home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003354 gange)
FM2008
Reserveholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4935: 11 Jun 2009, 15:31 »

Hvad har det med det at gøre ? Er 15, men er det ikke lige meget ?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4936: 11 Jun 2009, 15:32 »

Læs: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1157957.ece

Jeg synes at du ofte spiller på alder i en debat?

Hvornår har jeg ellers gjort det? Har jeg spillet på det her? Han kom med et latterligt spørgsmål, jeg kommer med et latterligt spørgsmål. Smiley

Hvad har det med det at gøre ? Er 15, men er det ikke lige meget ?

Intet. Ligesom dit spørgsmål om jeg havde set videoen var langt væk. Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4937: 11 Jun 2009, 15:32 »

Det kan sgu da ikke passe folk mener at Pepe skulle have en fængselsdom for den aktion han laver inde på banen og begrunder det med at man ikke må gøre det inde i byen. Jeg er sikker på at hvis jeg stormer hen til en tilfældig og giver ham en ordentlig skulderskubning, bliver jeg hentet af politiet.

Men hold kæft jeg ville blive sur hvis jeg skulle politianmeldes fordi jeg giver en ordentlig skulderskubning inde på en fodboldbane! Det hænger jo ikke sammen. Selvfølgelig skal Pepe have en hårderestraf end det han fik. MEN FÆÆNGSEL! WTF!"!"#!""¤"%¤!

Hahahah genialt  Thumbs Up
Jeg er enig.

Men jeg troede, at Pepé-episoden var diskuteret færdig for lang tid siden? Kom dog videre.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4938: 11 Jun 2009, 15:32 »

http://www.youtube.com/v/U6o1TW4paWE&feature=related vil du selv tælle?Huh Okay 2 gange, men han går derover bagefter,...

Desuden Jakob... Man går velvidende om reglerne ind til fodbold, og man er afklaret med faren og ved hvad der kan ske. Men at vide at man kan få en meget slem tackling sidelæns og så direkte blive overfaldet er et meget stort spring.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4939: 11 Jun 2009, 15:32 »

Haha der er Real-fans og så er der Real-fans de andre Real-fans må være trætte af FM2008 Wink To gange losser han ud efter Casquero, om han rammer ham er i princippet fuldstændigt ligegyldigt. Self kan det give fængsel, selv uden at kende reglerne i Spanien. Længden aner jeg slet intet om, men i DK kunne den nok give ½ år eller noget i den stil. Måske betinget da det vil være første gang. Hvorfor tror du man tog David Nielsen sagen op igen? Eller hvorfor Joey Barton sad inde for at overfalde en holdkammerat til træning? Pepe udøver UPROVOKERET vold, så det er self slemt nok til fængsel. Når det så er sagt, så lever fodbolden sit eget liv, og straffer indenfor egne rammer Smiley

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #4940: 11 Jun 2009, 15:33 »

Jeg har set videoen, jeg så kampen og meget mere. Du er ikke en dag over 13, vel?
Hvad har det med sagen at gøre, om han er over 13... prøv da at komme med nogle bedre argumenter ticked off

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4941: 11 Jun 2009, 15:34 »

Hvad har det med sagen at gøre, om han er over 13... prøv da at komme med nogle bedre argumenter ticked off

Læs nu videre, inden du kommenterer det. Det er ikke et argument for noget som helst. Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4942: 11 Jun 2009, 15:34 »

http://www.youtube.com/v/U6o1TW4paWE&feature=related vil du selv tælle?Huh Okay 2 gange, men han går derover bagefter,...

Desuden Jakob... Man går velvidende om reglerne ind til fodbold, og man er afklaret med faren og ved hvad der kan ske. Men at vide at man kan få en meget slem tackling sidelæns og så direkte blive overfaldet er et meget stort spring.

Det kan bare ikke være dit alvor at du mener PEPE skulle i fængsel for det der!!!!!  Forseglede Læber

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4943: 11 Jun 2009, 15:35 »

Det kan bare ikke være dit alvor at du mener PEPE skulle i fængsel for det der!!!!!  Forseglede Læber

Ifølge dommerrapporten burde han komme i fængsel - andre er røget i fængsel for mindre; også på en fodboldbane. Smiley Jeg henviser til KongFjongs indlæg.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4944: 11 Jun 2009, 15:36 »

Haha der er Real-fans og så er der Real-fans de andre Real-fans må være trætte af FM2008 Wink To gange losser han ud efter Casquero, om han rammer ham er i princippet fuldstændigt ligegyldigt. Self kan det give fængsel, selv uden at kende reglerne i Spanien. Længden aner jeg slet intet om, men i DK kunne den nok give ½ år eller noget i den stil. Måske betinget da det vil være første gang. Hvorfor tror du man tog David Nielsen sagen op igen? Eller hvorfor Joey Barton sad inde for at overfalde en holdkammerat til træning? Pepe udøver UPROVOKERET vold, så det er self slemt nok til fængsel. Når det så er sagt, så lever fodbolden sit eget liv, og straffer indenfor egne rammer Smiley

Hvorfor er folk trætte af mig.. Der er da mange herinde der er enige med mig

motZ
Gæst

« Svar #4945: 11 Jun 2009, 15:36 »

Det kan IKKE forsvares det Pepe gjorde. Det er fuldstændig hovedløst det han gjorde og du kan ikke finde nogle argumenter for at det var rigtigt det han gjorde.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4946: 11 Jun 2009, 15:37 »

Jo. Jeg har selv venner, der er røget ind for noget nær det samme, så det mener jeg.
Desuden så mener du at hvis jeg løber over til dig, klapper dig et par, sparker dig i ryggen PÅ EN FODBOLDBANE UNDER EN KAMP - så skal jeg i princippet ikke i fængsel, fordi..... HVAD?

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #4947: 11 Jun 2009, 15:38 »

Læs nu videre, inden du kommenterer det. Det er ikke et argument for noget som helst. Smiley
Jo, har læst videre... men der jo absolut ingen grund til at poste sådan et indlæg!!!! Det har jo ingenting med sagen at gøre... men jeg vil give dig ret i at hans indlæg omkring om du havde set videoen, er nøjagtig ligeså ligegyldig Thumbs Up

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #4948: 11 Jun 2009, 15:38 »

alle dem som siger pepe ikke slog en getafe spiller i hovedet har ikke set den rigtige video

JKJ
Gæst

« Svar #4949: 11 Jun 2009, 15:38 »

Jeg har lidt svært ved at se hvad i vil med Juan, hvis altså det er ham fra Roma vi snakker om. Han var bestemt ikke fast mand  Roma, spillede 21 kampe sidste år og det var ikke fordi han var skadet i længere tid...

Når man tænker på hvad i giver for spillere i forreste linie og virkelig køber klasse spillere så er det imo noget af et flop i har fundet frem til... Han er jo slet ikke i samme klasse som feks Mexes fra samme klub. Panucchi (staveplade) som næsten er lige som gammel som Maldini har altyså flere gange stået foran Juan i Roma...

Sorry men i mine øjne er det en ren fallit erklæring at i kun vil købe 2. rangs spillere til bagkæden...

Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010