home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1003451 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4860: 11 Jun 2009, 12:21 »

Jeg gider ikke kommentere på alle de 'jalousi-kommentarer'.Det eneste jeg har at sige at vi bliver verdens bedste hold igen, og at jeg endelig kan være STOLT af at være Real Madrid-fan igen!

plutonium
Manager

« Svar #4861: 11 Jun 2009, 12:24 »

De eneste, der har en dårlig smag i munden er AC Milan-fans og United-fans.

Man kan næppe sidde med en dårlig smag i munden, når man lige har fået Kaká og Ronaldo. De er ikke udgifter men indtægter.

Ja det er sgu hårdt for undertegnede  Græder

De to er netop de hold jeg følger i Europa  Skuffet

Men kan nu se positive ting i Ronaldo-salget, i modsætning til Kaka. Kunne man dog ikke have solgt en af de gamle xD

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bimmand
Gæst

« Svar #4862: 11 Jun 2009, 12:25 »

Jeg vil vædde med at Ronaldo  bliver en fiasko i Real

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4863: 11 Jun 2009, 12:26 »

Jeg gider ikke kommentere på alle de 'jalousi-kommentarer'.Det eneste jeg har at sige at vi bliver verdens bedste hold igen, og at jeg endelig kan være STOLT af at være Real Madrid-fan igen!

Var du ikke stolt af det før? Shockeret

Edit: ikke se det som en provokerende besked... Wink det er det ikke.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 12:31 af JosepGuardiola » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #4864: 11 Jun 2009, 12:27 »

Så kan man så sige at de rigtige fodboldfans ikke er Real Madrid-fans så det virker lidt åndsvagt at diskutere det.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #4865: 11 Jun 2009, 12:27 »

Holy shit! I kan virkelig ikke se det?! Man kan sku da aldrig være stolt af, at være med til at ødelægge sporten..
Jeg glæder mig til den dag Real Madrid har ødelagt sig selv, der går nok ikke mange år.

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #4866: 11 Jun 2009, 12:33 »

ej går dog over og tud i jeres egne forum.
jalousi

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4867: 11 Jun 2009, 12:35 »

Tror folk, der synes det er uendeligt mange penge, skal tænke på hvor meget Real Madrid får ved trøjesalg og merc osv....
Det skulle trods alt give mere om året, at vi har købt kaka, end det vi har givet for ham udelukkende pga hans brand.

Tror det samme med ronaldo, de penge vi har brugt på ham skal nok tjenes ind på ikke så mange år.

ManUtd83
Manager

« Svar #4868: 11 Jun 2009, 12:38 »

Dem der kalder utilfredsheden for 'jalousi' har netop ikke forstået noget overhovedet. Jeg afskyr Real Madrid og deres måder at gøre tingene på. Vil faktisk sige at den seneste uge har gjort mig endnu mere Barcelona-fan! 2-6 og Treble uden milliard-indkøb - se det er imponerende.

Pepe
Gæst

« Svar #4869: 11 Jun 2009, 12:39 »

de har lige befriet United fra Ronaldo og hans tuderi - og endda til overpris.

Så nu han ikke er i United, er han bare en primmadonna, der ikke kan spille bold? Grin  Rullende Øjne

Szczesny
Manager

« Svar #4870: 11 Jun 2009, 12:40 »

Haha - så I mener, at hvis man nu sad inde med nogle milliarder til indkøb, skulle man stadig bare vente, til der kom en Messi og Iniesta fra ungdomsafdelingen? Det gør der nogle gange bare ikke, og så køber man altså ... Manchester United har også brugt mange penge på spillere, hvorfor købte I Berbatov, Carrick for mange millioner, når I bare kunne gøre som Arsenal, og vente på ungdomsspillerne kom jeres vej? Handler er desværre en del af fodbold, og Real Madrid er jo ikke de eneste, som har interesse i handlen, spilleren selv - verdens bedste spiller - har udtalt interesse i at skifte til klubben, og når klubbens problem i den forrige sæson har været, at man ikke havde nogle individualister eller der kunne afgøre tingene på egen hånd, og dét kan Ronaldo, og når man ikke kan få Messi og Iniesta, som er verdens to måske bedste spillere sammen, så er Ronaldo og Kaka ikke dårligt. Smiley

Hvor er det dog godt sagt. Især når Real Madrid netop selv har udtalt at ungdomsarbejdet halter i forhold til tidligere.

Men jeg kan da sætte mig ind i frustrationerne hos en Atl. Madrid-mand (som måske mere er en R. Madrid-hader?). Hans eget hold må nøjes med resterne fra de store klubber, eller de gode fra dem niveauet lige under. Når man så ser ærkerivalerne lave opsigtsvækkende handler, så bli'r man jo mindet om at man hverken kan generere de penge eller tiltrække så gode spillere.

Som utd-fan skulle man måske feje lidt for egen dør først, når man henter marginalt bedre spillere - i forhold til dem man har - til 300 millioner; Berbatov, Carrick. Og når man så selv får overpris for Ronaldo, så er der vel ikke så meget at klage over. Hvis de skulle satse så meget på talenter, som nævnt, så gør som Arsenal? Eller hvorfor har de ikke selv "skabt" en Ronaldo eller Nistelrooy? De frustrationer må jo også stamme fra hele sidste sommers transfer-saga, hvor Real Madrid er stemplet som "nogle svin."

Jeg så ikke i januar alle disse svine-kommentarer da lokalrivalerne bød 100 millioner euro for Kaká, der var det nærmest bare sjovt. At Real Madrid skævvrider markedet er, men der er da mange andre der gør det - nogle i mindre omfang end andre, men hvad med City, Chelsea etc? Det er simpel udbud og efterspørgsel (og ja jeg får fodbold til at lyde som business, men det er det jo blevet til, og man må jo forholde sig til realiteterne!)

Selv synes jeg at hente Kaká var fint. Han kan fordele en masse sukkerballer til dem omkring ham, men havde hellere set en hurtig angriber end Ronaldo til klubben. Synes Ronaldo er for usympatisk til at jeg gider se ham på Reals hold og jeg kan ikke lide hans konstante tuderi (det er jo nok noget han har lært hos man utd - verdens mest usympatiske klub  Rullende Øjne)

EDIT: og som nævnt i de seneste posts. Det er jo investeringer. Bli'r spilleren i et par år, så har han tjent sin egen transfersum ind igen og begynder at generere overskud.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #4871: 11 Jun 2009, 12:41 »

Dem der kalder utilfredsheden for 'jalousi' har netop ikke forstået noget overhovedet. Jeg afskyr Real Madrid og deres måder at gøre tingene på. Vil faktisk sige at den seneste uge har gjort mig endnu mere Barcelona-fan! 2-6 og Treble uden milliard-indkøb - se det er imponerende.

Tillykke  Smiley

Supra Societatem Nemo

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #4872: 11 Jun 2009, 12:42 »

ja det var flot 100 % men tror ikke vi skal snakke histore med real der vil alle klubber tabe.
united er ikke en skid bedre selv hvad det angår og købe spiller for en stor pris, sidste var det barbatov. sidste real købe en stjene for en stor sum er et godt stykke tid siden nu.

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

plutonium
Manager

« Svar #4873: 11 Jun 2009, 12:43 »

Så hvis en anden klub fik en succes op at stå på talenter, mens Barcelona begyndte at købe klassespillere, så ville du hade dem men elske den anden klub? Det er da lige så dårligt fanskab i mine øjne  Huh

Real Madridfansene skal da blive ved med at holde af deres klub, og se det positive i det her! De får klassespillere til at forstærke deres hold. Der kan næppe være nogen tvivl om, at fansene ville være ENDNU gladere, hvis de havde kunnet nøjes med at slippe færre penge. Fanskab og indkøb BØR IKKE hænge sammen, undskyld mig!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #4874: 11 Jun 2009, 12:45 »

Nej nej nej nej nej hvor folk dog har ondt i røven. Der er rigtig mange købeklubber i verden og meget få klubber der selv avler deres store spillere, forskellen er bare at Real Madrid er den største klub i verden og det sted rigtig mange store spillere drømmer om at komme til at spille, og derfor tiltrækker Real de helt store spillere, i forhold til en klub som City som også bruger mange penge.
Synes virkelig nogle af de folk inde i det her forum der ikke er real fans skulle pisse af, skriv i jeres eget forum og så tag for guds skyld en kiks og tør øjnene!!!!

Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010