home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004440 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4050: 05 Maj 2009, 21:20 »

Perez har endnu ikke stillet sig op til valget, men det ventes at han gør det. Med mindre jeg har misset en nyhed. Ubeslutsom

Har han ikke offentliggjort at han stiller op? det mener jeg at have læst. Men nu kommer jeg i tvivl.

Zone 43
Manager

« Svar #4051: 05 Maj 2009, 21:23 »

nej men de er mange gange synes jeg. Jeg ser ikke noget vildt i ham. så hellere bygge vores egen lille carlos op. han har da også været rimlig målfarlig på det sidste.

Tror næppe vi bliver enige om ham.. Marcelo håber jeg kan blive en lige så stor en succes som Carlos, selvom han nu imo er bedst på kanten og ikke backen.

Har han ikke offentliggjort at han stiller op? det mener jeg at have læst. Men nu kommer jeg i tvivl.

Som sagt, så kan jeg sagtens have misset en nyhed, men jeg mindes endnu ikke, at have læst, at han stiller op.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4052: 05 Maj 2009, 21:29 »

Jeg vil lige tilføje lidt til mit tidligere indlæg, nu hvor det bliver mere og mere tydeligt, hvor mange sindssyge rygter der altid er i omløb når det nærmer sig Juli/August og Real skal til at købe ind.

For mig at se, virker det som om Reals scouting-system er fuldstændig tabt. Det minder mest af alt om det scouting-netværk en kluib fra den næstbedste række herhjemme er i stand til at præstere. Hver evig eneste sommer, hører vi rygter om spillere som Real kunne have hentet da de var yngre. Ronaldo, Clichy, Evra, Xabi Alonso, Zlatan, Kaka og der kunne nævnes mange flere.

Så forsøger Mijatovic, at hente unge spillere til med en stor fremtid, f.eks. Gago og Higuain, og så blive3r de klandret for at købe for ungt ind. Problemet er jo ikke at man køber ungt ind, problemet er jo, at ingen i Real, inkl. fans, har tålmodigheden til at bygge noget virkeligt stort op fra bunden.

Det virker som om tiden har indhentet den måde Real bliver drevet på som klub, og det forsøger man desperat at indhente med køb af store spillere til uhyrlige summer Smiley

Der var den igen...

Du kan jo også lade være med at tage alting så nært Smiley

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #4053: 05 Maj 2009, 21:33 »

Nej har han ikke, det menes at han vil gøre dette d. 14, så der jo ikke længe til... Grin

Jeg håber bare Real får hentet Pellegrini til trænerposten.

Så gælder det om at få nogle spillere, som kan udfylde de manglende pladser. Så gerne et real hold sige;

Casillas

Ramos    Pepe    Mexés    Maxwell/Evra (her er Evra mere langsigtet, imens Maxwell holder pladsen for Marcelo)

Lass     Kaká

Ronaldo                          Robben

Higuain  Raul

Zone 43
Manager

« Svar #4054: 05 Maj 2009, 21:37 »

Du rammer virkelig hovedet på sømmet, KongFjong! Thumbs Up

Det nuværende hold er ganske udemærket, de brodne kar skal lige skræres fra (Salgado, Saviola, Drenthe..) og skal erstattes med et par spillere (Granero, Negredo og 1-2 stjerner), og så skal man bare holde sammen på det, så er der titler i luften.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4055: 05 Maj 2009, 22:11 »

Han har bedt om et pressemøde den 14. maj, og mon ikke vi får en masse at vide der.  Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #4056: 06 Maj 2009, 21:10 »

Er der nogen der har læst den nyhed på madridista om hvem Marcas læser mener skal ud? 51% mener at Raúl skal skiftes ud - hvad sker der for det?! Håber virkelig ikke det er noget den nye præsident har tænkt sig at gøre! Græder

Zone 43
Manager

« Svar #4057: 06 Maj 2009, 21:15 »

De må have spist lort, dem der har stemt det. Raúl er Real Madrid, og han vil altid være det. Jeg kan ikke forestille mig, at han skifter væk.

- Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #4058: 06 Maj 2009, 21:16 »

Fatter heller ikke dem der har stemt at Raul ikke skal være i Real længere. Heldigvis får de jo ingen indflydelse på det i virkeligheden. Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4059: 06 Maj 2009, 22:02 »

Det er nok hans manglende individualistiske evner, der skaber udfaldet. Folk vil se spillere, som kan noget på egen hånd, og det kan Raúl altså ikke.

En angrebsduo bestående af Villa og Raúl er dog stadig min drøm til den kommende sæson. Man skal ikke undervurdere Raúl.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4060: 07 Maj 2009, 16:56 »

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/90-lequipe-ribery-til-real-madrid-inden-for-10-dage

Spillerrygtet undrer mig ikke, men at det skulle blive officielt (det ord bruger L'Equipe faktisk) i løbet af 10 dage virker helt ude i hampen. Sæsonen er ikke engang færdig, og uden at vi har en præsident? Klart.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4061: 08 Maj 2009, 11:26 »

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/90-lequipe-ribery-til-real-madrid-inden-for-10-dage

Spillerrygtet undrer mig ikke, men at det skulle blive officielt (det ord bruger L'Equipe faktisk) i løbet af 10 dage virker helt ude i hampen. Sæsonen er ikke engang færdig, og uden at vi har en præsident? Klart.
Dagens bedste nyhed  Thumbs Up

og

http://www.tribalfootball.com/perez-knows-price-bring-ibrahimovic-real-madrid-243289
...det begynder at ligne noget.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4062: 08 Maj 2009, 12:25 »

Ahh der er da mindst 10 spillere, jeg hellere ser i klubben end Zlatan Egohimovic.

En spiller som David Villa ville være 100 gange bedre, og prisen ville være nogenlunde den samme.

http://elmadrid.dk/index.php/news-mainmenu-76/23-rygter/91-avis-city-har-budt-pa-raul

Shockeret

motZ
Gæst

« Svar #4063: 08 Maj 2009, 19:14 »

http://www.bold.dk/nyt/Real-Madrid-jagter-billig-bomber

For mig at se kunne det være godt at satse lidt ungt, og en spiller som Negredo kunne være god at have til angrebet som en back-up.
Dog siger han også at han ikke vil være 5. valg, hvilket jo selvfølgelig er forståeligt nok.

http://www.bold.dk/nyt/Zidane-Kom-til-Real-Ribery

Og så mener Zidane at han kan overtale Ribery til at vælge Real Madrid fremfor de andre klubber der er ude efter ham.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2009, 19:16 af motZ » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #4064: 09 Maj 2009, 01:10 »

Kongen skal under ingen omstændigheder nogen steder hen! Jeg håber dog ikke på, at Zlatan er på vej. Ubeslutsom

Anyways, truppen til opgøret mod Valencia:
Målmænd: Casillas, Dudek.
Forsvar: Ramos, Metzelder, Cannavaro, Heinxe, Torres, Salgado.
Midtbane: Gago, Javi García, Drenthe, Parejo, Marcelo, Robben, Van der Vaart.
Angreb: Higuaín, Raúl, Huntelaar.

Casillas
Ramos - Metz - Cannavaro - Heinze
Robben - Gago - Van der Vaart - Marcelo
Higuain - Raúl

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010