home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 942 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 370 371 [372] 373 374 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002326 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5565: 16 Jun 2009, 15:15 »

Jeg tror stadig på, at Villa kommer til Real. Det Real Madrid er igang med at lave, er et såkaldt mediestunt. De vil ikke have prisen højere op, men de ved, at Valencia faktisk helst vil sælge Villa pågrund af deres økonomiske krise. Derfor melder Real Madrid sin interresse i Forlan istedet, for at gøre Valencia bange. David Villa vil jo helst kun til Madrid, og derfor er Valencia nok nød til at acceptere. Samtidig går Valdano ud i et program og siger de bare kan sælge Villa til Barca, for de vil ikke selv byde højere. Det ville han aldrig gøre, hvis der ikke var en mening bag det. Samtidig, tror jeg slet ikke på Barca har budt dette på Vílla. De har været ude og været nok så hellige med deres egen indkøbspolitik. Hvorfor i alverden skulle de så give Bojan, der eget produkt fra ungdomsrækkerne, som de har talt om flere år, væk til Valencia, og i stedet købe Valencias kæmpestjerne David Villa.

Jeg kan meget godt lide, at du har hørt at han helst vil til Real og jeg har hørt at han helst vil til Barca Grin. Rygterne siger også at Valencia helst vil sælge ham til Chelsea, da at de er kommet med et højere bud, men Villa vil helst blive i Spanien, så er spørgsmålet bare bliver det i Real eller Barca.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5566: 16 Jun 2009, 15:17 »

Men JG, du kan da godt se, hvor meget Barca gør sig selv til grin, hvis de køber Villa, når de har udtalt sig sådan om Real Madrids indkøb?

Næh. Laporta har udtalt, at han aldrig ville smide et beløb, som Real Madrid har smidt efter Ronaldo eller Kaká.. det samme har vores økonomiske direktør sagt. De priser Barcelona har smidt efter Villa, er på niveau med den vi smed efter Daniel Alves. Smiley Og der er immervæk et stykke op til 700 millioner. Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5567: 16 Jun 2009, 15:24 »

Nej JG, han har udtalt, at deres politik er at satse på deres egen unge spillere, eller finde små spillere rundt i Europa, men ikke købe store stjerner som Real Madrid gør. Han mente det gjorde klubben mere holdbar. Derfor, mener jeg han vil gøre Barca så meget til grin med, at gå ud og byde så meget på en verdensklasse spiller som David Villa.

Andreas93, han vil enten til Barca eller Real. Det jeg mener med det er, at han ikke vil til udlandet Smiley

Hala Madrid!

-LFC-
Manager

« Svar #5568: 16 Jun 2009, 15:26 »

Egenligt er det tvivlsomt om det er at gøre dem til grin. Daniel Alves var også verdensstjerne før han skiftede til Barca, men han spillede ikke i en klub der passede til hans klasse, og det samme ken man sgu også sige om David Villa. Real Madrid går ud og køber stjerner fra andre storklubber, det gør Barca sådan ikke rigtigt...

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5569: 16 Jun 2009, 15:31 »

Jo LFC, for Laporta har hånet Real Madrids indkøbsstil, også går de ud og gør det samme. Han siger, at det ikke ligger til dem at købe verdensklassespille re, men i stedet udvikle deres egen talenter. Ikke ment, at de så ikke vil købe gode spillere, men hvis de går ud og køber David Villa for 375 millioner kroner + Eiduer Gudjohnson + Caceres, så gør det sig selv til grin. Det er jo stadig en vanvittig pris, for en klart verdensklassespille r.

Hala Madrid!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5570: 16 Jun 2009, 15:37 »

Nej JG, han har udtalt, at deres politik er at satse på deres egen unge spillere, eller finde små spillere rundt i Europa, men ikke købe store stjerner som Real Madrid gør. Han mente det gjorde klubben mere holdbar. Derfor, mener jeg han vil gøre Barca så meget til grin med, at gå ud og byde så meget på en verdensklasse spiller som David Villa.

