home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003342 gange)
Danielsen
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4950: 11 Jun 2009, 15:39 »

Til FM2008's indlæg

2 gange sparker han Casquero, en gang træder han ham på låret/skridtet(http://www.youtube.com/v/U6o1TW4paWE&feature=related) kig efter 15 sekunder, selvfølgelig skal han have længere straf, et par år tænker jeg. men fængsel.. bob bob bob... tag da lige en slapper man, slå kold vand i blodet og tænk dig om igen.

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4951: 11 Jun 2009, 15:40 »

Jo, har læst videre... men der jo absolut ingen grund til at poste sådan et indlæg!!!! Det har jo ingenting med sagen at gøre... men jeg vil give dig ret i at hans indlæg omkring om du havde set videoen, er nøjagtig ligeså ligegyldig Thumbs Up

Næh, der var ingen grund til det, men noget skulle jeg jo svare ham med. Smiley

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #4952: 11 Jun 2009, 15:41 »

Hold kæft jeg væmes over min klub i dette transfervindue. Jeg er ganske klar over at moderne fodbold handler om penge, and that's it. Det sætter bare endnu engang spørgsmålstegn ved hvor den rigtige fodbold er blevet af? Den hvor spillerne virkelig har hjertet i klubben, og hvor man kunne tage til fodbold uden at skulle et smut forbi banken for at tage et større lån først!

700 millioner for en spiller? Fy for helvede!

IMOD MODERNE FODBOLD!

Madrid - 08/09

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4953: 11 Jun 2009, 15:43 »

Til FM2008's indlæg

2 gange sparker han Casquero, en gang træder han ham på låret/skridtet(http://www.youtube.com/v/U6o1TW4paWE&feature=related) kig efter 15 sekunder, selvfølgelig skal han have længere straf, et par år tænker jeg. men fængsel.. bob bob bob... tag da lige en slapper man, slå kold vand i blodet og tænk dig om igen.

Der ved 15. sekund der blivr han da skubbet, da han vil hen og spørge om han er "okay"

Men lad os nu droppe det her.. Opstemt

Danielsen
Manager

« Svar #4954: 11 Jun 2009, 15:45 »

Han bagger tilbage, og "overser" ham så, og så bliver han skubbet

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4955: 11 Jun 2009, 15:46 »

Gider ikke denne "sag" mere..

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #4956: 11 Jun 2009, 15:47 »

alle dem som siger pepe ikke slog en getafe spiller i hovedet har ikke set den rigtige video
Har de så set den falske video??? Thumbs Up

Jeg har lidt svært ved at se hvad i vil med Juan, hvis altså det er ham fra Roma vi snakker om. Han var bestemt ikke fast mand  Roma, spillede 21 kampe sidste år og det var ikke fordi han var skadet i længere tid...

Når man tænker på hvad i giver for spillere i forreste linie og virkelig køber klasse spillere så er det imo noget af et flop i har fundet frem til... Han er jo slet ikke i samme klasse som feks Mexes fra samme klub. Panucchi (staveplade) som næsten er lige som gammel som Maldini har altyså flere gange stået foran Juan i Roma...

Sorry men i mine øjne er det en ren fallit erklæring at i kun vil købe 2. rangs spillere til bagkæden...
Endelig tilbage til en ordentlig debat... Synes overhovedet heller ikk at juan ville være en fornuftig erstatning for canna!!! Godt nok spiller han på brasiliens landshold, men de er jo ikke ligefrem kendt for prangende forsvarsspil... Mener dog heller ikk at Mexes ville være det... Godt nok har han nogle ok leder egenskaber, men han har jo absolut ingen teknik... Så ville Ulrik Laursen være ligeså god at købe med hensyn til teknik... Efter min mening behøver vi ikk en kæmpe stor angriber, men kunne sagtens være en lidt mindre spiller, som kunne håndtere en bold med fødderne... Real kommer virkelig på en stor opgave, med hensyn til at finde en forsvarsspiller som både har rutine, har leder egenskaber, er god med fødderne og som ikke er alt for gammel... Der findes ikk mange af disse spillere

EDIT: btw, er der kommet noget nyt i sagen omkring Xabi Alonso til Real???
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 15:49 af kfuglsang » Logged

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4957: 11 Jun 2009, 15:49 »

Jeg syntes helt klart at Albiol kunne være fantastisk.. Eller Cristan Chivu fra Inter

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #4958: 11 Jun 2009, 15:51 »

Jeg syntes helt klart at Albiol kunne være fantastisk.. Eller Cristan Chivu fra Inter
Jeg synes overhovedet ikk Albiol burde være på tale... han bliver gang på gang udnævnt til at blive en af de helt store, men synes ligeledes at han gang på gang skuffer... har endnu ikk set ham holde niveau over bare en halv sæson!!!

alek9000
Manager

« Svar #4959: 11 Jun 2009, 15:51 »

Der ved 15. sekund der blivr han da skubbet, da han vil hen og spørge om han er "okay"

Men lad os nu droppe det her.. Opstemt
http://www.youtube.com/v/XNZGehlMOog

Han sparker, træder, maser og slår.

Danielsen
Manager

« Svar #4960: 11 Jun 2009, 15:53 »

Men lad os slutte diskutionen, og konstatere at Pepe er et svin

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4961: 11 Jun 2009, 16:44 »

Zulue
Manager

« Svar #4962: 11 Jun 2009, 16:51 »

Jeg tror ikke det er en enten eller .. tror sagtens både vi kan få Villa og en forsvarsspiller. Eller to

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #4963: 11 Jun 2009, 17:04 »

Men lad os slutte diskutionen, og konstatere at Pepe er et svin

Det er ikke at slutte en diskussion det der...

@kfuglsang: Perez har udtalt at handlen nok ikke bliver til noget,  fordi Liverpool ikke er interesserede i at sælge. Smiley

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4964: 11 Jun 2009, 17:06 »

hvilken handel bliver ikke til noget ?

Sider: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010