home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004294 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4200: 16 Maj 2009, 10:44 »

Jeg kan ikke helt finde ud af om Kaka er en jeg gerne ser i klubben. Jeg ser ikke Serie A overhovedet, så det eneste jeg ser ham spille er i Champions League sidste sæson, og der synes jeg ikke han har været synderligt imponerende som fx Ronaldo eller Ribery, men det har selvfølgelig også noget at gøre med deres rolle på holdet.
Derudover tvivler jeg bare lidt på at vi kommer til at hente både Kaka, Ribery/Ronaldo og så en verdensklasse forsvarsspiller som vi har brug for. Og hvis valget så står mellem Kaka eller Ribery/Ronaldo ser jeg faktisk hellere en direkte kantspiller på holdet end en meget offensiv kreativ midtbanespillere som jeg synes vi har rigeligt af.

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4201: 16 Maj 2009, 11:32 »

Så efter RYGTERNE har vi allerede fået Ribery og kaka.
Offensiv der ser sådan ud:
Robben - Kaka - Ribery
Higuain - Raul/Huntelaar

Ikke dårligt

søgaard
Gæst

« Svar #4202: 16 Maj 2009, 11:39 »

Heh.. Kan ikke lade være med at smågrine over jeres glæde over at muligvis have fået to gode offensive spillere ind.. Problemet i år har vel været defensiven? Men det giver selvfølgelig ikke stemmer at hente en midterforsvarer ind.. Nu håber jeg da bare ikke, at Perez har brugt alle pengene på offensive kræfter. For så ser det da først slemt ud til næste sæson!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4203: 16 Maj 2009, 11:41 »

Heh.. Kan ikke lade være med at smågrine over jeres glæde over at muligvis have fået to gode offensive spillere ind.. Problemet i år har vel været defensiven? Men det giver selvfølgelig ikke stemmer at hente en midterforsvarer ind.. Nu håber jeg da bare ikke, at Perez har brugt alle pengene på offensive kræfter. For så ser det da først slemt ud til næste sæson!
nej okay, undskyld. næste gang der rygtes gode spillere til klubben skal vi nok græde.
og ja det er defensiven der er problemer med. ikke offensiven

søgaard
Gæst

« Svar #4204: 16 Maj 2009, 11:53 »

nej okay, undskyld. næste gang der rygtes gode spillere til klubben skal vi nok græde.
og ja det er defensiven der er problemer med. ikke offensiven
Nu har jeg bare set flere steder, at Real fans er sikre på, at dette er redningen og det som sikrer mesterskabet næste år.. Så det undrer mig bare, at I overhovedet ikke nævner defensiven, når der rygtes spillere, som Ribery og Kaka til klubben.. Hvis det var min klub, så ville jeg da stille mig kritisk overfor det manglende fokus på de denfensive problemer.. For spørgsmålet er om den offensiv, som du stillede op ville kunne fungere? Så vil I have Diarra/Gago på den denfensive, som den eneste midtbanespiller, som vil arbejde defensivt.

Men sådan fungerede det også sidst med galacticos med kun Makelele på den denfensive.. Men forskellen var at i også havde beggevejsspillere i Beckham og en smule Zidane. Begge kunne spille begge veje, men Robben og Kaka vil næppe affinde sig med, at skulle følge med ned i eget felt. Ribery kan arbejde defensivt, men er langt fra hans stærke side.

Jeg kan næsten kun se problemer med en opstilling som denne. I stedet så jeg da hellere, at I prøvede at få de spillere, som I har til at fungere sammen. For I har da en ligeså stærk trup som Barca, men forskellen er at Guardiola kan få sine spillere til at præsterere, når det gælder, hvilket hverken Schulster eller Ramos har formået.

Zone 43
Manager

« Svar #4205: 16 Maj 2009, 11:59 »

Hellere 7-6 end 1-0. Peace

Men jeg kan sagtens følge dig, og jeg er sågar også helt enig. Der skal min. hentes 2 klasse forsvarsspillere!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #4206: 16 Maj 2009, 14:06 »

Fuldstændig enig. Man har ikke hørt meget til, noget om nogle valgløfter ang. forsvarsspillere, som vi vel egentlig mangler mest af. Selvfølgelig skal vi da have et par offensive kræfter hentet ind, men der skal sandelig også hentes mindst 2 til forsvaret. Her ser jeg selvfølgelig gerne en venstreback. En Maxwell kunne ikke være helt dum at have der, og så skal Pepe også have en ny makker til det centrale forsvar. Har ikke lige noget umiddelbart bud her.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4207: 16 Maj 2009, 14:12 »

Nu har jeg bare set flere steder, at Real fans er sikre på, at dette er redningen og det som sikrer mesterskabet næste år.. Så det undrer mig bare, at I overhovedet ikke nævner defensiven, når der rygtes spillere, som Ribery og Kaka til klubben.. Hvis det var min klub, så ville jeg da stille mig kritisk overfor det manglende fokus på de denfensive problemer.. For spørgsmålet er om den offensiv, som du stillede op ville kunne fungere? Så vil I have Diarra/Gago på den denfensive, som den eneste midtbanespiller, som vil arbejde defensivt.

