home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003026 gange)
FM2008
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #5190: 12 Jun 2009, 18:19 »

Ja det tror jeg også.. Men må indrømme at det kan godt være at vi kan klare os uden Villa.. Men nu for vi en spiller der er god for 25+ mål Opstemt på en sæson..

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #5191: 12 Jun 2009, 18:23 »

Jeg har lige et spørgsmål.. Nu når Kaka og Cristiano Ronaldo og højst sandsynligt andre skal præsenteres, er de der så alle sammen på samme tid, når de for overrakt trøjer ?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5192: 12 Jun 2009, 18:46 »

Det vides ikke endnu... Men man plejer, så vidt jeg ved aldrig præsentere to spiller på én gang, måske på samme dag.....

Kaka og Villa vil formentlig blive præsenteret efter Confederations Cup... Imens C. Ronaldo nok vil blive præsenteret noget før Kaka og Villa....

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5193: 12 Jun 2009, 19:38 »

Det viser bare hvor stærke Real Madrid er i transfermarkedet...  Wink

Der er hele fem spillere, som er købt af Real i listen over verdens dyreste spillere...
« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 19:40 af ZiDaNe5 » Logged

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #5194: 12 Jun 2009, 19:43 »

Eller.. Det viser hvor naive I er?

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

verdenskrig
Manager

« Svar #5195: 12 Jun 2009, 19:49 »

Eller.. Det viser hvor naive I er?
Kunne imo ikke siges bedre Peace

Hvorfor fanden bruge occeaner af penge når man derimod kan få 3-4 spillere for samme pris der kunne forstærke holdet kraftigere end en kan!  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #5196: 12 Jun 2009, 19:51 »

Hva var det diego kostede han er mindst lige så god som kaka

,,

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5197: 12 Jun 2009, 19:52 »

Haha jaaa Real Madrid fyrer en masse penge afsted..
I forhold til hvor mange penge I bruger er det SØRGELIGT hvor lidt I har vundet siden 00 Wink
Hvor mange gange er CL trofæet kommet hjem siden år 2000 ??
Barca har sikret det 2 gange ved at bruge en brøkdel af jeres budget på transfers.. Er det fordi I henter dårligt ind eller skyldes det fejlslagen politik omkring trænere ?? Eller er det bare fordi I er spaniens svar på AGF ??

Zulue
Manager

« Svar #5198: 12 Jun 2009, 19:52 »

Hvis man er et storhold, er det jo oftest kun en enkelt stjernespiller, som ville kunne forstærke holdet mest. Zidane gjorde det, Figo gjorde det, og det er akkurat, hvad Liverpool har manglet. De fik Torres, og det har hjulpet mere, end hvis man havde spenderet alle sine penge i 7 spaniere midterklubber i Spanien, Benitez har haft et godt øje til.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #5199: 12 Jun 2009, 19:54 »

Real køber det bedste af det bedste, Reals fans vil jo have resultater, underholdning og titler hver sæson. Vi er ikke kendt for at være tålmodige fans, ihvertfald ikke dem i Spanien, og når man har pengene og midlerne, kan man jo lige så godt købe de bedste... Wink

Cesc
Gæst

« Svar #5200: 12 Jun 2009, 19:55 »

Hvis man er et storhold, er det jo oftest kun en enkelt stjernespiller, som ville kunne forstærke holdet mest. Zidane gjorde det, Figo gjorde det, og det er akkurat, hvad Liverpool har manglet. De fik Torres, og det har hjulpet mere, end hvis man havde spenderet alle sine penge i 7 spaniere midterklubber i Spanien, Benitez har haft et godt øje til.

Der behøves ikke tilføjes mere eller mindre. Det er sagt som det skal siges. Total enig med Oskar.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #5201: 12 Jun 2009, 19:55 »

Det er rigtigt at man så ik vinder noget fordi man skider på defensiven er hvad det er .. De bedste er dem der VINDER titler.. Om du har de 11 bedste individer på et hold og de IKKE FUNGERE som ET HOLD jaa EPIC FAIL ..

verdenskrig
Manager

« Svar #5202: 12 Jun 2009, 19:56 »

Forskellen er at torres bliver købt til omkring 250-300 mio, mens i henter ronaldo og kaka for nærmest det dobbelte.. Ingen af de to er dobbelt så gode som torres, gad faktisk godt se kaka i pl Smiley

det er det jeg mener.. Man kan sagtens hente klassespillere for mindre end 700 mio el.. Syntes det er helt skudt i hovedet at bruge så mange penge..

Desuden glemmer i med garanti IGEN at forstærke jeres defensiv med samme slags klassespillere.. Hvis man endelig ahr en strategi med at hente det bedste af det bedste til så mange millioner må det da gå begge veje så man også henter den slags spillere til defensiven..

Her tvivler jeg det sker, og hermed vil i igen sejle efter barca.. et hold er aldrig bedre end deres organisation og forsvar tillader! Så kan i have 4 ronaldoer i front!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yoggidk
Gæst

« Svar #5203: 12 Jun 2009, 19:59 »

Forskellen er at torres bliver købt til omkring 250-300 mio, mens i henter ronaldo og kaka for nærmest det dobbelte.. Ingen af de to er dobbelt så gode som torres, gad faktisk godt se kaka i pl Smiley

det er det jeg mener.. Man kan sagtens hente klassespillere for mindre end 700 mio el.. Syntes det er helt skudt i hovedet at bruge så mange penge..

Desuden glemmer i med garanti IGEN at forstærke jeres defensiv med samme slags klassespillere.. Hvis man endelig ahr en strategi med at hente det bedste af det bedste til så mange millioner må det da gå begge veje så man også henter den slags spillere til defensiven..

Her tvivler jeg det sker, og hermed vil i igen sejle efter barca.. et hold er aldrig bedre end deres organisation og forsvar tillader! Så kan i have 4 ronaldoer i front!

Men det er jo en overskudsforretning at hente f.eks. Ronaldo, da vi kommer til at tjene sygt godt på ham Wink Hvilket i sikkert også har på Torres og Gerrard. Det er jo det der f.eks. er noget af det smarte ved sådan en handel!

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #5204: 12 Jun 2009, 20:00 »

Real køber det bedste af det bedste, Reals fans vil jo have resultater, underholdning og titler hver sæson. Vi er ikke kendt for at være tålmodige fans, ihvertfald ikke dem i Spanien, og når man har pengene og midlerne, kan man jo lige så godt købe de bedste... Wink

Hvor mange titler vinder I hver sæson?
Hvor god underholdning er det fodbold I spiller, set på underholdningsværdi en?
Hvor gode er jeres resultater?

ingen af dem har prangende svar, måske gør I noget forkert?

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Sider: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010