home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002817 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5385: 13 Jun 2009, 16:12 »

Du sagde, at det vill være et hån mod højre back pladsen at kalde ham en af de bedste... Du hentyder jo til, at han er dårlig...

F. Torres har også haft en dårlig sæson, det betyder vel ikke, at han ikke er en af de bedste angribere i verden længere?

verdenskrig
Manager

« Svar #5386: 13 Jun 2009, 16:18 »

Du syntes måske han har spillet godt i denne sæson?

Torres har været skadet i 50 % af sæsonen og alligevel har han scoret masser af mål, så nej han har ikke haft en dårlig sæson Smiley
Edit: og spiller en spiller en dårlig sæson ka han naturligvis ikke være på tale til verdens bedste.. Det ligger ligesom i ordetn "bedste"..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5387: 13 Jun 2009, 16:25 »

Nej. Jeg siger, at bare fordi Ramos har spillet dårligere end han plejer i sisdte sæson, så betyder det ikke han er ringe... 

Så regnes Torres ikke længere, som en af de bedste bare fordi han har haft en enkelt off sæson?

verdenskrig
Manager

« Svar #5388: 13 Jun 2009, 16:34 »

Ringe Rullende Øjne?.. Jeg siger bare at han pt ikke virker som værende god nok til real, og virker som et usikkerhedsmoment i et i forvejen trængt forsvar..

Angående torres.. Læs hvad jeg skriver før du svarer Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #5389: 13 Jun 2009, 16:47 »

Det Verdenskrig siger er rigtig nok. Spørger man den brede fodboldverden, så ville Ramos ikke regnes for at være den bedste højre back i verden. Dermed ikke sagt at han er en dårlig spiller. Real Madrid er bare en af de 6-8 klubber i verden hvor man bare ikke kan nøjes med en 'klasse-spiller'. Man skal have en VERDENSklassse-spiller. Og der er jeg enig med VK i, at Ramos ikke hører til i den sidste kategori. Dog vil jeg så sige, at der er langt i min bevidsthed imellem de højre backs der kunne gå ind og spille på de bedste hold i verden som forbedringer. Man kan nævne masser af centrale forsvarsspillere, en del venstre backs, men højre back har jeg godt nok selv svært ved at finde stjernespillere i absolut særklasse.

Men altså: bare fordi man ikke er en spiller der kan løfte et tophold, så er man jo ikke nødvendigvis dårlig! Ramos ville jo kunne løfte mange hold i verden, men i de absolutte tophold er han i mine øjne 'bare' en dygtig spiller i mængden. Ikke en af dem man siger: han afgør kampe for sit hold.

Det er så min holdning Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5390: 13 Jun 2009, 16:51 »

Pluto kan du så nævne bare fire højrebacks som er bedre end Ramos. Det tror jeg simpelthen ikke på, at du kan. Måske kan vi nævne Bosingwa, Dani Alves og Maicon, det er hver vores mening. Smiley Men flere, det tror jeg ikke du kan nævne, hvilket viser, at Ramos tilhører VERDENNSklassespill erne.

Hala Madrid!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5391: 13 Jun 2009, 16:57 »

Ramos spillede jo bare under hans sædvanlige niveau i sisdte sæson, prøv at forstå det... Casillas spillede også under niveau sisdte sæson...

For bare et år siden sagde man, at Ramos var en af de bedste på hans plads, og nu er han bare okay? Det giver jo slet ikke mening....

plutonium
Manager

« Svar #5392: 13 Jun 2009, 17:03 »

Pluto kan du så nævne bare fire højrebacks som er bedre end Ramos. Det tror jeg simpelthen ikke på, at du kan. Måske kan vi nævne Bosingwa, Dani Alves og Maicon, det er hver vores mening. Smiley Men flere, det tror jeg ikke du kan nævne, hvilket viser, at Ramos tilhører VERDENNSklassespill erne.

Ikke enig. Nej, der er ikke særlig mange højre backs i verden der er bedre en Ramos. Han er absolut blandt verdens bedste højre backs, men dermed ikke sagt at jeg synes han er verdensklassespille r. Hvis standarden på højre back generelt er sløj i disse år, så bliver de bedste af skidtet (overdrivelse fremmer forståelse) ikke nødvendigvis fantastiske spillere.

Ramos spillede jo bare under hans sædvanlige niveau i sisdte sæson, prøv at forstå det... Casillas spillede også under niveau sisdte sæson...

For bare et år siden sagde man, at Ramos var en af de bedste på hans plads, og nu er han bare okay? Det giver jo slet ikke mening....

Ramos ER en af de bedste på hans plads. Men der er bare ikke særlig mange på hans plads der er i absolut topklasse i mine øjne.

EDIT
Nu kan jeg se fejlen i mit forrige indlæg Rullende Øjne

Det Verdenskrig siger er rigtig nok. Spørger man den brede fodboldverden, så ville Ramos ikke regnes for at være den bedste højre back i verden.

Det jeg mente var: Spørger man den brede fodboldverden, så ville Ramos ikke regnes for at være blandt de bedste spillere i verden.

