Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Sep 2025, 19:55
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 514 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Real Madrid tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
228
229
[
230
]
231
232
...
664
Forfatter
Emne: Real Madrid tråd (Læst 1005128 gange)
motZ
Gæst
Sv: Real Madrid tråd
«
Svar #3435:
07 Mar 2009, 20:00 »
Citat af: AFC 07 Mar 2009, 16:43
Vi har en svækket højreback position i aften og det er vigtigt Salgado spiller en god kamp og holder deres venstre kant væk. Mener det er Rodriguez der spiller den position. Gætter på en 2-0 sejr til os.
Lidt flueknepperi men det er med stor sandsynlighed Simão der spiller på venstrekanten så vi må jo håbe at Salgado kan gøre noget ved ham.
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #3436:
07 Mar 2009, 20:00 »
Citat af: Zone 43 07 Mar 2009, 19:51
http://www.bold.dk/nyt/Real-sparer-Robben-i-lokalderby
Han skulle vel spares før eller siden med hans skadeshistorie taget i betragtning. Jeg havde dog håbet at det ville blive i næste uge mod Bilbao.
Nå, men så må jeg ændre på mit bud af start 11.
Casillas
Salgado - Ramos - Cannavaro - Heinze
Higuain - Lass - Gago - Marcelo
Guti
Raúl
EDIT: Og så læser man lige at Porto angriberen Lisandro Lopez vil til os.. Kan han leve med at være 4./5. valg, skal han være velkommen
Ifølge Madridista.dk sparer man også Gago idet han har været en smule tvivlsom. Huntelaar spiller i stedet:
Casillas
Salgado - Ramos - Cannavaro - Heinze
Higuain - Lass - Guti - Marcelo
Raúl - Huntelaar
EDIT: Jeg kan nu visuelt bekræfte at Robben er med og Huntelaar er med. Kan sgu ik lige se hvem der ikke er.
«
Seneste Redigering: 07 Mar 2009, 20:02 af knudsen_0
»
Vuelve la ilusión
Zone 43
Manager
«
Svar #3437:
07 Mar 2009, 20:02 »
Og så ser man lige, at Robben er med alligevel. xD
Citat af: Caspper 07 Mar 2009, 19:59
Ja jeg har sgu oddset på at Atl. Madrid vinder over jer i aften
Så går der lige 400 kr ind på kontoen
Hvis Barcelona også vinder altså..
Kan du ikke skrive din odds, i odds tråden?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #3438:
07 Mar 2009, 20:09 »
Vores start 11:
Casillas
Lass - Ramos - Cannavaro - Heinze
Robben - Gago - Guti - Marcelo
Huntelaar - Raúl
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #3439:
07 Mar 2009, 20:54 »
Pepes karantæne ser ud til at være værre end forventet. Det er tydeligt at se, at vi mangler ham derinde, Ramos på backen og Lass på midtbanen. Alternativet må være Metzelder i midterforsvaret sammen med Cannavaro, hvis vi skal kunne udnytte Ramos og Lass ordenligt i aften. Og så Ramos også passende smide Guti og Huntelaar hjem, for kan jo intet i aften. Desværre er alternativerne på midtbanen ikke meget bedre.
Nu hvor det negative er sagt, så tror jeg stadig vi kan vinde. Dog en smal sejr.
- Daniel Agger.
kfuglsang
Førsteholdsspiller
«
Svar #3440:
07 Mar 2009, 21:12 »
For satan det er klasse spillet... bliver spillet helt ren der, og så sætter Huntelaar den bare så sikkert ind!!!!!
Zone 43
Manager
«
Svar #3441:
07 Mar 2009, 22:02 »
Omend resultatet var fair, så kan vi ikke bruge det til så meget, da Bilbao tabte. Det var tydeligt at se, at vi manglede det sidste i dag, som vi viste mod Betis, Gijon og noget af Espanyol kampene. Vi vinder stadig ligaen, det er jeg sikker på.
Nu gælder det Liverpool i midtugen, i sæsonens måske vigtigste kamp. En kamp som skal vindes, men langt fra bliver nemt, da Liverpool, og isærdeleshed Gerrard, har det med at afgøre sådanne kampe til deres fordel mod kampens slutning. Allerede nu frygter jeg lidt, at vi kommer foran midtvejs i første halvleg og Gerrard udligner til sidst.
Liverpool stiller vel sædvanen tro op med ti mand på egen halvdel, hvorfor jeg tror en 4-3-3 formation kunne være løsningen for os. Lass, Cannavaro og Pepe bliver på egen halvdel gennem samtlige 90 minutters spil, mens Heinze og Ramos tager løb fremad banen. Jeg synes selv, sjovt nok, at den kunne være fræk at tage i brug.
