home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005092 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3480: 14 Mar 2009, 18:30 »

@ Kongesoennen7: Start elleverne er skam god nok. Parejo skal have nogen minutter, helt enig, og gerne en god håndfuld i aften alt efter hvordan kampen forløber; og også gerne i de resterende kamp. Jeg tror helt bestemt, at han vil blive en vigtig spiller for holdet i fremtiden. Også enig omkring VdV; han bør være fortid efter sæsonen, med mindre Fanden tager ved ham! Thumbs Up

@ The Real Boy: Zizou vender med stor sandsynlighed tilbage til sommer, hvis Perez vinder valget. Spillet var ikke godt mod Liverpool, det kan alle skrive under på, men i ligaen har spillet nu engang været fornuftigt. Specialt ude mod Gijon og hjemme mod Betis. Og ja, der kommer nok en ændring eller to i forsvaret til sommer. Det bør være første prioitet når der skal handles ind efter sæsonen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

The Real Boy
Lilleputspiller
*

« Svar #3481: 14 Mar 2009, 18:35 »

De skal købe nogle bedre spillere Perez Han er ik god nok

The Real Boy
Lilleputspiller
*

« Svar #3482: 14 Mar 2009, 18:39 »

Det bliver fandme godt i næste sæson. For der kommer de gode spillere ind igen på banen.. Måske ronaldo xD

Zone 43
Manager

« Svar #3483: 14 Mar 2009, 18:41 »

Det er jo ikke bare at købe de bedste af de bedste, som man skifter underbukser. Bare se på sidste sommer med al den snak om Ronaldo skulle skifte til os, så skulle han ikke, så skulle han og sådan fortsatte det hele sommeren. Perez ikke god nok? Det var ham som skaffede Zidane, Ronaldo, Figo, Beckham og hvad de nu hedder, de stjerner vi hentede under Galaticos tiden. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

The Real Boy
Lilleputspiller
*

« Svar #3484: 14 Mar 2009, 18:44 »

Men nu køber perez Kun gamle spillere.. De skal købe nogen Som barca har de spiller godt.. men real er ved at få seltillid. Det bliver pinligt hvis de ik kommer i finale næste år i champions league.. For det er på deres hjemmebane..

The Real Boy
Lilleputspiller
*

« Svar #3485: 14 Mar 2009, 18:48 »

C.Ronaldo Er også hans drøm at komme til Real... Det er også hans fars valg til ronaldo

Zone 43
Manager

« Svar #3486: 14 Mar 2009, 18:53 »

Gamle og gamle.. Zidane var 29, Figo og Beckham 28 og Ronaldo 26, hvorfor der stadig var en masse år i dem, da de blev hentet. Lige nu er der snak om Cristiano og Benzema, som må siges at være endnu yngre end de før nævnte stjerner.

Pinligt og pinligt.. Det kommer an på hvordan det ser ud til den tid, men ja, et hold som Real Madrid burde vinde CL hver gang, men det sker bare ikke hver gang. :-)

- Daniel Agger.

The Real Boy
Lilleputspiller
*

« Svar #3487: 14 Mar 2009, 20:11 »

De er pinlige hvis de ik kommer i finale næste gang for det er på deres hjemmebane

Zone 43
Manager

« Svar #3488: 14 Mar 2009, 20:19 »

Igen.. Vi kan risikere at skulle stille op med et halvt eller helt reservehold overfor Man United, Inter, Bayern you name 'em inden finalen, og så er chancerne for sejr små. Og så kan det være lige meget om finalen spilles på Bernabeu eller månen. Desuden burde det være pinligt at vi ikke er nået længere end lige videre fra gruppespillet de sidste fem (!!) år. Men ja, vi bør helt bestemt gå efter at vinde CL næste år, det kan jeg være enig i.

- Daniel Agger.

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #3489: 14 Mar 2009, 20:25 »

Det ville være stort med en sejr i Champions League på eget græs.. Men samtidig ville det skuffe mig, hvis der så ikk bliver hentet en kæmpe stjerne til sommer, for jeg tror ikk, at vi kan gøre det med det nuværende hold Skuffet

motZ
Gæst

« Svar #3490: 14 Mar 2009, 20:32 »

Hvis Perez kommer til så skal han nok gøre sit for at hente 1-2 rigtig store stjerner. Her tænker jeg på Benzema og Ronaldo. Kunne jo være fantastisk hvis de to kom til klubben. Dog skal vi så have solgt en Saviola da han vil være i endnu mere overskud end han er nu hvis Benzema kom. Og som så det så mange andre gange er nævnt, så skal vi også have forstærket forsvaret med en venstre back og evt. en til det centrale forsvar.

Med sådan et hold vil jeg mene at vi kan kæmpe om CL-titlen.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #3491: 14 Mar 2009, 20:41 »

Benzema har lige udtalt han bliver i Lyon efter denne sæson, pga. at han for fast spille tid i ligaen som i CHL, samt udvikler sig hele tiden. Så tror godt i kan stryge ham fra ønskelisten. Men jeg tror Ronaldo er Madrid spiller til sommer.

Zone 43
Manager

« Svar #3492: 14 Mar 2009, 20:42 »

Salgado, Heinze, Metzelder, Drenthe, van der Vaart, Faubert og Saviola er ihf. fortid til sommer, og der udover bør Javi Garcia og Parejo udlejes til en klub hvor de kan få meget spilletid, især Parejo.
Ronaldo, Benzema og Xabi er pt. på min ønskeliste. Forhåbenlig er den også det hos den kommende præsident. :-)

- Daniel Agger.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #3493: 14 Mar 2009, 20:50 »

Må jeg lige spørge hvorfor Xabi Alonso? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #3494: 14 Mar 2009, 20:56 »

Fordi han er klasser over Gago, hvilket han ofte viser i Liverpool. I hvert fald i de Liverpool kampe jeg har set. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010