home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 1005143 gange)
motZ
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #3420: 02 Mar 2009, 15:47 »

Fuldstændig enig, AFC.
Tror lige indtil sidste fløjt i denne sæson at vi vinder mesterskabet.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3421: 02 Mar 2009, 15:50 »

Eller også skulle vi bare have en van Nistelrooy, som, correct me if i'm wrong, gerne laver en kasse eller to mod Liverpool. Som den kamp forløb savnede jeg ham og Diarra. Lass og Gago lavede en del dumme fejl, hvilket de må rette op på i returkampen. ;-)

Casillas
Ramos - Pepe - Cannavaro/Garay - Ny mand (Lahm?)
Robben - Lass - Diarra - Ronaldo
Raúl/van Nistelrooy - Higuain/Huntelaar

Damn et hold alligevel.. Cool

Det ligner et rigtig godt hold, men alligevel har jeg nogle indvendinger. Vi skal bare IKKE have Lahm! Marcelo er 20 år gammel, og han kan godt udvikle sig til den back vi har brug for.
Der ville dog ikke være noget bedre end Robben og Ronaldo på hver sin kant, dog tror jeg nu at de som udgangspunkt vil bytte plads i forhold til det du har skrevet der, men det er sådan set ligemeget.
Van Nistelrooy er jeg dog ikke sikker på er i klubben efter sommeren. Han bliver 33 og har været skadet i over et halvt år, så jeg tror det er mere sandsynligt han bliver at finde i en større hollandsk klub. Som erstatning for ham ser jeg helt klart Benzema som en fantastisk afløser, og hvis Huntelaar samtidigt kan blive mere stabil end han tidligere har vist så vil vi have 4 fantastiske angribere som hver har deres styrker.
Derimod skal vi ikke have 2 x Diarra på midten. Lass gør det rigtig godt, ingen tvivl om det, men jeg så nu gerne en Sneijder i startopstillingen. Han viste sidste sæson hvilke kvaliteter han besidder og jeg tror bare det er et spørgsmål om tid og tålmodighed før han viser dette igen.

Vuelve la ilusión

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3422: 03 Mar 2009, 11:44 »

Fabregas med Lass på midten , Damn det er drømme senariet Wink

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3423: 03 Mar 2009, 12:20 »

Det ligner et rigtig godt hold, men alligevel har jeg nogle indvendinger. Vi skal bare IKKE have Lahm! Marcelo er 20 år gammel, og han kan godt udvikle sig til den back vi har brug for.

Jeg bryder mig ikke om Lahm, så jeg er heller ikke foretaler for, at han kommer. Men Marcelo har da ingen mulighed for at blive den back, vi har brug for. Han mangler simpelthen for meget - især defensivt!

Vi har stadig ikke fundet R. Carlos' erstatning, og umiddelbart kan jeg ikke se, hvem det skulle være pt.

lacop
Ynglingespiller

« Svar #3424: 03 Mar 2009, 15:22 »

Jeg tror sku nok marcelo skal finde det frem, han er jo trods alt kun 20 år, det er rigtigt nok at han ikke er så god defensiv, men tilgengæld har han vist rigtig gode takter offensivt under Ramos..

Jeg sad lige og læste rygter på Indkast.dk: Diego fra werder snakker sig heletiden væk fra Werder, han ville skuda være lækker at få til klubben som kreatøren på den centrale midt?! eller hvad sys i?

fc-hansen
Manager

« Svar #3425: 03 Mar 2009, 15:28 »

Jeg tror sku nok marcelo skal finde det frem, han er jo trods alt kun 20 år, det er rigtigt nok at han ikke er så god defensiv, men tilgengæld har han vist rigtig gode takter offensivt under Ramos..

Jeg sad lige og læste rygter på Indkast.dk: Diego fra werder snakker sig heletiden væk fra Werder, han ville skuda være lækker at få til klubben som kreatøren på den centrale midt?! eller hvad sys i?
til den plads, har i allerede Sneijder, Guti, Van der Vaart, er det ikke nok?