Casillas
Ramos - Pepe - Cannavaro - Heinze
Lass
Gago - Sneijder
Higuain Robben
Raúl
- Daniel Agger.
AFC
Manager
«
Svar #3442:
07 Mar 2009, 22:08 »
Lidt bittert med 1-1 i en ellers flot kamp. Nu er vi 5 point bagud til Barca, da de desværre slog Bilbao tidligere med 2-0. Vores keeper Casillas syntes jeg viser sin klasse med en masse klasseredninger. En mod en situationerne virkede han til at mestre især over for Aguero, bare ærgerligt han ikke vandt duellen mod Forlan som sparkede den flot ind.
Jeg syntes Atletico var uhyre giftig på kontraangreb. De udnyttede det virkelig, men heldigvis scorede de kun 1 mål. Stor cadeau til dem for deres farlige kontraangreb.
Dejligt Huntelaar scorer endnu en gang. Uhyre vigtigt for ham. Et godt mål han scorede også. Han er ved at komme igang. Medierne udtalte ham som et flop i starten, men det tror jeg der er lavet om på nu
Legenden i Real Madrid, Raul er bare så klasse. Sikke nogle fine ting han kan lave. Saksespark og så er han stadigvæk så utrolig giftig i sine angrebssituationer. Håber han kan blive i klubben lang tid endnu, for ham vil vi komme til at mangle det er helt sikkert. Han er kemien på det hold der.
Og vores arbejdshest, Lassana Diarra er simpelthen bare en klasse for sig. Sikke dog han arbejder og det er også det han er købt for. Har virkelig mange gode taklinger og det er vigtigt mod sådan nogle hold som Atletico som er gode i angrebsspillet. Så er det vigtigt han takler ordentligt og stopper deres spil, hvilket han gjorde fint idag.
knudsen_0
Landsholdsspiller
«
Svar #3443:
07 Mar 2009, 22:29 »
Citat af: Zone 43 07 Mar 2009, 22:02
Omend resultatet var fair, så kan vi ikke bruge det til så meget, da Bilbao tabte. Det var tydeligt at se, at vi manglede det sidste i dag, som vi viste mod Betis, Gijon og noget af Espanyol kampene. Vi vinder stadig ligaen, det er jeg sikker på.
Nu gælder det Liverpool i midtugen, i sæsonens måske vigtigste kamp. En kamp som skal vindes, men langt fra bliver nemt, da Liverpool, og isærdeleshed Gerrard, har det med at afgøre sådanne kampe til deres fordel mod kampens slutning. Allerede nu frygter jeg lidt, at vi kommer foran midtvejs i første halvleg og Gerrard udligner til sidst.
Liverpool stiller vel sædvanen tro op med ti mand på egen halvdel, hvorfor jeg tror en 4-3-3 formation kunne være løsningen for os. Lass, Cannavaro og Pepe bliver på egen halvdel gennem samtlige 90 minutters spil, mens Heinze og Ramos tager løb fremad banen. Jeg synes selv, sjovt nok, at den kunne være fræk at tage i brug.
Casillas
Lass
Gago - Sneijder
Higuain Robben
Raúl
Jeg fristes til at sige: Amen!
Det kunne være meget fræk, og måske er det også de 11 der starter på banen, men tvivler nu stærkt på Juande Ramos skifter system. Så jeg tror at en 4-4-2 vil være et sikkert valg for Juande med Lass og Gago som den sikre midtbane. Dernæst er det garanteret Raul og Higuain på toppen, Robben på den ene kant, og så skal han vel vælge mellem Sneijder og Marcelo på den sidste plads, hvor jeg tror og håber han vælger Marcelo som igen i dag viste flot spil i det offensive.
Casillas
Robben - Lass - Gago - Marcelo
Higuain - Raul
Vuelve la ilusión
motZ
Gæst
«
Svar #3444:
08 Mar 2009, 22:07 »
Eftersom Vicente Boluda har annonceret at der bliver holdt valg d. 5. juli nævnes Florentino Perez til at vende tilbage som præsident for os.
Her nævnes det også at han lover at hente Wenger og Kaka.
Dette ser jeg dog ingen grund til da vi har en rigtig god træner i Juande Ramos der har fået en rigtig god start og også at vi kan finde en bedre løsning i stedet for Kaka, som vi vel skal betale en kæmpe sum for.
http://www.sporten.dk/fodbold/spanien-primera-division-2008-2009/perez-henter-wenger-og-kaka
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3445:
08 Mar 2009, 22:28 »
Citat af: Zone 43 07 Mar 2009, 22:02
Hæhæ det lugter jo langt væk af sure rønnebær
Indrømmet, Liverpool i Europa er ikke noget kunstværk ud i elegance. Til gengæld er det effektivt uden på nogen måde at være norsk i spillestilen. Vinderen har altid ret og hellere spille kedeligt og vinde, end naivt og tabe
Real har ganske enkelt spillerne til at vinde Champions League i år. Som jeg hørte eller læste tidligere i dag, så bliver det ikke Liverpool som hold der bliver Reals største forhindring på tirsdag, men stemningen på Anfield. Real har aldrig spillet der, og man kan sige "Jamen vi spiller for 80.000 og spiller på Nou Camp mindst en gang hvert år. Men intet måler sig med Anfield, og det skal man altså lige bruge 10-20 minutter til at vænne sig til og så kan det være for sent.