Andreas93, han vil enten til Barca eller Real. Det jeg mener med det er, at han ikke vil til udlandet Smiley

Nej michaelk - selvfølgelig er det ikke Barcelonas politik KUN at finde små spillere rundt i Europa. Ronaldinho, Dani Alves, Piqué, Alves, Hleb osv., var alle (undtagen Piqué) spillere, der var faste mænd i store klubber i Europa. Intet nyt under solen der. Det han derimod har udtalt, er at man i Barcelona satser i langt højere grad på unge spillere fra eget akademi - valdés, xavi, iniesta, messi, bojan osv. - og krydre det med spillere fra mindre klubber, som kan udvikle sig til mere - Rafael Marquez, Milito osv.

Hvis I vil sidde og grine over at Barcelona får Villa - så værsgo Wink Laporta er jo ikke dum, og han ved jo godt hvad der kræves. Hans yndlingsobjekt denne sommer er fx Cesc Fabregas. Jeg tror bare hovedpointen var, at man i Barcelona altid ville satse på unge spillere fra La Masia, før man går ud og køber en verdensklassespille r, og da Bojan endnu mangler at slå ordentligt igennem, er man nød til at have en superbomber i front, hvis Eto'o forsvinder. Han er jo ikke så torske-naiv, at han satser på vores unge spillere, hvis han kan se, at talentet helt er væk.

Jo LFC, for Laporta har hånet Real Madrids indkøbsstil, også går de ud og gør det samme. Han siger, at det ikke ligger til dem at købe verdensklassespille re, men i stedet udvikle deres egen talenter. Ikke ment, at de så ikke vil købe gode spillere, men hvis de går ud og køber David Villa for 375 millioner kroner + Eiduer Gudjohnson + Caceres, så gør det sig selv til grin. Det er jo stadig en vanvittig pris, for en klart verdensklassespille r.

Jeg tror, ikke du har forstået hans pointe. Laporta har hånet Real Madrids politik, fordi de har købet en spiller til 700 millioner.. 375 -> 700 = 325 millioners forskel. Det er næsten dobbelt pris af Villa.. Smiley Dét er vanvittigt.

EDIT: husk også på, at når Laporta omtaler Real Madrids spillere, så fokuserer han også på hvad spilleren kommer til at koste klubben i løn. Det er derfor beløb, der er langt over 700 millioner, men snarer et par milliarder, han hentyder til. Smiley Her har Barcelona et lønloft, så summen ikke hopper helt ud af proportioner.

”Vi ville aldrig kunne forestille os at flirte med at blive det hold som spenderer mest. Vi skaber spillere som bliver FIFA World Player og andre køber dem.” Smiley
« Seneste Redigering: 16 Jun 2009, 15:41 af JosepGuardiola » Logged

lacop
Ynglingespiller

« Svar #5571: 16 Jun 2009, 15:38 »

ja jeg mener sku også det er lidt at sige sig selv imod.. men så for at forsvare barca lidt, så er det jo helt ok at de gør det, stor klubber må smide store beløb lidt for at forbedre sig som hold.. for et stor hold som Real, Barca og united er forstærkninger sværre og dyre at få i det at de i forvejen har gode spillere på alle positioner og skal de forbedres må de smide de penge det koster..

Så skal Laporta så bare ikke gå ud og spille helig når Real ligger store penge og sige at han ikke kunne finde på det når han så stortset gør det ligebagefter.. hvis han bare havde holdt kæft var der ikke blevet sagt noget

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5572: 16 Jun 2009, 15:45 »

Ingen tvivl, de har købt masser af store spillere. Og det vil de også forsætte med, men 375 millioner plus to spillere, som da stadig har en god værdi, er mange penge. Samtidig siger Laporta at de tømmer alle verdensklasse spillere fra klubberne. De har købt to, mens Barca har prøvet at hente Ibra og nu også David Villa. Men alt i alt, synes jeg så bare Laporta skal holde sin kæft, hvis de gør det helt samme som Real Madrid. (; Men jeg tror som sagt det er et mediestunt fra Real Madrid, og måske også Barcelona, for tror måske ikke engang de har budt på Villa endnu. Valencias sportsdirektør, har jo sagt de ikke har modtaget et konkret bud endnu, så intet er sikkrt.

Hala Madrid!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5573: 16 Jun 2009, 15:56 »

Ingen tvivl, de har købt masser af store spillere. Og det vil de også forsætte med, men 375 millioner plus to spillere, som da stadig har en god værdi, er mange penge. Samtidig siger Laporta at de tømmer alle verdensklasse spillere fra klubberne. De har købt to, mens Barca har prøvet at hente Ibra og nu også David Villa. Men alt i alt, synes jeg så bare Laporta skal holde sin kæft, hvis de gør det helt samme som Real Madrid. (; Men jeg tror som sagt det er et mediestunt fra Real Madrid, og måske også Barcelona, for tror måske ikke engang de har budt på Villa endnu. Valencias sportsdirektør, har jo sagt de ikke har modtaget et konkret bud endnu, så intet er sikkrt.

