home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004700 gange)
Yessir
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3855: 23 Apr 2009, 21:47 »

At han så overvejer, at stoppe karriereren viser jo bare, at manden overhovedet ikke kan klare modgang.. Det er jo på ingen måde verdens undergang, det som han har gjort og han vil da helt sikkert stadig være en plads værdig i Real.

Så manden må ikke hav lov til at blive forskrækket over hvad han kan finde på at gøre? Jeg forstår sgu sagtens han overvejer at trække sig tilbage, efter sådan en omgang. Jeg tror selvfølgelig ikke på det sker, men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvilke tanker der kører rundt i hans hovede lige pt.

Mikkellas
Gæst

« Svar #3856: 23 Apr 2009, 21:49 »

Bare fordi man laver en forkert ting på en fodboldbane, skal man ikke lige pludselig overveje, om man skal fortsætte karrieren eller ej. Han bør være mand nok til at tage straffen uden at klage. Og som jeg sagde før, så er det bare noget, han siger, så han kan få noget sympati Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #3857: 23 Apr 2009, 21:51 »

Så manden må ikke hav lov til at blive forskrækket over hvad han kan finde på at gøre? Jeg forstår sgu sagtens han overvejer at trække sig tilbage, efter sådan en omgang. Jeg tror selvfølgelig ikke på det sker, men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvilke tanker der kører rundt i hans hovede lige pt.
Selvfølgelig må han det.. Men at udtale til medierne, at han måske vil stoppe karriereren er for mig, bare et dårligt spin fra Pepe og Real's side, for at mildne straffen..

Yessir
Manager

« Svar #3858: 23 Apr 2009, 22:00 »

Bare fordi man laver en forkert ting på en fodboldbane, skal man ikke lige pludselig overveje, om man skal fortsætte karrieren eller ej. Han bør være mand nok til at tage straffen uden at klage. Og som jeg sagde før, så er det bare noget, han siger, så han kan få noget sympati Smiley

en forkert ting? Så har du da tydeligvis ikke set samme klip og dommer rapport som mig...
Også er det ikke bare det at lave noget forkert, det er det at det slår klik for manden. Den hårdeste straf må da netop være hvis han ikke tør spille mere? Så hvis han trækker sig tilbage, har han da taget den hårdest mulige straf han kunne få, uden at klage... Fedt at du er så god til at læse folk, at du kan fortælle det bare er for sympati. Du har tydeligvis aldrig gjort noget der har skræmt livet af dig så...

Selvfølgelig må han det.. Men at udtale til medierne, at han måske vil stoppe karriereren er for mig, bare et dårligt spin fra Pepe og Real's side, for at mildne straffen..

Tja... Hvorfor skulle han holde for sig selv at han blev skræmt? Det er vel bare en del af hans undskyldning, at fortælle om sine tanker bagefter. På det område bliver vi nok ikke enige så.

søgaard
Gæst

« Svar #3859: 23 Apr 2009, 22:02 »

Tja... Hvorfor skulle han holde for sig selv at han blev skræmt? Det er vel bare en del af hans undskyldning, at fortælle om sine tanker bagefter. På det område bliver vi nok ikke enige så.
Tjaeh.. En undskyldning kan formes på mange måder.. Og han har helt sikkert haft en hel hær af PR-folk fra Real i ryggen, da han har sagt det her. Men nej, vi bliver nok ikke enige Wink

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3860: 23 Apr 2009, 22:35 »

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3861: 23 Apr 2009, 22:37 »

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3862: 24 Apr 2009, 00:02 »

Smukt.  Peace

Tak  Wink

Hvis I gad at sprede budskabet, hvor I kan, ville det være perfekt. Det er nemlig uhyre svært.  Smiley

Jo flere besøgende, desto flere konkurrencer med sponsorpræmier.  Thumbs Up

Yessir
Manager

« Svar #3863: 24 Apr 2009, 00:31 »

Tjaeh.. En undskyldning kan formes på mange måder.. Og han har helt sikkert haft en hel hær af PR-folk fra Real i ryggen, da han har sagt det her. Men nej, vi bliver nok ikke enige Wink

Enig. Jeg mener bare ikke man skal undervurdere det psykiske der er, ved at snakke ud om sine tanker, når man har lavet noget så voldsomt. Og jeg kunne da sagtens se mig sige det samme, hvis jeg havde lavet samme stunt. Uden at en flok pr folk og præsidenter havde presset mig til det.  Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #3864: 24 Apr 2009, 08:30 »

Det ligner mest af alt en mand med seriøse psykiske problemer, som intet har at lave på en fodboldbane

Så er det vel 'bare' at få ham tilknyttet en psykolog, hvis det kan hjælpe ham i fremtiden, hvad enten den er på eller uden for banen. Smiley

Gu' var det ej et tyndt straffe. Han planter en hånd i ryggen på ham.

Der var lige så meget straffe i den situtation, som det vi blev snydt for kort forinden..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #3865: 24 Apr 2009, 09:21 »

Pepe skal naturligvis have en hård straf.... karantæne m.m hvis Real Madrid mener det alvorligt går de ud og fyrer spilleren.... men når nu vreden og foragelsen har lagt sig så er der tid til eftertænksomhed og tilgivelse - ingen mennesker fortjener at blive kasseret efter fejltrin alle har sgu krav på at få en ny mulighed - en mulighed for at vise at de kan gøre det bedre - tænk på Cantona... hvad ville vi fodbold elskere ikke have gået glip af hvis han var stoppt efter nogle af hans tåbeligheder !

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #3866: 24 Apr 2009, 21:53 »

Fire dage for angrebet på Casquero + fire dage for slaget på Albin + en dag for røde kort + en dag for overfusning af dommerne = 10 dages karantæne til Pepe.

Kilde: bold.dk

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3867: 25 Apr 2009, 02:37 »

Det var noget af en dårlig kilde, jeg havde, da jeg linkede til en avis, der sagde 6 dage?! Skuffende......

Men 10 spilledage er vel ikke for meget, da det er meget grove forseelser, han laver. Ligeledes skuffende....

At det så sker, når vi skal møde ligaens tophold i den afgørende fase af denne sæson, gør det ligefrem ikke bedre.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3868: 25 Apr 2009, 02:46 »

Hahaha........

El Madrid fichará a Cristiano, Ribery y Xabi Alonso o Cesc.... Real Madrid køber Cristiano, Ribéry og Xabi Alonso eller Cesc Fabregás.

Det siger en italiensk agent, der arbejdede for Florentino Pérez under hans era.

Desuden skulle Robben og Nistelrooy blandt andet forlade klubben.

I kan læse de konkrete udtalelser på ElMadrid.dk i morgen engang. Lige nu er jeg for træt. Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3869: 25 Apr 2009, 12:43 »

Her var den så:

http://elmadrid.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=83:fifa-agent-stjernespillere-pa-vej-til-madrid&catid=13:generelt&Itemid=76

Tja, jeg gider ikke engang at glæde mig, selvom vi snakker om Florentino Pérez. Smiley

Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010