home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1004920 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3660: 07 Apr 2009, 21:19 »

Ah, før første opgør var Real Madrid altså favoritter Smiley Det var før Liverpool kom ind i den periode, de er nu. Den startede netop med sejren mod jer. Smiley

Det synes jeg altså ikke. Men lad det ligge nu, for det ser ud til vi ikke bliver enige.  Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3661: 07 Apr 2009, 21:21 »

Cesc har tidligere udtalt, at Guardiola er hans idol.. Andre historier fortæller også, at Guardiola, mens han spillede i Barca, gav Cesc en Barca-trøje med "Fabregas" bag bå Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3662: 07 Apr 2009, 21:23 »

Tja, jeg skal ikke sige, hvor de har udmeldingen fra. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #3663: 07 Apr 2009, 21:27 »

Snakker du om Liverpool-kampen? For så vil jeg ikke sige at jeg enig i at vi havde favoritrollen. Der ville jo snakkes meget mere om det rundt i Europa, hvis vi havde slået Liverpool ud, mens jeg ikke synes at der har været meget opmærksom over at vi røg ud, heller ikke før det første opgør.

Ja, formodede det var den du snakkede om. Inden det første opgør var vi inde i god periode, og Liverpool en dårlig en af slagsen, hvorfor vi havde fået favoritrollen, hvor den før havde ligget omkring de 50/50.. Men Rafa viste, at det var taktisk klogt at stille med ti mand nær eget felt. Og efter Benayouns mål var Liverpool favoritter. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #3664: 09 Apr 2009, 21:45 »

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=10542

Nu skulle vi være interesseret i en 19-årig tjekke ved navn Thomas Necid.
Lyder vel meget spændende.

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #3665: 09 Apr 2009, 21:51 »

Ja det lyder da meget spændende, meeeen tror nu aldrig han vil komme til at slå igennem i real, der er rigtig mange eksempler på angrebstalenter i real i nyere tid der aldrig er blevet til noget som helst. håber at den nye ledelse, når vi kommer så langt, vil satme lidt mere på talentudvikling og gerne egne talenter, og så måske kryde det med nogle etablerede stjerner som f. eks C. Ronaldo. Det er meget meget svært at slå igennem i reals angreb, der er dog eksempler som Higuain og til dels Huntelaar, men i det fleste tilfælde synes jeg at talenter får alt for kort snor.

Zone 43
Manager

« Svar #3666: 10 Apr 2009, 00:59 »

Må indrømme at jeg tvivler lidt på Tomas Necid.. Bevares han virker som en van Nistelrooy type, men med de angribere vi har nu, så tror jeg ikke, at han vile have nemt ved at få spilletid. Så hellere lade ham i Rusland. Peace

Og så et stort tillykke til Gago og den brasilianske legende Roberto Carlos! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #3667: 10 Apr 2009, 01:33 »

Nej, tror skam heller ikke selv at han har en fremtid hos os. Men efter det der nævnes lyder han vel spændende nok.
Men slet ikke god nok til os. Det nægter jeg at tro.

Og som Zone netop siger; tillykke til Gago og guden Carlos!

Zone 43
Manager

« Svar #3668: 11 Apr 2009, 15:47 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/hollaendere-uoenskede-i-madrid

Jeg kan forstå Drenthe, van der Vaart og til dels van Nistelrooy. Men Sneijder og Robben?! De er jo vores kreative spillere, så med mindre der kan hentes nogen større spillere end dem, så vil det da være hul i hovedet, at skille sig af med dem.

EDIT:

Truppen til Valladolid kampen:

Casillas, Dudek
Salgado, Pepe, Cannavaro, Heinze, Metzelder, Torres
Lass, Gago, Sneijder, Robben, Guti, Drenthe, Van der Vaart
Raúl, Huntelaar, Higuain

Casillas
Torres - Pepe - Cannavaro - Heinze
Higuain - Lass - Sneijder - Robben
Raúl - Huntelaar
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 17:42 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #3669: 11 Apr 2009, 20:33 »

Ja, Sneijder og Robben er da nogle af de bærende kræfter på holdet, det samme er Huntelaar vel også gået hen at blevet hvis han jo bare fortsætter med sine mål.

Mht. til kampen i morgen er en sejr helt sikkert kravet! Alt andet vil være utilfredsstillende. Startopstillingen som du har skrevet ovenover er jeg meget enig i. Håber sgu at Sneijder kommer til at spille centralt så han kan vise hvad han kan i stedet for at spille på kanten, hvilket slet ikke passer til ham. Regner i øvrigt også med mindst 1 mål fra både Huntelaar og Higuain så mit bud på et resultat er en 3-0 sejr! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 20:36 af motZ » Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #3670: 11 Apr 2009, 22:03 »

Der kan slet ikke være nogen tvivl om at kravet er en sejr, og det er jeg også sikker på at vi får. Jeg håber for alt i verden at Robben og Sneijder bliver i klubben mange år endnu. Og så må Sneijder gerne lige komme op i gear igen, holdet bliver så meget bedre med en Sneijder i omdrejninger.

-LFC-
Manager

« Svar #3671: 11 Apr 2009, 22:13 »

Det er jo vanvittigt, hvis i beder Robben om at forlade klubben. Han er jo den suverænt bedste spiller i har. Shockeret

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3672: 12 Apr 2009, 14:10 »

Casillas, Dudek
Salgado, Pepe, Cannavaro, Heinze, Metzelder, Torres
Lass, Gago, Sneijder, Robben, Guti, Drenthe, Van der Vaart
Raúl, Huntelaar, Higuain

Kunne godt tænke mig at se den her (nok meget usandsynligt Smiley)

Casillas
Salgado   Pepe   Metzelder   Torres
                   Lass
          VDV              Sneijder
Higuain                               Robben
                  Huntelaar

Ville være fantastisk at få VDV og Sneijder spillet sammen på den midtbane... Hvis 1 angriber er for lidt:

Salgado   Pepe   Metzelder   Torres
                   Lass
          VDV              Sneijder
Robben                             
          Higuain    Huntelaar

Dvs. hvis Robben er i højre side trækker Sneijder længere ud på fløjen, og modsat hvis Robben er i venstre side trækker VDV lidt længere ud.

Men desværre bliver det nok ikke den her opstilling ^_^

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3673: 12 Apr 2009, 14:12 »

Hvorfor vil du have både Salgado og Metzelder med fra start

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #3674: 12 Apr 2009, 14:27 »

Vi skal altså have Raul med fra start, ham og Huntelaar i front. Jeg ser gerne Higuain på højre Robben på venstre og Lass og Sneijder midt på. og så tror jeg ikke Metzelder starter inde. Jeg vil også foretrække Torres frem for Salgado.

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010