home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004287 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4185: 14 Maj 2009, 23:26 »

Kan godt se hvad du mener, og vil til hver en tid selv erstatte Villa med Nistelrooy, men problemet er bare, at så har vi Higuain, Huntelaar, Raul og Villa. Hvordan ville du sætte angrebet? Umiddelbart ville jeg have Higuain og Villa, men eftersom Raul jo næsten er selvvalgt...

Huntelaar skal sælges, og så skal Negredo ind. Han passer nok mere ind på bænken.

Der skal nok blive rigeligt med kampe til både Villa, Higuaín og Raúl, mens også til Negredo.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4186: 14 Maj 2009, 23:41 »

Skal Huntelaar sælges? Efter ½ sæson? Han er den klassiske afslutter i stil med Pippo Inzaghi. Hvis ikke man har tid til at se ham udvikle sig til verdensklasse-angriber, siger det nok mere om Real end Huntelaar. Statistikken siger 8 mål i 17 kampe, heraf seks som indskifter. Han har brugt 25 forsøg, altså scorer han på hver tredje forsøg. Det har ingen anden Real angriber gjort bedre i denne sæson.

For mig at se vil han være den perfekte afløser for Ruud. Han er mere teknisk, og vil derfor kunne begå sig bedre i opspillet end Ruud, og jeg går ud fra, at Real gerne vil spille flot fodbold og ikke satse på direkte spil op til en spiller som Ruud, der med ryggen mod mål, skal holdepå bolden til medspillerne kommer frem?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4187: 15 Maj 2009, 00:02 »

Skal Huntelaar sælges? Efter ½ sæson? Han er den klassiske afslutter i stil med Pippo Inzaghi. Hvis ikke man har tid til at se ham udvikle sig til verdensklasse-angriber, siger det nok mere om Real end Huntelaar. Statistikken siger 8 mål i 17 kampe, heraf seks som indskifter. Han har brugt 25 forsøg, altså scorer han på hver tredje forsøg. Det har ingen anden Real angriber gjort bedre i denne sæson.

For mig at se vil han være den perfekte afløser for Ruud. Han er mere teknisk, og vil derfor kunne begå sig bedre i opspillet end Ruud, og jeg går ud fra, at Real gerne vil spille flot fodbold og ikke satse på direkte spil op til en spiller som Ruud, der med ryggen mod mål, skal holdepå bolden til medspillerne kommer frem?

RVN skal netop også væk.

Huntelaar er jo slet ikke den type spiller, som kan bringe det flotte fodbold til Bernabéu igen, hvilket er Pérez' mål.
Real Madrid skal være det bedste hold i verden og spille det flotteste fodbold, og det kan Huntelaar ikke bidrage til.

RM har - i mine øjne - brug for en angriber, der kan noget på egen hånd og helst en spansk en af slagsen. Her passer David Villa glimrende, og var det ikke for CR7, så havde Villa spillet i Real Madrid nu.

Raúl, Higuaín, Negredo og Villa.

Denne kvartet indeholder ungdom, erfarenhed, bombere, bevægelighed, speed, holdspillere, teknik og masser af kvalitet. Jeg anser det som et fremragende angreb, der supplerer hinanden perfekt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4188: 15 Maj 2009, 00:07 »

Men er Negredo og Huntelaar bare ikke samme type? Så vil det da være spild at hente ham tilbage?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #4189: 15 Maj 2009, 01:05 »

hvis man kører efter zidane og pavon systemet, henter man så ikke bueno op. eller er han der ikke mere?

maaahhh-h-h-h

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4190: 15 Maj 2009, 18:24 »

Er helt klar tilhænger af at Villa kommer til klubben.. Raul og ham i angrebet, og med Higuain som joker, kan det ikke blive bedre..

Og så går der også rygter om at Ribery og CR er købt.. Og med dem på kanterne, og KAKA som spilfordeler, kan det ikke blive bedre offensivt..