Real Madrid har hentet to, og er ikke færdige endnu. Barcelona har hentet nul - og de har jagtet to, men de kommer jo ikke begge to, så i realiteten skal det ses som én. Derudover snakkes der om Ribery, men han vælger nok Madrid, og så er vi på 3-1/0. Smiley Jeg kan ikke se hvordan Barcelona gør det samme som Real Madrid, når de byder 375 millioner, mens Real Madrid næsten er oppe på det dobbelte; derudover tilbyder Real Madrid astronomiske løn-niveauer, og det gør Barcelona jo heller ikke (eller jo, men langt fra Kaká og Ronaldo-niveauet)

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5574: 16 Jun 2009, 16:03 »

JG, selvfølgelig køber Real Madrid meget mere end Barca, men Laporta skal da bare ikke udtale sig, når han selv køber stort, måske ikke ligeså stort, men stadig for sindsyg mange penge. Og hvem siger de sælger Eto'o, det tror jeg nemlig ikke de gør. Men, jeg tror som sagt det er et mediestunt det med Villa, da jeg for det første ikke tror Barca byder alle de penge. Men gør det, for at gøre Real lidt bange. Det spiller Real så lidt tilbage, ved at sige til Valencia, at de bare kan acceptere Barcas bud, for så meget vil de ihvertfald ikke byde.

Hala Madrid!

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #5575: 16 Jun 2009, 16:40 »

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #5576: 16 Jun 2009, 16:43 »

Rigtig dejlig nyhed at få. En af de tegn på at de stadig håber på Villa.

Forresten, så kan jeg godt lide at det kun er Zidane og Valdano, der går ud og snakker med pressen, mens Peréz er optaget af, at skrive med flere klassespillere.  Thumbs Up

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5577: 16 Jun 2009, 16:43 »

Jeg må altså her tilkendegive min mening om den ellers latterlige diskussion og give JosepGuardiola ret. Det Barca gør nærmer sig på ingen måde det Real har gang i, og de er på ingen måde til grin. At prøve at købe en spiller som Villa har de da gjort mange gange før som med Eidur, Hleb, Alves, Henry osv... Det er der altså ikke noget nyt i.

Dog vil jeg lige sige at man jo ogs håbede at Giovani Dos Santos blev den helt nye superstjerne i Barca, og han skred altså til fordel for en reserverolle i Tottenham. Så at Bojan skal sælges eller lejes ud er vel ikke så utænkeligt igen.

Vuelve la ilusión

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5578: 16 Jun 2009, 16:51 »

Det har jeg heller aldrig sagt. Men, synes ikke Laporta ville være speciel smart ved at lave et kæmpe bud på Villa, når han lige har kritiseret Real Madrid, men fair nok. Jeg tror bare slet ikke Barca byder, men det er et stort mediespil der er igang.

Hala Madrid!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5579: 16 Jun 2009, 16:53 »

Jeg må altså her tilkendegive min mening om den ellers latterlige diskussion og give JosepGuardiola ret. Det Barca gør nærmer sig på ingen måde det Real har gang i, og de er på ingen måde til grin. At prøve at købe en spiller som Villa har de da gjort mange gange før som med Eidur, Hleb, Alves, Henry osv... Det er der altså ikke noget nyt i.

Dog vil jeg lige sige at man jo ogs håbede at Giovani Dos Santos blev den helt nye superstjerne i Barca, og han skred altså til fordel for en reserverolle i Tottenham. Så at Bojan skal sælges eller lejes ud er vel ikke så utænkeligt igen.

dos Santos fik jo chancen for Barcelona, og fejlede. Han brugte mere tid i byen end på træningsbanen, og jeg tror det var hele hans attitude, der mindede for meget om Ronaldinhos ditto, der gjorde udslaget. Smiley Bojan har brudt alle statistikker i hele Barcelonas ungdomsafdeling, og 10 La Liga mål sidste år vidner om et højt niveau. Smiley

Sider: 1 ... 370 371 [372] 373 374 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010