home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004762 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3795: 22 Apr 2009, 20:18 »

Ja, jeg er ganske udemærket klar over, hvad jeg udtaler. Jeg mindes, at du i aftes, i mindre grad glædede dig over en sådan aktion, så jeg kunne spørge dig om det samme. Smiley

I øvrigt synes jeg, at du gør situtationen værre end den er med de udtalelser du kommer med. Smiley

Fair straf btw.

Ja der havde jeg ikke set den, troede bare han havde lavet en lille hævnagt el..

Det der er jo komplet psykopatisk, og han går kun efter at skade sin modspiller, og spillet er enda stoppet... Pepe er da uden tvivl et møgsvin af karat i den situation!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #3796: 22 Apr 2009, 20:25 »

Fair.. Men troede du havde set situtationen. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #3797: 22 Apr 2009, 20:55 »

Vild kamp i går.

Higuain var sgu den helt store helt sammen med Guti og Casillas, som reddede et af de lettere straffespark i hans karriere. Regnede godt nok ikke med at Guti ville kunne lave sådan en perle på det frispark, efter en sæson hvor han langt fra har spillet op til hans bedste. Kæft jeg var oppe at køre til kampen i går. Opstemt Især efter at Casillas reddede straffesparket og endnu mere da Higuain bankede bolden i kassen i det 93. minut. Løb jublende gennem hele huset.  Grin

Mht. Pepe -  Det er nævnt så mange gange før i tråden, men selvfølgelig er det idiotisk af ham at gøre det han nu gjorde.

Nu håber jeg bare at Sevilla tager point mod Barca i aften, og at vi så selv kan afgøre det i El Clasico selvom vi måske mangler et par spillere til den tid.

Jeg har troen på mesterskabet endnu.

Mikkellas
Gæst

« Svar #3798: 22 Apr 2009, 22:04 »

Hmm. Jeg har nu fundet ud af, at karantænen ikke er udstedt endnu. Det bliver først i morgen besluttet, hvor lang karantæne Pepe skal have, og det med seks spilledage er bare et gæt. Man gætter nemlig på alt mellem seks og ti spilledage lige nu.

http://spn.dk/fodbold/intfodbold/article1670663.ece

Cencur
Manager

« Svar #3799: 22 Apr 2009, 23:43 »

Synes også 5-6 spilledage er for lidt, og 10-12 er tilpas.

Men det er sguda langt fra det værste man har set på en fodboldbane? Man har da set spillere i Italien stemple hinanden direkte på brystet, og slå hinanden i ansigtet.

Pepe's første spark kan nok, med meget god vilje, forsvares med at han prøver at sparke bolden væk, og så hørte jeg et sted idag at man kunne, igen med sindsygt god vilje, kunne forsvare nummer to spark med at han sparkede ud i luften i ren frustration.

Nogen der kan finde klippet hvor han slår Albin i ansigtet? Det har jeg ikke set endnu.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #3800: 23 Apr 2009, 11:28 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #3801: 23 Apr 2009, 11:31 »

Troen på mesterskabet skal i jo hele tiden have, uanset hvor langt bagefter i måtte være....... Jeg glæder mig til at se om i kan tage barcelona den 3. maj! Rullende Øjne

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3802: 23 Apr 2009, 12:03 »

For at være ærlig, så er jeg ikke så fortrøstingsfuld omkring mesterskabet. Vi har de vigtigste spillere ude i sådan hårdt program, og jeg har svært ved at se at vi bliver ved med at vinde uden Pepé, Robben og måske Sneijder. Selvfølgelig har jeg ikke opgivet mesterskabet helt endnu, men jeg vil uden tvivl blive mindre skuffet nu, end jeg ville have været for et par uger siden.  Ubeslutsom

Barcelona spiller også rigtig godt, spiller Sevilla totalt ud af banen. Selvom Sevilla havde en del karantæner og skader, så burde rækkens nr. 3 kunne slås med topholdet i ligaen. Det gjorde de ikke, og vi kan kun håbe at Barcelonas hårde og stramme program gør det svært for dem.  Smiley

iHala Madrid!

vesperGT
Manager

« Svar #3803: 23 Apr 2009, 12:23 »

Jo, men omvendt håber jeg da at vi på lørdag kan stikke et hjul i Barca's drømme (Er Valencia fan Wink) så i kan komme tættere på..... Sidste kamp tabte vi vidst - så vidt jeg husker - "kun" 2-1 og burde dermed være i stand til at give dem mere modstand end Sevilla gjorde i går......

men lad os se........

