home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 352 353 [354] 355 356 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1002919 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5295: 12 Jun 2009, 21:32 »

Dimitar:
Du mener altså at du kan se hvornår en spiller kæmper for klubber, og at det ikke bare er hans mentalitet. og dernæst mener du at Mascherano og Essien har en stor klubånd og inderlig kærlighed til deres klubber. Bullshit!

Og dit argument med at Xavi's store kærlighed viser han ved at redde Barca med hans mål. Ronaldo har reddet United mange flere gang da han scorede 40 mål på en sæson for United, men alle mener da også at han bare er en pengegrisk spiller uden klubånd! Det hænger ikke sammen.!
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 21:34 af JakobHove » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5296: 12 Jun 2009, 21:37 »

Ja hahah, hvis Mascherano og Essien har en stor klubånd og inderlig kærlighed til deres klubber.. Så har Lassana Diarra, Nistelrooy og Higuan sgu også... Skal jeg minde dig om, hvor mange gange Real er kommet tilbage og vundet kampen... Skal jeg minde dig om, alle de mål vores hold scorede i de aller sisdte minutter, fordi spillerne kæmper for sejren.... Mesterskabet i 06/07 blev vundet af den grund....
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 22:22 af ZiDaNe5 » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5297: 12 Jun 2009, 21:41 »

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #5298: 12 Jun 2009, 21:43 »

Jeg deler IKKE den holdning mange har med at holdet bliver for proppet med stjerner og der går for meget ego i det.. Jeg tror at de garvede Real drenge som Raul og Casilias kan holde styr på de evt stjerne nykker som især CR kan komme med, de ligger vel egentlig stadig højest i herakiet internt på holdet!!
Jeg tror nu heller ikke at CR var højest i herakiet på Man U holdet, jeg tror det var de lidt ældre herre (giggs, Scholes osv) der havde det sidste ord i omklædningsrummet og sådan tror jeg også det er i Real..

Og kaka er slet ikke en spiller der kræver opmærksomhed fra medier, han foretrækker at leve tilbage lænet og gøre det han er bedst til på banen, jeg tror det passer ham fint at en endnu større stjerne (Ronaldo) også er kommet til Real, det fjerner noget focus fra Kaka over på Ronaldo som godt kan lide at være i Centrum af alting Smiley

hvordan tror i egentlig de klare det med trøje numre? kaka nr 5 og Ronaldo nr 10?
Kaka kommer ikk til at spille i nummer 5... Han har selv udtalt at han ikk ville spille i nr. 5, da han ikk mente han ville kunne leve op til Zidanes niveau

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #5299: 12 Jun 2009, 21:46 »

Hvad med 22 eller 8 til Kaka, de to numre han har spillet med for Brasserne og i Milan?

lautrup
Reserveholdsspiller

« Svar #5300: 12 Jun 2009, 21:50 »

Det viser igen hvilken dejlig ydmyghed Kaka har. Zlatan havde taget nr. 5 inden han havde taget underbukser på, og sagt at han er bedre end Zidane med lukkede øjne.

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #5301: 12 Jun 2009, 21:51 »

Zidane5, giver dig helt ret med hensyn til sæsonen 06/07. Hvordan vandt man lige det mesterskab ? Real spillede ikke smukt fodbold, men de kæmpede til sidste blodsdråbe ! Se den sidste kamp mod Mallorca fx

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5302: 12 Jun 2009, 21:52 »

Så vandt Real Madrids U/18-hold lige VM for klubhold u/18. I finalen slog de Barcelona med 2-1!!

Edit:

Too slow for my bosnian bro'   Opstemt
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 21:57 af ll-Ronaldo-ll » Logged

lautrup
Reserveholdsspiller

« Svar #5303: 12 Jun 2009, 21:53 »

Så vandt Real Madrids U/18-hold lige VM for klubhold u/18. I finalen slog de Barcelona med 2-1!!
Det er allerede skrevet Wink

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5304: 12 Jun 2009, 22:43 »

Har der været store spillere som spillede i den samme turnering, da de var unge?

alek9000
Manager

« Svar #5305: 12 Jun 2009, 22:48 »

Så er der jo ingen grund til at købe så mange spillere?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5306: 12 Jun 2009, 22:59 »

Så er der jo ingen grund til at købe så mange spillere?

Nu kan 17-18-årige ikke ligefrem gå ind og forstærke vores førsteholdstrup.  Huh

Eller tænker du på fremtiden?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5307: 12 Jun 2009, 22:59 »

Dimitar:
Du mener altså at du kan se hvornår en spiller kæmper for klubber, og at det ikke bare er hans mentalitet. og dernæst mener du at Mascherano og Essien har en stor klubånd og inderlig kærlighed til deres klubber. Bullshit!

Og dit argument med at Xavi's store kærlighed viser han ved at redde Barca med hans mål. Ronaldo har reddet United mange flere gang da han scorede 40 mål på en sæson for United, men alle mener da også at han bare er en pengegrisk spiller uden klubånd! Det hænger ikke sammen.!

Nej men de kæmper for deres hold.. Vil du fortælle mig masch og Essien ikke kæmper i hver kamp ?? Mentalitet eller ej .. Ku være Real Madrids spillere sku lærer noget af det så..

OG Xavi kæmper for Barca.. at han redder dem er et plus men det er jo ik det eneste han gør.. Han styrer hele den midtbane med hård hånd gang på gang og giver aldrig op selv når det går skidt for Barca.. Ville du også ku se hvis du så Barca ..

Ronaldo reddede Man U jaa men det har intet at gøre med at kæmpe .. Han var bare i en klasse for sig som Messi er nu .. Han scorede efter behag som Messi..

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #5308: 12 Jun 2009, 23:01 »

Til alle jer som syntes at det ødelægger sporten fuldstændig.. Jeg har en lille "historie".. DET SKAL LIGE SIGES AT DET JO BARE EN TANKEGANG

Nu har Real købt Ronaldo for 700 mio.. Så nu skal Manchester ud at købe en erstatning. det kunne være Ribery. Og så har Beyern fået penge, og der er gået rygter om at de går efter Thomas Sørensen, og så skal Stoke have en erstatning for Thomas, og Stoke er en "dårligt" engelsk hold, og det kunne sagten ske at de kiggede i den danske SAS-Liga.. Sp på den måde kommer der gang i møllen..

LAD NU HVER MED AT RAKKE MIG NED, DET ER BARE RENT HYPOTETISK TANKEGANG !! Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #5309: 12 Jun 2009, 23:08 »

FM2008, Bayern er ikke interesserede i Sørensen, men måske mere Neuer, men ja kan godt se din tanke, og mange eksperter har også allerede forudset at dette vil gavne dansk fodbold, hvor du nok har fået det fra...

Sider: 1 ... 352 353 [354] 355 356 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010