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #3426: 03 Mar 2009, 15:45 »

Vdv har ikke slået igennem, sneijder har rimelig stor nedgang i formen for tiden, og mener ikke guti har klassen (for langsom og laver nogle underlige ting, og løber aldrig tilbage). Men mener da, at hvis Diego kommer til, så er det alt alt alt for trængt på midten

Zone 43
Manager

« Svar #3427: 04 Mar 2009, 17:01 »

Nej tak. Han skal ligge bag ved angriberne og foran midtbanen, hvilket ikke vil passe ind hos os. Skulle han skifte til os vil han, frygter jeg, bliver en fiasko som van der Vaart. Desuden har vi allerede Sneijder, Guti, van der Vaart og Parejo(?) som er de offensive midtbanespillere vi har.

Lad ham blive i Bremen, der passer han bedre ind. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fc-hansen
Manager

« Svar #3428: 04 Mar 2009, 17:07 »

Vdv har ikke slået igennem, sneijder har rimelig stor nedgang i formen for tiden, og mener ikke guti har klassen (for langsom og laver nogle underlige ting, og løber aldrig tilbage). Men mener da, at hvis Diego kommer til, så er det alt alt alt for trængt på midten
Diego løber lige så lidt tilbage som Guti, og Sneijder skal nok komme tilbage i form, har jo været skadet længe, så tror ikke du skal regne med i køber ham.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Zone 43
Manager

« Svar #3429: 05 Mar 2009, 12:40 »

Forsvaret mod Atletik klubben kommer til at se således ud: Salgado - Ramos - Cannavaro - Heinze. Tbh så jeg nu hellere Torres som højreback.

Jefferson Montero til Castilla i næste uge. Nogen der har info om ham?

Jeg bryder mig ikke om Lahm, så jeg er heller ikke foretaler for, at han kommer.

Jeg er heller ikke den største fan af ham, men hans kvaliteter kan man ikke tage fra ham.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #3430: 07 Mar 2009, 14:01 »

Truppen til aftenens kamp:
Målmænd: Casillas, Dudek.
Forsvar: Salgado, Ramos, Cannavaro, Heinze, Metzelder.
Midtbane: Gago, Lass, Marcelo, Van der Vaart, Robben, Faubert, Guti, Drenthe.
Angreb: Raúl, Higuaín, Huntelaar.

Casillas
Salgado - Ramos - Cannavaro - Heinze
Robben - Lass - Gago - Marcelo
Raúl - Higuain

Tip: 3-0 Hævet Øjenbryn

- Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #3431: 07 Mar 2009, 16:36 »

Med en meget svækket højreback, tror jeg at Salgado kan få problemer. Men er dog sikker på at vi vinder kampen.
Vi er i fantastisk form for tiden og er sikker på at vi vinder derby'et selvom de jo slog Barca i sidste uge.
Derudover tror jeg stadig på at vi kan gå videre på tirsdag.

Tror på en 3-1 sejr til os i aften!

AFC
Manager

« Svar #3432: 07 Mar 2009, 16:43 »

Vi har en svækket højreback position i aften og det er vigtigt Salgado spiller en god kamp og holder deres venstre kant væk. Mener det er Rodriguez der spiller den position. Gætter på en 2-0 sejr til os.

Zone 43
Manager

« Svar #3433: 07 Mar 2009, 19:51 »

http://www.bold.dk/nyt/Real-sparer-Robben-i-lokalderby

Han skulle vel spares før eller siden med hans skadeshistorie taget i betragtning. Jeg havde dog håbet at det ville blive i næste uge mod Bilbao.
Nå, men så må jeg ændre på mit bud af start 11.

Casillas
Salgado - Ramos - Cannavaro - Heinze
Higuain - Lass - Gago - Marcelo
Guti
Raúl

EDIT: Og så læser man lige at Porto angriberen Lisandro Lopez vil til os.. Kan han leve med at være 4./5. valg, skal han være velkommen Tunge
« Seneste Redigering: 07 Mar 2009, 19:54 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Caspper
Manager

« Svar #3434: 07 Mar 2009, 19:59 »

Ja jeg har sgu oddset på at Atl. Madrid vinder over jer i aften Smiley

Så går der lige 400 kr ind på kontoen Wink Hvis Barcelona også vinder altså..

Sider: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010