home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004503 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #4005: 03 Maj 2009, 14:49 »

Jeg tror heller ikke selv, at Xabi har lyst til at gå et trin ned i sin karriere, allerede nu. Opstemt

Funny guy Peace

Josip-Skoko
Lilleputspiller
*

« Svar #4006: 03 Maj 2009, 14:51 »

Sergio Ramos spillede sygt dårligt.. Han er en ekstremt overvurderet spiller imo.

Manchester United - Brøndby IF - Leeds United

Zone 43
Manager

« Svar #4007: 03 Maj 2009, 14:55 »

Hmm mon Juande bliver ... fyret Shockeret det har vi jo en tendens til

Den er lidt svær at spå om.. De to nederlag til Liverpool og putaerne, er nogen der gør rigtig, rigtig ondt. Der udover har spillet ikke altid været det pæneste, hvilket er et varemærke for Real Madrid. Til gengæld har han leverede resultater, der bragte spænding i La Liga indtil i aftes.

Ronaldo har lige skudt rygterne ned idag, og sagt at han fokuserer på Manchester, samt et skifte til sommer er udelukket Smiley

Same old song.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #4008: 04 Maj 2009, 13:27 »

Jeg læste at der var rygter om at Gäel Clichy skulle være på vej til Real til sommer!! det kunne være fedt, han har potentiale til at blive den bedst på hans position !!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4009: 04 Maj 2009, 15:36 »

« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 15:43 af Schytte » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #4010: 04 Maj 2009, 15:56 »

Det lyder sgu noget vanvittigt, at skifte det halve hold ud.. Garcia, Diarra, Guti, Sneijder og Robben fatter jeg ikke helt, at man angiveligt vil skille sig af med. Robben, og tildels også Sneijder, burde være fast inventar i start formationen. De tre øvrige kunne være ganske udemærkede reserver.

Lige boreset fra Ancelotti og Zlatan, så kunne de øvrige på rygtebørsen være nice nok, at få til klubben. Peace

* Zone 43 venter i spænding på, at Rafa henter Salgado og Saviola
« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 16:30 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4011: 04 Maj 2009, 19:33 »

Det lyder sgu noget vanvittigt, at skifte det halve hold ud.. Garcia, Diarra, Guti, Sneijder og Robben fatter jeg ikke helt, at man angiveligt vil skille sig af med. Robben, og tildels også Sneijder, burde være fast inventar i start formationen. De tre øvrige kunne være ganske udemærkede reserver.

Lige boreset fra Ancelotti og Zlatan, så kunne de øvrige på rygtebørsen være nice nok, at få til klubben. Peace

* Zone 43 venter i spænding på, at Rafa henter Salgado og Saviola
det er os mig en KÆMPE gåde at der overhovedet er snak om Robben og Sneijder exit! Holder begge sig skadesfri er de jo sindssygt gode.
Giver dig ret i Ancelotti og Zlatan kunne være dejligt, men mener os Evra kan være helt fantastisk... men det bliver nok lidt svært at lokke ham ud af Man United. Og så mener jeg simpelthen ikke Gago har niveauet (endnu).

Zone 43
Manager

« Svar #4012: 04 Maj 2009, 19:38 »

Du må have misfortolket min holdning ang. Ancelotti og Zlatan. Dem ønsker jeg ikke.

- Daniel Agger.

Zulue
Manager

« Svar #4013: 04 Maj 2009, 19:39 »

Fede rygter. Jeg ser gerne alle 12, undtagen Guti, Sneijder, Robben forlade klubben, Guti på grund af fortiden og blandt mine yndlingsspillere, Sneijder og Robben siger sig selv - desværre nok nogle, der skal sælges, hvis vi skal have råd til Kaka, Clichy, Ibrahimovic, David Villa, Silva -- Ronaldo?

Ellers et ondt hold vi kunne få, jeg siger nej tak til Kaka og evt. Silva og ind med Ronaldo, Ibrahimovic, David Villa.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4014: 04 Maj 2009, 22:29 »

Du må have misfortolket min holdning ang. Ancelotti og Zlatan. Dem ønsker jeg ikke.
Sry my bad, det er når det skal gå hurtigt! Opstemt men er personligt en fan af Zlatan så ser ham gerne i real Opstemt

Men jeg tvivler desværre på de store spillere kan lokkes til   Ubeslutsom Zlatan, kaka, ronaldo, villa, silva osv

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4015: 04 Maj 2009, 23:04 »

Villa og Silva burde ikke været noget problem, da de kommer fra en klub under os. De resterende ser svære ud, selvom de ikke burde være umulige. Kaká og Ronaldo vil jo gerne til klubben, og sidstenævntes aftale skulle jo være på plads klar til at blive nærstuderet af Pérez, som det skrives i spanske aviser.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #4016: 04 Maj 2009, 23:35 »

I øvrigt er det glædeligt, at Pérez vil hente Granero og Negredo hjem, hvor de hører til. De vil være gode backup-spillere til at starte med.

