home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 950 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002384 gange)
GhettoKlinac
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5535: 16 Jun 2009, 09:23 »

Robben bedre end Ribery? .. Farvel...

.. Robben er skadet 70% af sæsonen, så hvorfor ikke bare sælge ham inden han bliver erklæret fodboldinvalid. Ej, han er en god spiller, men til tider lidt for selvisk, hvilket er det modsatte af Ribery.  Thumbs Up

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #5536: 16 Jun 2009, 09:25 »

http://www.bold.dk/nyt/Reals-Ribery-jagt-kun-lige-begyndt

Det kunne godt se ud som om, at Ribery bliver næste mand i klubben.. Mon det så bliver et farvel til Robben?
Hell yeah! En kanon forstærkning, hvis vi fik sikret os den lille franskmand. Han er en af de bedste på hans plads, og Ronaldo kunne også godt tænkes at han røg op i angrebet, en plads han spillede et par gange for Manchester United.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #5537: 16 Jun 2009, 10:33 »

tror bare ikke Ribery ville passe mentalt godt ind på Reals hold.. han er lidt for meget "stjerne" til det, han skal helst være den eneste ene på et hold.. og med Ronaldo og kaka bliver han det jo langt fra

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5538: 16 Jun 2009, 11:17 »

Tror du tager fejl omkring Ribery. Tror ikke han nærmer sig Ronaldos niveau hvad angår stjernenykker, om end han heller er nogen Kaka. Jeg tror han vil passe rigtig godt ind på de store hold, da han også er en holdspiller, self til en hvis grad Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5539: 16 Jun 2009, 11:19 »

http://www.bold.dk/nyt/Real-Madrid-kigger-paa-Villa-alternativer

Synes det er lidt spas, at Valdano nu "tuder" lidt over at man skal af med en "astronomisk" sum for Villa. Hvem er det lige der har været med til at pumpe priserne med deres vanvittige indkøb på det seneste?

Szczesny
Manager

« Svar #5540: 16 Jun 2009, 11:45 »

Robben bedre end Ribery? .. Farvel...

.. Robben er skadet 70% af sæsonen, så hvorfor ikke bare sælge ham inden han bliver erklæret fodboldinvalid. Ej, han er en god spiller, men til tider lidt for selvisk, hvilket er det modsatte af Ribery.  Thumbs Up

Ribery er da også selvisk. Har da set ham undgå at aflevere til en blank Luca Toni flere gange. De er begge glade for bolden og selv at tage chancerne, så der ser jeg ikke den store forskel på dem. Vil bare mene det er tosset at bruge så mange penge på en Ribery, når nu man har en Robben. Ribery skal sikkert også have mere i løn.

Tror du tager fejl omkring Ribery. Tror ikke han nærmer sig Ronaldos niveau hvad angår stjernenykker, om end han heller er nogen Kaka. Jeg tror han vil passe rigtig godt ind på de store hold, da han også er en holdspiller, self til en hvis grad Smiley

Tror han har næsten samme stjernenykker som Ronaldo. Da han kom til Bayern udtrykte han at han gerne selv ville være have betalt det dobbelte for ham af hvad Bayern gav - og de gav over 200mil så vidt jeg husker. Dernæst proklamerede han at han var Frankrigs næste Zidane, så han holder sig altså langt fra tilbage!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5541: 16 Jun 2009, 11:54 »

Kan være jeg tager fejl, har bare fået et andet indtryk af ham i de interviews jeg har set Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5542: 16 Jun 2009, 11:58 »

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5543: 16 Jun 2009, 12:09 »

Haha ja det kan jo så diskuteres ud fra det statement Smiley

lacop
Ynglingespiller

« Svar #5544: 16 Jun 2009, 13:02 »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23061111.html?forside

ja søg røg breden på holdet da ihvertfald!

DeBuur
Manager

« Svar #5545: 16 Jun 2009, 13:06 »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-23061111.html?forside

ja søg røg breden på holdet da ihvertfald!

Thumbs Up jep lige mine ord.... men sælger de til Liverpool så kan jeg leve med det

Jeg forstår ikke de vil af med Sneijder, Vander Vaart og Huntelaar.... de spillere vil de for brug for når de spiller CL men måske er der bedre spillere på vej ind !

YNWA

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #5546: 16 Jun 2009, 13:08 »

Jeg tror det har noget at gøre med, at de helst ikke vil have udenlandske bænkevarmere, så vil de hellere give chancen til unge spaniere i stedet for løntunge hollændere. Det kan jeg egentligt sagtens følge.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #5547: 16 Jun 2009, 13:08 »

Jeg sys også det er dumt at sælge de 3. Huntelaar kom ind i vinterpausen. giv ham dog en chance..

der går mange rygter om at Arbeloa er på vej til Real fra Liverpool det er tilgengæld meget godt, god brede spiller at havde

lacop
Ynglingespiller

« Svar #5548: 16 Jun 2009, 13:09 »

Jeg tror det har noget at gøre med, at de helst ikke vil have udenlandske bænkevarmere, så vil de hellere give chancen til unge spaniere i stedet for løntunge hollændere. Det kan jeg egentligt sagtens følge.

God pointe

Szczesny
Manager

« Svar #5549: 16 Jun 2009, 13:12 »

Præcis legendariske herre. Det synes jeg egentlig også er meget forsvarligt - især når strategien går på superstjerner og spanske spillere for resten. Det giver, som du også nævner, også lidt plads i lønbudgettet.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010