Sorry, jeg kan godt se at det er en kæmpe forskel der imellem de to sætninger, og det er en klokkeren fejl fra min side Peace
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 17:06 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5393: 13 Jun 2009, 17:07 »

Det Verdenskrig siger er rigtig nok. Spørger man den brede fodboldverden, så ville Ramos ikke regnes for at være den bedste højre back i verden. Dermed ikke sagt at han er en dårlig spiller. Real Madrid er bare en af de 6-8 klubber i verden hvor man bare ikke kan nøjes med en 'klasse-spiller'. Man skal have en VERDENSklassse-spiller. Og der er jeg enig med VK i, at Ramos ikke hører til i den sidste kategori. Dog vil jeg så sige, at der er langt i min bevidsthed imellem de højre backs der kunne gå ind og spille på de bedste hold i verden som forbedringer. Man kan nævne masser af centrale forsvarsspillere, en del venstre backs, men højre back har jeg godt nok selv svært ved at finde stjernespillere i absolut særklasse.

Men altså: bare fordi man ikke er en spiller der kan løfte et tophold, så er man jo ikke nødvendigvis dårlig! Ramos ville jo kunne løfte mange hold i verden, men i de absolutte tophold er han i mine øjne 'bare' en dygtig spiller i mængden. Ikke en af dem man siger: han afgør kampe for sit hold.

Det er så min holdning Thumbs Up

Jeg er faktisk ikke helt uenig med dig Wink
Dog tror jeg det de fleste Real-fans er uenige med verdenskrig i er, at han (så vidt jeg har forstået det) ikke mener Ramos er god nok til Real Madrid, og der er vi altså mange der er uenige.

Vuelve la ilusión

plutonium
Manager

« Svar #5394: 13 Jun 2009, 17:13 »

Jeg er faktisk ikke helt uenig med dig Wink
Dog tror jeg det de fleste Real-fans er uenige med verdenskrig i er, at han (så vidt jeg har forstået det) ikke mener Ramos er god nok til Real Madrid, og der er vi altså mange der er uenige.

Det er jo det der er så fedt ved fodbold; man behøver ikke være enige Peace

Og ellers er jeg delvist enig med dig. Ramos er en af de bedste på sin plads, og hører derfor til i en klub af Madrids størrelse, men jeg synes ikke han er en spiller der løfter sit hold. Jeg savner backs der er deciderede profiler som R. Carlos var det i sin storhedstid. Maldini på venstre back i SIN storhedstid. Der synes jeg i dén grad back-pladserne GENERELT er tyndt besat i verden. Det er klart at der er store navne som Evra, men hvor man kan nævne 10 centrale midtbanespillere i absolut topklasse, der har jeg altså svært ved at finde 10 på højre og venstre back.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5395: 13 Jun 2009, 17:19 »

Det er jo det der er så fedt ved fodbold; man behøver ikke være enige Peace

Og ellers er jeg delvist enig med dig. Ramos er en af de bedste på sin plads, og hører derfor til i en klub af Madrids størrelse, men jeg synes ikke han er en spiller der løfter sit hold. Jeg savner backs der er deciderede profiler som R. Carlos var det i sin storhedstid. Maldini på venstre back i SIN storhedstid. Der synes jeg i dén grad back-pladserne GENERELT er tyndt besat i verden. Det er klart at der er store navne som Evra, men hvor man kan nævne 10 centrale midtbanespillere i absolut topklasse, der har jeg altså svært ved at finde 10 på højre og venstre back.

Men nu er jeg jo tilfældigvis enig med dig Wink
Til gengæld mener jeg så at der er spillere der har mulighed for at blive det, hvor Ramos hører under den katagori. Ramos er 23 år gammel, og som en forsvarsspiller er det jo næsten ingen alder. Han har sin storhedstid forude og kan gå han og blive en verdensklasse spiller på sin plads, hvor han er langt bedre end resten. Lige nu mener jeg kun han fører smalt Wink

Vuelve la ilusión

plutonium
Manager

« Svar #5396: 13 Jun 2009, 17:22 »

Men nu er jeg jo tilfældigvis enig med dig Wink
Til gengæld mener jeg så at der er spillere der har mulighed for at blive det, hvor Ramos hører under den katagori. Ramos er 23 år gammel, og som en forsvarsspiller er det jo næsten ingen alder. Han har sin storhedstid forude og kan gå han og blive en verdensklasse spiller på sin plads, hvor han er langt bedre end resten. Lige nu mener jeg kun han fører smalt Wink

Det var da satans, for nu er vi 100 % enige  Grin

Ramos er et super talent. Som andre har sagt det, så har han jo før været anset for et af verdens største back-talenter(hvis ikke DET største), så selvfølgelig kan han da nå at udvikle sig til det! Madrid skal da holde sig til ham, for der er ikke mange ude i verden der kan gøre det bedre end Ramos på pladsen, men derfor kan overliggeren på pladsen godt hæves generelt indenfor topfodbold Peace

Berendt
Manager

« Svar #5397: 13 Jun 2009, 17:25 »

Hey..

Er der nogen der har et overblik over hvordan direktionen ser ud i Real Madrid efter valget?
Det er så jeg kan få den på plads i min kommende opdate Smiley

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5398: 13 Jun 2009, 17:36 »

Hey..

Er der nogen der har et overblik over hvordan direktionen ser ud i Real Madrid efter valget?
Det er så jeg kan få den på plads i min kommende opdate Smiley

Prøv at se om ikke du kan få noget ud af det her: http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Club/1193041516782/EstructuraOrganizativa/Organogram.htm

Dog er jeg ikke helt sikker på Perez har valgt alle der skal have en plads i de varme stole.

Vuelve la ilusión

Berendt
Manager

« Svar #5399: 13 Jun 2009, 17:40 »

Takker, men synes bare at der et andet sted stod at Miguel Pardeza er blevet ny sportschef ? Smiley

Sider: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010