Zone 43
Manager

« Svar #3804: 23 Apr 2009, 12:51 »

I skal være mere end velkomne til, at drille dem, Phoenix. Og det til hver en tid. Wink

Jeg tror stadig på, at vi vinder mesterskabet, selvom det bliver uden tre af profilerne i den svære periode der venter.

http://www.bold.dk/nyt/Pepe-overvejer-karrierestop Ubeslutsom

- Daniel Agger.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #3805: 23 Apr 2009, 13:24 »

Det spanske fodboldforbund kunne godt finde på, at lade ham slippe med en 3-4 dage.

Juande Ramos burde næsten have en for at gå ud og forsvare Pepe, hvad har han lige gang i? Det er da et latterligt budskab han sender som træner!

Pepe oplever lidt det samme som David Navarro(Valencia) gjorde efter hans overgreb mod Burdisso i CHL hvor han med tåre i øjnene til et pressemøde overvejede sin fremtid. Tror ikke det er rart at se sig selv i sådan en situation på kamera bagefter.

Er dog sikker på Pepe ikke stopper, han har være svært ved at se sig selv i spejlet pt. (fortjent nok)

Og tror ikke i skal regne med hjælp fra Valencia næste runde. Kan godt være vi har vundet fem i rap, men Barca er fra en anden planet.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2009, 13:26 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #3806: 23 Apr 2009, 13:25 »

Jeg fatter ikke, at Real Madrid fans kan tro på mesterskabet. I vinder nærmest udelukkende pga. held og Casillas, og jeg kan ikke forestille mig, at I vinder de resterende kampe. Så selv hvis Barca satte point til, så ville Real Madrid ikke vinde, vil jeg vove at påstå. For at hælde lidt mere benzin på bålet, så er der seks kampe tilbage, hvoraf Barca skal miste point i halvdelen - hvor sandsynligt er det? Wink

Jo, men omvendt håber jeg da at vi på lørdag kan stikke et hjul i Barca's drømme (Er Valencia fan Wink) så i kan komme tættere på..... Sidste kamp tabte vi vidst - så vidt jeg husker - "kun" 2-1 og burde dermed være i stand til at give dem mere modstand end Sevilla gjorde i går......

men lad os se........

4-0*. Henry hattrick + Dani Alves Wink

vesperGT
Manager

« Svar #3807: 23 Apr 2009, 13:33 »

Jeg fatter ikke, at Real Madrid fans kan tro på mesterskabet. I vinder nærmest udelukkende pga. held og Casillas, og jeg kan ikke forestille mig, at I vinder de resterende kampe. Så selv hvis Barca satte point til, så ville Real Madrid ikke vinde, vil jeg vove at påstå. For at hælde lidt mere benzin på bålet, så er der seks kampe tilbage, hvoraf Barca skal miste point i halvdelen - hvor sandsynligt er det? Wink

4-0*. Henry hattr+ Dani Alves Wink
ick

Ja, hvis du snakker selvmål! Opstemt

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3808: 23 Apr 2009, 13:49 »

Jeg har også været meget optimistiks omkring mesterskabet førhænd. men især efter kampen igår tror jeg ikke på det...
Jeg kan ikke se hvordan noget hold skal kunne slå det barcelona hold sådan som de spiller lige pt, de kommer da også til at straffe Chelsea i CHL..
Jeg er 90% sikker på at de tager en trippel i år, jeg kan ikke se hvem der skulle stoppe dem.. :s

Så som Real fan er der ikke andet at gøre end at se frem mod lysere tidere i næste sæson !!

Zone 43
Manager

« Svar #3809: 23 Apr 2009, 14:08 »

Med det program Barcelona har de næste 3 uger, er det ikke utænkeligt, at de smider point i en kamp eller to. Smiley

Robben ude i tre uger. Røv.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010