home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 1047 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 327 328 [329] 330 331 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003373 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4920: 11 Jun 2009, 15:16 »

Infantil og farvet skrevet FM2008. Det havde givet fængsel uden for banen, og så skal det selvfølgelig også gøre det, når han begår det inde på banen

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4921: 11 Jun 2009, 15:17 »

Snitte? Snitte?!
Du er fra den.
Han sparker bevidst ud efter. Javis rammer han ikke rent, men gudskelov!
Knægten kunne i værste fald blive invalid (jeg ved at det er i et slemt tilfælde)

Benægt ikke at Pepe skulle have en hårdere straf. Tag dine farvede briller af Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4922: 11 Jun 2009, 15:18 »

Skal man komme 2 år i fængsel for at skubbe en mand, og derefter snitte ham med en fodboldstøvle.. KOM OVER DET !!! Jeg syntes det er en gdopførsel Pepe udviser efter han har gjort alt dette.. Han angre (staves) !!!!!

Hahahahah, snittet? Ja, enig i at han ikke skal i fængsel (omend han skulle have været det, hvis han gjorde det udenfor banen) men snittet?!!??! Snitte ham med fodboldstøvlen? Hvad fanden var der sket, hvis han havde sparket ham ned?

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #4923: 11 Jun 2009, 15:19 »

Skal man komme 2 år i fængsel for at skubbe en mand, og derefter snitte ham med en fodboldstøvle.. KOM OVER DET !!! Jeg syntes det er en gdopførsel Pepe udviser efter han har gjort alt dette.. Han angre (staves) !!!!!

Arrgh nu underdriver du altså situationen meget!

Pepe gik fuldstændig amok, slog en Getafe spiller i hovedet, tråde på en getafe spiller og ramte vist også en getafe spiller i hovedet med sin støvle. Jeg syntes også han burde have fået en meget længere karantæne, men livslang karantæne er lige at stramme den. Men måske et års karantæne eller noget lignende.

Edit: Jeg er Real fan  Wink

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4924: 11 Jun 2009, 15:20 »

NEJ NEJ NEJ..

For det første kunne man ikke komme i fængsel for sådan noget, og i hvert fald ikke i et par år !!!!!!!!!!

Og som om man kan blive invaldig af sådan noget !!

Så i lige måde, tag de farvet briller af.. I syntes kun det er slemt fordi han er real spiller !

EDIT: Han ramer ikke nogel i hovedet.. Og slår heller ikke nogele i hovedet!

http://www.youtube.com/v/wHFkYEbwrQ0

Lig også mærke til at Qasquero smiler da Casillas hjælper ham op.. Så hvor slem kan situationen være ?
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 15:22 af FM2008 » Logged

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4925: 11 Jun 2009, 15:23 »

NEJ NEJ NEJ..

For det første kunne man ikke komme i fængsel for sådan noget, og i hvert fald ikke i et par år !!!!!!!!!!

Så i lige måde, tag de farvet briller af.. I syntes kun det er slemt fordi han er real spiller !

Ryggen er af en kompleks opsætning, så jo - invalid er absolut en mulighed, vel at mærke i ekstreme tilfælde.

Du kan kraftedme godt komme i fængsel for at sparke tre gange til en mand, der lægger ned - samt slå en mand, der kommer og prøver at få dig væk.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4926: 11 Jun 2009, 15:24 »

Han sparker ham ikke 3 GANGE, og slår ham ikke ?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4927: 11 Jun 2009, 15:24 »

Man for vel også betingetdom (eller noget!) for at give en mand i byen en ordentlig skulderskubning så han flyver. Det må man vel godt i fodbold. Skulle man så også have en betingetdom når man gør sådan noget i en fodbold kamp El Kun? Synes det er fuldtstændig tåbeligt at sammenligne sådan noget. Hvad der sker på en fodbold bane skal ikke sammelignes med hvad man må udenfor banen??!!!??!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4928: 11 Jun 2009, 15:26 »

NEJ NEJ NEJ..

EDIT: Han ramer ikke nogel i hovedet.. Og slår heller ikke nogele i hovedet!

http://www.youtube.com/v/wHFkYEbwrQ0

Lig også mærke til at Qasquero smiler da Casillas hjælper ham op.. Så hvor slem kan situationen være ?

Hold nu kæft, han sparker ham jo flere gange?! Der er sgu en grund til at holdkammeraterne tager ham væk. Vågn du nu op, og prøv du at gøre det samme på gaden - gad vide hvor du så ender henne Smiley Hvis I kan forsvare det Pepe gjorde, så er der altså noget helt galt. Og han slår også. Det ses ikke i videoen, men dommeren opgav det i sin dommerjournal.

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4929: 11 Jun 2009, 15:28 »

Du har ikke set videoen vel?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4930: 11 Jun 2009, 15:29 »

Jeg har set videoen, jeg så kampen og meget mere. Du er ikke en dag over 13, vel?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4931: 11 Jun 2009, 15:30 »

Det kan sgu da ikke passe folk mener at Pepe skulle have en fængselsdom for den aktion han laver inde på banen og begrunder det med at man ikke må gøre det inde i byen. Jeg er sikker på at hvis jeg stormer hen til en tilfældig og giver ham en ordentlig skulderskubning, bliver jeg hentet af politiet.

Men hold kæft jeg ville blive sur hvis jeg skulle politianmeldes fordi jeg giver en ordentlig skulderskubning inde på en fodboldbane! Det hænger jo ikke sammen. Selvfølgelig skal Pepe have en hårderestraf end det han fik. MEN FÆÆNGSEL! WTF!"!"#!""€"%€!

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #4932: 11 Jun 2009, 15:30 »

Flere år i fængsel??? nu må i da holde op... det kunne højst have givet op til 3-6 måneder!!! Hvorfor skulle ligepræcis pepe i fængsel for at gøre sådan noget... så ville der jo sidde et hav af fodboldspillere i fængsel!!! bl.a. David Nielsen og Marco Materazi!!

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #4933: 11 Jun 2009, 15:30 »

Drenge der er blevet diskuteret så mange gange det emne allerede og i ved jo, at i aldrig vil blive enige om det.Jeg syntes generelt at det er ved at blive en meget negativ stemning her i tråden, og der er altså ikke rart for os andre, der gerne vil debatere fredeligt uden at "spytte" på hinanden. Selvfølgelig handler det om Real Madrid, men det kan da ikke være rigtigt, at stemningen skal være så negativ som den er...

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4934: 11 Jun 2009, 15:30 »

Jeg har set videoen, jeg så kampen og meget mere. Du er ikke en dag over 13, vel?

Jeg synes at du ofte spiller på alder i en debat?

Sider: 1 ... 327 328 [329] 330 331 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010