Zone 43
Manager

« Svar #4017: 05 Maj 2009, 08:57 »

Sry my bad, det er når det skal gå hurtigt! Opstemt

Shit happens. Wink

I øvrigt er det glædeligt, at Pérez vil hente Granero og Negredo hjem, hvor de hører til. De vil være gode backup-spillere til at starte med.

Kender ikke det store til Negredo, udover at han skulle have scoret en masse mål denne sæson.. Men lækkert, hvis man begynder at satse mere på egne spillere. Thumbs Up

- Daniel Agger.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4018: 05 Maj 2009, 10:27 »

Villa og Silva burde ikke været noget problem, da de kommer fra en klub under os. De resterende ser svære ud, selvom de ikke burde være umulige. Kaká og Ronaldo vil jo gerne til klubben, og sidstenævntes aftale skulle jo være på plads klar til at blive nærstuderet af Pérez, som det skrives i spanske aviser.

Det er sgu sjovt, at Real-fans bliver ved med at tro på Ronaldo kommer til klubben til sommer. Tror I selv på, at Ronaldo først udtaler at den drøm er slut, hvorefter han skriver under på en kontrakt med Real? Tror I manden har så lidt skam i livet, at han vil snigløbe Utd og Ferguson, klubben og manageren der har gjort ham til det han er? Tror I han vil snigløbe dem, og have mod til at se Carlos Quiroz i øjnene på landsholdet, manden der om nogen er som en far for Ronaldo, og som til hver en tid vil være af den overbevisning at det bedste for Ronaldo de kommende par år, vil være Ronaldo?

Misforstå mig ikke, jeg er ikke så naiv at jeg tror vi kan holde på ham resten af hans karriere, men de næste par sæsoner er han også Utd's med mindre der sker ting og sager som omkring Beckham-handlen.

Man burde i stedet fokusere på at bygge Real op som hold frem for denne fokus på en enkelt spiller. Jeg skal ikek gøre mig alt for klog på hvem der skal ud og ind, men at smide 12 spillere ud vil være en kæmpe fejl imo. Det vil igen igen igen bare stå for mig, som et bevis på den manglende kontinuitet Real lider under. Det er som om man ikke vil indse, at lige nu og her, er man altså ikke verdens mægtigste klub, men måske er man i stedet nede som nr. 5-6 stykker efter Arsenal, Chelsea, Liverpool, Barcelona og Man Utd.

Man har ikke været i stand til at hente store navne til klubben, i stedet hentede man spillere som Robben som naturligvis har været god både til EM og i denne sæson for klubben, men som altså ikke har den status som Zidane, Carlos, Raul og Beckham havde. Derfor bør man imo droppe den arrogante holdning om at man stadig er en afgørende faktor i europæisk fodbold pt. og i stedet indtage en ydmyg holdning og langsomt bygge holdet op igen.

Man har faktisk en fantastisk talentfuld trup, som bare skal plejes med den rette træner, hvilket meget let kunne være Ramos frem for Ancelotti (Et frækt bud ville være Mourinho, men han vil jo nok ikke leve op til Real-fans forventing om åh så flot fodbold Wink). Spillere som De La Red, Gago, Higuain, Lass, Drenthe, Huntelaar og Marcelo, bør man beholde og forsætte med at give spilletid, sammen med de rutinerede kræfter som Casillas, Raul, M Diarra, Pepe, S Ramos, Robben og Nistelrooy og måske endda Guti (Han er er klubikon, men synes sgu han er så svingende, også mentalt at jeg tvivler på han har den store positive effekt på de unge spillere). Så har man altså en stærk trup, der let kan suppleres med 3-4 større stjerne og så ellers fylde op med de talenter der simpelthen MÅ være til stede på ungdomsholdene i Real.

Og det er tydeligt hvor man bør satset på at hente forstærkning først og fremmest. Offensiven mangler jo ikke noget vildt (altid rart med en Kaka, ham kan alle bruge Wink), men derimod må en makker til Pepe og en venstre back være oplagt. Men måske er problemet, at man i Real ikke er villig til at indse, at en trup der skal være harmonisk, ikke skal bestå af lutter verdensstjerne, men også at spillere som Mascheranp, Carrick, Essien, Fletcher osv. der ikke er på holdet for at afgøre kampe, men for at sørge for at de 3-4 store stjerne har frihed til at udfolde sig Smiley

Bare mit (lange) input Smiley

lacop
Ynglingespiller

« Svar #4019: 05 Maj 2009, 13:01 »

Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010