Men sådan fungerede det også sidst med galacticos med kun Makelele på den denfensive.. Men forskellen var at i også havde beggevejsspillere i Beckham og en smule Zidane. Begge kunne spille begge veje, men Robben og Kaka vil næppe affinde sig med, at skulle følge med ned i eget felt. Ribery kan arbejde defensivt, men er langt fra hans stærke side.

Jeg kan næsten kun se problemer med en opstilling som denne. I stedet så jeg da hellere, at I prøvede at få de spillere, som I har til at fungere sammen. For I har da en ligeså stærk trup som Barca, men forskellen er at Guardiola kan få sine spillere til at præsterere, når det gælder, hvilket hverken Schulster eller Ramos har formået.

Vil nu jeg godt nok ikke sige defensiven ikke bliver nævnt som et problem, for det synes jeg da i høj grad den gør. Problemet er bare at der er ikke ngoe rygter der giver os et hint om hvem der bliver handler dertil, så der er egentlig ikke rigtigt noget at diskutere, udover vi selvfølgelig alle sammen er enige om vi skal ha en ny venstreback samt en centerforsvarer eller en højreback og så rykke Ramos ind på midten. For mig at se tror jeg sidstnævnte bliver aktuelt.
Men jeg er da fuldstændig enig med dig ellers, og det er ogs kommenteret mange gange at en offensiv bestående af to angibere og så Kaka, Robben og Ribery/Ronaldo aldrig vil komme til at fungere, og da slet ikke med defensive kvalitet vores nuværende midtbanespillere har. Lass er god, men han er stadig ingen Makelele.

Vuelve la ilusión

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #4208: 16 Maj 2009, 18:43 »

For I har da en ligeså stærk trup som Barca, men forskellen er at Guardiola kan få sine spillere til at præsterere, når det gælder, hvilket hverken Schulster eller Ramos har formået.

Hvad er du på? Jeg kunne godt tænke mig at prøve det.

motZ
Gæst

« Svar #4209: 16 Maj 2009, 23:52 »

Hvor er det pinligt det her! Inden kampen havde vi kun tabt 1 kamp på El Madrigal, men så må det bare ikke ske at vi taber den oven i købet 3. kamp i træk og at mesterskabet nu også er Barcas. Kan ikke rigtig finde ord lige nu, så nøjes bare med at sige at jeg VIRKELIG SER FREM TIL NÆSTE SÆSON, hvor det her virkelig bare skal glemmes og vaskes væk.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4210: 16 Maj 2009, 23:53 »

Tja den her sæson skal slutte hurtigst muligt. Det her er pinligt. Men håber da Parejo kommer ind og får mere spilletid.

motZ
Gæst

« Svar #4211: 17 Maj 2009, 20:27 »

http://www.bold.dk/nyt/Wenger-Real-Madrid-er-interessant

Ved snart ikke. På den ene side, så har vi ikke brug for mere udskiftning på den trænerpost. På den anden side, kunne det meget godt lægge op til en fyring af Ramos, som jeg dog alligevel har været meget tilfreds med.

Hvad tror i? Hvem er træner for os inden næste sæson?

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #4212: 17 Maj 2009, 20:29 »

Juande Ramos bliver nok ikke fyret. Hans kontrakt udløber jo bare til sommer. Smiley

Men det ville være lækkert med Wenger, han vil nok kunne få det bedste ud af de unge spillere vi har, og her tænker jeg især på Drenthe, Parejo, Negredo, Garay. Smiley

AFC
Manager

« Svar #4213: 17 Maj 2009, 20:41 »

Det er sgu ærgerligt vi smed mesterskabet igår, men det er fuldt fortjent at Barcelona vinder det. De har været meget bedre end de andre hold og med det hold de har der, så er de sgu rigtig farlige. Så tillykke til dem.
Nu må vi bare kigge fremad til næste sæson.

Zone 43
Manager

« Svar #4214: 17 Maj 2009, 22:02 »

Hvor er det pinligt det her! Inden kampen havde vi kun tabt 1 kamp på El Madrigal, men så må det bare ikke ske at vi taber den oven i købet 3. kamp i træk og at mesterskabet nu også er Barcas.

Det var tabt i forvejen, så jeg gad ikke græde mig i søvne over kampen. Jeg så kun anden halvleg, en alt andet en god halvleg. Skal man se positivt på det, så betyder det, at Valencia er længere væk fra CL, så deres økonomi ikke forbedres markant, hvorfor chancerne for et salg af deres profiler kan øges. Så er det bare at slå til. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010