Og så med Pepe (hvis han kommer tilbage) og Garay i midten og Ramos og en ny venstreback. Maicon? Og så skal det nærmest ikke nævnes, men selvfølgelig Lass på den defensivde midtbane..

Zone 43
Manager

« Svar #4191: 15 Maj 2009, 18:59 »

.. og var det ikke for CR7, så havde Villa spillet i Real Madrid nu.

Var det for ledelsen, så havde vi rådet over Villa.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4192: 15 Maj 2009, 19:19 »

Er helt klar tilhænger af at Villa kommer til klubben.. Raul og ham i angrebet, og med Higuain som joker, kan det ikke blive bedre..

Og så går der også rygter om at Ribery og CR er købt.. Og med dem på kanterne, og KAKA som spilfordeler, kan det ikke blive bedre offensivt..

Og så med Pepe (hvis han kommer tilbage) og Garay i midten og Ramos og en ny venstreback. Maicon? Og så skal det nærmest ikke nævnes, men selvfølgelig Lass på den defensivde midtbane..

Tror ikke du skal regne med både Ribery, Ronaldo OG Káká til sommer. Og selv hvis det blev tilfældet bliver det da aaaaalt for offensivt. Lass er god, men han er altså ikke god nok til at styre modstanderens midtbane på egen hånd. Med hensyn til angrebet tror jeg ikke vi kommer til at se de vilde stjernekøb. Vi har Huntelaar og Higuain som begge er ved at udvikle sig til verdensklassespille re, og især Higuain har i denne sæson vist at han er god nok til at spille for Real Madrid. Et indkøb af Negredo kan jeg godt se det fornuftige i, men så hellere vi hentede en der var yngre eller en fra Castilla-holdet.

Vuelve la ilusión

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4193: 15 Maj 2009, 19:41 »

Hvis vi virkelig har råd til at købe ribery, cr, kaka og maicon, ville det så ikke være bedre med pepe og ramos i midterforsvaret, maicon på højre back og så en verdensklasse venstreback? Tvivler dog på vi har så mange penge :S

FM2008
Reserveholdsspiller

« Svar #4194: 15 Maj 2009, 19:47 »

Jeg har hørt rygter om at Perez vil sælge noget ubrygt jord som Real Madrid ikke bruger for omkring 500 mio. Euro.. Så vidt jeg husker.. Så tror ikke penge er noget problem.. Han siger at han mener at han kan få Kaka for 450 mio og har allerede købt Ronaldo for 600 mio, og vil byde 12 mio euro om året i 4-5 år for Ibra.

Men alt sammen er bare rygter..

Syntes ikke at vores angreb er godt nok.. Higuain og en stjernesngriber bliver godt, men tror ikke Huntelaar er god nok..

Andreas93
Gæst

« Svar #4195: 15 Maj 2009, 20:47 »

For det første er det meste bare tomme valgløfter og rygter. For det andet hvis i hentende alle de spillere, ville det blive aaaaallllltttt for offensivt og der ville komme for mange ego'er/stjerner, så ville i igen få en masse stjerner, der ikke kan spille sammen. Er det virkelig det i vil ha ?

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4196: 15 Maj 2009, 21:01 »

Men er Negredo og Huntelaar bare ikke samme type? Så vil det da være spild at hente ham tilbage?

Negredo er en af vores egne spillere, og så vil han være mere tilfreds med en bænkrolle end Huntelaar, så jeg synes, det vil være en bedre løsning at skifte ham ud med Huntelaar, mens det også vil give et plus på cirka 15 mio. euro.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4197: 15 Maj 2009, 21:49 »

Okay, men jeg synes bare jeg læste et sted at Negredo ikke gad sidde på bænken...

Zone 43
Manager

« Svar #4198: 15 Maj 2009, 22:29 »

Og med den succes, han har haft denne sæson (og sidste sæson?), kan man vel egenligt godt forstå ham. Men skulle han vende hjem, så er det bare, at klø på, på træningsbanen. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4199: 16 Maj 2009, 10:19 »

Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010