Meget kan man sige om Florentino Perez, men måske kan han genskabe noget af den magi der var med Galacticos, og har han så lært noget af den sidste periode som præsident også, så kan det være Real kommer tilbage på det stadie man var på omkring årtusind-skiftet
Men klare favoritter på tirsdag er og bliver Liverpool
ManUtd83
Manager
«
Svar #3446:
08 Mar 2009, 22:31 »
Citat af: motZ 08 Mar 2009, 22:07
Eftersom Vicente Boluda har annonceret at der bliver holdt valg d. 5. juli nævnes Florentino Perez til at vende tilbage som præsident for os.
Her nævnes det også at han lover at hente Wenger og Kaka
.
Dette ser jeg dog ingen grund til da vi har en rigtig god træner i Juande Ramos der har fået en rigtig god start og også at vi kan finde en bedre løsning i stedet for Kaka, som vi vel skal betale en kæmpe sum for.
http://www.sporten.dk/fodbold/spanien-primera-division-2008-2009/perez-henter-wenger-og-kaka
Det der præsident-valg i Real Madrid er så meget til grin. Kandidaterne lover konstant at hente folk, som overhovedet ikke har givet udtryk for et ønske om at skifte, og det lykkes dem jo aldrig. Blandt andet er Fabregas og Ronaldo blevet lovet til klubben og der er sgu ikke sket så meget på den front. Real Madrid opfører sig som om alverdens klubber er deres tagselvbord og de tror de ejer det hele - det er temmelig vammelt.
At vælgerne så blankt tror på løfterne er en anden sag. De lader jo til at have mindre fodboldviden end min 3 måneder gamle kusine, når de falder for så billige tricks, som løfter om verdensklasse spillere og trænere.
Zone 43
Manager
«
Svar #3447:
09 Mar 2009, 08:36 »
Truppen mod Liverpool på plads:
Målmænd: Casillas, Dudek, Codina.
Forsvar: Ramos, Pepe, Cannavaro, Heinze, Torres, Metzelder.
Midtbane: Gago, Lass, Guti, Van der Vaart, Sneijder, Robben, Faubert, Marcelo.
Angreb: Higuaín, Raúl, Saviola.
Citat af: KongFjong 08 Mar 2009, 22:28
Hæhæ det lugter jo langt væk af sure rønnebær
Det med at Liverpool stiller med 10 mand på egen halvdel, var sagt med et glimt i øjet, så dog ikke. I hvert fald ikke her.
Citat af: motZ 08 Mar 2009, 22:07
Her nævnes det også at han lover at hente Wenger og Kaka.
Lad dem endelig blive i deres respektive klubber. Ingen af dem kan bruges! Kaka vil ikke passe ind i systemet og Ramos burde få forlænget sin kontrakt.
- Daniel Agger.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #3448:
09 Mar 2009, 08:50 »
Citat af: ManUtd83 08 Mar 2009, 22:31
Det der præsident-valg i Real Madrid er så meget til grin. Kandidaterne lover konstant at hente folk, som overhovedet ikke har givet udtryk for et ønske om at skifte, og det lykkes dem jo aldrig. Blandt andet er Fabregas og Ronaldo blevet lovet til klubben og der er sgu ikke sket så meget på den front. Real Madrid opfører sig som om alverdens klubber er deres tagselvbord og de tror de ejer det hele - det er temmelig vammelt.
At vælgerne så blankt tror på løfterne er en anden sag. De lader jo til at have mindre fodboldviden end min 3 måneder gamle kusine, når de falder for så billige tricks, som løfter om verdensklasse spillere og trænere.
Nå... Florentino Perez har ellers vist at han er forbløffende god til at hente spillere han lover - Figo, Beckham, Zidane, Owen osv.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3449:
09 Mar 2009, 09:04 »
Jeg vil faktisk mene, at er der en præsident der kan få store spillere til Real Madrid som man ikke havde regnet med, er det Peresz. Ikke alene har han gjort det tidligere, han går også for at være en usandsynlig dygtig forretningsmand, med rigtig mange forbindelser de helt rigtige steder.
Sider:
1
...
228
229
[
230
]
231
232
...
664
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »