo allerede samme spiller type i Etoo.... Jeg tror, bare de vil ødlægge handlen for os....

Ja, fordi Eto'o skal ud af vagten Wink

http://onside.dk/node/35259

Personligt tror jeg, at Barcelona har mere travlt med at opbygge deres kommende hold, end at "ødelægge" det for Real.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2009, 17:02 af JosepGuardiola » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5584: 16 Jun 2009, 17:06 »

Men bare lidt sjovt, de lige pludselig melder sig i Villa nu her. Det kunne de jo have gjort for lang tid siden, men det kommer lige her i disse dage. Det er da lidt mærkeligt?

Hala Madrid!

Szczesny
Manager

« Svar #5585: 16 Jun 2009, 17:07 »

Drenge kom nu lidt. Barca prøvede allerede inden den forgangne sæson at komme af med Eto'o. De opbygger et homogent hold, bl.a. derfor skilte de sig af med Ronaldinho og Deco, det eneste store ego der blev tilbage var Eto'o. Nu har han kun et år tilbage af sin kontrakt, så det er da nu han skal udskiftes, hvis de skal have lidt ud af det - samtidigt bliver truppen jo mere homogen, som er det de går efter.

Lad nu være med at se spøgelser, hvor der ikke er nogen.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5586: 16 Jun 2009, 17:07 »

Men bare lidt sjovt, de lige pludselig melder sig i Villa nu her. Det kunne de jo have gjort for lang tid siden, men det kommer lige her i disse dage. Det er da lidt mærkeligt?

Synes du? Vi forhandlede jo med Inter, men det gik ikke - så vi kastede os over Villa?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5587: 16 Jun 2009, 17:13 »

dos Santos fik jo chancen for Barcelona, og fejlede. Han brugte mere tid i byen end på træningsbanen, og jeg tror det var hele hans attitude, der mindede for meget om Ronaldinhos ditto, der gjorde udslaget. Smiley Bojan har brudt alle statistikker i hele Barcelonas ungdomsafdeling, og 10 La Liga mål sidste år vidner om et højt niveau. Smiley

Ifølge Bojan fik Dos Santos ikke chancen, så det ved jeg nu ikke.

I øvrigt er det ikke helt rigtigt, hvad du siger om Laportas udtalelser. Jeg har således læst, at han har sagt, at "vi aldrig vil betale 50 mio. euro for en spiller", og det ligner utvivlsomt det, de er på vej til nu, hvis ellers David Villa vil skifte til dem.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5588: 16 Jun 2009, 17:20 »

Synes du? Vi forhandlede jo med Inter, men det gik ikke - så vi kastede os over Villa?

Ja det synes jeg  Wink Barca vidste, at Real var tæt på handlen, men samtidig, at Real ikke ville betale så meget. Så splider de det fuldkommen op, ved at melde sin interresse, og det tror jeg som sagt kun de gør, fordi de først og fremmest er bange for Real, og for at stoppe Villa, at komme til Real. Det er lykkes godt for dem må man jo så sige.

Hala Madrid!

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #5589: 16 Jun 2009, 17:24 »

http://www.onside.dk/node/35253

Angående artiklen.

Forstår ikke hvorfor at Robben & Nistelrooy skulle være på vej væk.

van der Vaart, Drente, Huntelaar & Sneijder - Har ikke slået igennem.

Heinze, Saviola - Har aldrig rigtigt forstået købet af Heinze & Saviola har jeg bare et eller dårligt forbundet med.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5590: 16 Jun 2009, 17:26 »

Ifølge Bojan fik Dos Santos ikke chancen, så det ved jeg nu ikke.

I øvrigt er det ikke helt rigtigt, hvad du siger om Laportas udtalelser. Jeg har således læst, at han har sagt, at "vi aldrig vil betale 50 mio. euro for en spiller", og det ligner utvivlsomt det, de er på vej til nu, hvis ellers David Villa vil skifte til dem.

1) dos Santos fik chancen. Det behøver vi ikke Bojans udtalelser om, men derimod på hans spil. Han fik altså i alt 28 kampe, og ham imponerede meget, meget lidt. I stedet skulle han feste løs i byen, og allerede en uge efter sin ankomst til Tottenham, blev han fotograferet døddrukken på bagsædet af en limosine. Det billede har jeg postet et sted i Barcelona-tråden. Han fik så sandelig chancen, men han har ikke kunne udnytte sit potentiale, hvorfor han endte med at blive lånt ud til Ipswich.. Smiley

2) Prisen er ikke på over €50 mio endnu, og hvorfor er det jeg siger om hans udtalelser ikke rigtigt? Han har vel stadig udtalt det? Smiley Villa kommer ikke over €40 millioner (og det tvivler jeg i øvrigt også på, når vi kun har 50..)

@michaelk - ved at melde sin interesse stopper man jo intet? Smiley Jeg tvivler VIRKELIG på at Barcelona gør alt for at sabotere Real Madrids handler - sorry, men vi har altså et hold, der skal opbygges, og så skal vi da ikke spilde tid på det. Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5591: 16 Jun 2009, 17:33 »

JG, jeres hold har lige vundet alt hvad de kan vinde i denne sæson. Vi har haft en hamrende ringe sæson, hvor vi kun har vundet en Super Cup. Det er os der skal forbedre os, og det er vi igang med. I skal måske lave et køb eller to, men jeres hold skal jo ikke opbygges på ny. I har et fantastisk hold i forvejen, hvor vi har store mangler.

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #5592: 16 Jun 2009, 17:36 »

Sneijder - Har ikke slået igennem.

Han slog da igennem i hans første sæson?

http://en.wikipedia.org/wiki/Wesley_Sneijder#Career_statistics

Jeg ser iøvrigt gerne Sneijder, Robben (med mindre man henter Ribery) og Ruud i truppen, om ikke andet, så som reserver. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5593: 16 Jun 2009, 17:37 »

JG, jeres hold har lige vundet alt hvad de kan vinde i denne sæson. Vi har haft en hamrende ringe sæson, hvor vi kun har vundet en Super Cup. Det er os der skal forbedre os, og det er vi igang med. I skal måske lave et køb eller to, men jeres hold skal jo ikke opbygges på ny. I har et fantastisk hold i forvejen, hvor vi har store mangler.

Vrøvl. I opruster - vi skal derfor også.

Ny venstreback, en (defensiv) midtbanespiller, en venstrefløj og en angriber - og en evt. ny målmand, hvis Valdés fastholder sine krav. Det er 4-5. Der er African Nations Cup, så vi mangler to vigtige spillere på midtbanen, Sylvinho har allerede forladt os, mens Eto'o synes at være den næste - vi skal altså ikke bare sidde og sabotere jeres handler, for så får vi jo aldrig handlet. Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5594: 16 Jun 2009, 17:40 »

Okay vi får at se. Jeg er stensikker på, at Villa ikke kommer til Barca Smiley

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 371 372 [373] 374 375 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010